Go'aften skønne tøser,
Hmm... kæresten og jeg havde lige en god snak her til aften. Vi fik talt om, at vi egentlig ikke har gjort noget godt for hinanden i lang tid. For en uge siden, måtte vi stoppe op i gangen med hver vores grædende barn, og fortælle at vi savnede hinanden
Vi havde så travlt med at trøste feber børn i tigerspring, at vores parforhold nærmest ikke var eksisterende.
Hvad har været jeres største "udfordring" ved at få børn (mht. parforholdet)?
Altid børnene der kommer i første række men man skal jo huske at pleje kærligheden alligevel... Med kys kram og søde ord og så får den fuld skrue når så børnene sover ik???
Men jeg savner det med bare at tage afsted helt alene bare Casper og jeg og ikke tænke på børnene.... Nej det kan jeg ikke for mens vi er afsted og drengene bliver passet er drengene stadig i mine tanker...
Sidste år tog Casper røven på mig og tog mig med på en forlænget weekend til London... Først måtte han tvinge mig til at sætte mig på flyveren og så afsted... Jeg græd da jeg var bange for at styrte ned... jo jeg har fløjet før er ikke bange for at flyve... Men var bange for at både drengenes moar og farmand ville styrte ned og dø og så ville drengene stå uden mor og far...
Jeg nød dagene og nætterne i London men drengene var i mine tanker hele tiden....
Og da jeg igen måtte sætte mig i flyveren rystede jeg og grad igen var jo bange for at styrte ned....
Ja så det savner jeg at kunne give lidt mere slip og så nyde det mere...
Majbritt
Anmeld