nyheder NU!! ang. barnløse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Lige det sad manden og jeg også og talte om da vi så det. Man kan tydeligt hører at hun ikke ved hvad hun snakker om. Jeg har måtte bede om fri fra mit job hver gang jeg har skulle til noget med undersøgelse, insiminering osv osv. Det er altså omkring 3-7 gange pr. behandling og jeg har været igennem 11 behandlinger. Lav lige det regnstykke og sig at det ikke er gået ud over mit arbejde, jeg er ikke sikker på at min chef er enig. Derud over kommer nettop det psykiske som OGSÅ påvirker så meget at man slet ikke er til stede, og endelig er der de kære homoner som i mit tilfælde har givet samtlige bivirkninger hvilket har resulteret i et utal af sygedage og dage hvor jeg bare slet slet ikke har været der psykisk kun fysisk. Men nej det er slet ikke gået ud over mit arbejde

jeg bliver virkelig så vred. det er jo helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Moderator

lisbeth2910 skriver:

Det er der da masser af ting der bliver betalt for som ikke er.

F.eks får man gratis laserbehandlet sine øjne hvis man har mere end en vis +/- det er da heller ikke livstruende, tilskud til hørerapparater osv osv man kan bare ikke lege gud og bestemme hvem der fortjener det mere end andre. En sygdom er en sygdom og skal alle behandles lige uanset hvad. Vi betaler det samme i skat som alle andre.

Anmeld

7. november 2010

Snefnug1984

Mon regeringen er klar over, hvor mange penge det koster samfundet i sygedage osv., når vi ikke kan komme på job pga. behandlingerne?

Anmeld

7. november 2010

Faith

lisbeth2910 skriver:

Det er der da masser af ting der bliver betalt for som ikke er.

F.eks får man gratis laserbehandlet sine øjne hvis man har mere end en vis +/- det er da heller ikke livstruende, tilskud til hørerapparater osv osv man kan bare ikke lege gud og bestemme hvem der fortjener det mere end andre. En sygdom er en sygdom og skal alle behandles lige uanset hvad. Vi betaler det samme i skat som alle andre.

Jamen jeg er helt enig.... Jeg har selv været ufrivillig barnløs og ved hvor psykisk hårdt det er. Jeg siger bare at infertilitet ikke er en livstruende sygdom, ligesom øjensygdomme heller ikke er det. Jeg er helt enig med dig i at det burde være ens for alle, men det ændrer bare ikke på det faktum at der skal spares 200 mio kr. Og ligegyldigt hvor der ender med at blive sparet, er der ALTID nogen som vil føle sig uretfærdigt behandlet!

Anmeld

7. november 2010

Moderator

SolsikkeBlomst skriver:

Mon regeringen er klar over, hvor mange penge det koster samfundet i sygedage osv., når vi ikke kan komme på job pga. behandlingerne?

det tror jeg ikke de er.

De tænker ikke tingene igennem
Jeg er i hvertfald 100000% sikker på hvor min stemme IKKE skal sættes til næste valg

Anmeld

7. november 2010

Moderator

smillaluna skriver:

Jamen jeg er helt enig.... Jeg har selv været ufrivillig barnløs og ved hvor psykisk hårdt det er. Jeg siger bare at infertilitet ikke er en livstruende sygdom, ligesom øjensygdomme heller ikke er det. Jeg er helt enig med dig i at det burde være ens for alle, men det ændrer bare ikke på det faktum at der skal spares 200 mio kr. Og ligegyldigt hvor der ender med at blive sparet, er der ALTID nogen som vil føle sig uretfærdigt behandlet!

Det kan godt være.
Men det går ud over Danmarks fremtid.

Og så langt tænker de åbenbart ikke!!!

Anmeld

7. november 2010

Snefnug1984

Kruse90 skriver:

det tror jeg ikke de er.

De tænker ikke tingene igennem
Jeg er i hvertfald 100000% sikker på hvor min stemme IKKE skal sættes til næste valg

De kunne jo starte med at hæve skatten igen.. men næææhhh nej de rige skal have mere og mere.. SÅ typisk Venstre! Og så skal der spares i hoved og røv så vi andre ik få hjælp til noget VI fejler, mens andre kan få hjælp til andet... arghhh....

Anmeld

7. november 2010

Moderator

SolsikkeBlomst skriver:

De kunne jo starte med at hæve skatten igen.. men næææhhh nej de rige skal have mere og mere.. SÅ typisk Venstre! Og så skal der spares i hoved og røv så vi andre ik få hjælp til noget VI fejler, mens andre kan få hjælp til andet... arghhh....

er så enig.
Lorte regering!!!

Anmeld

7. november 2010

Faith

Kruse90 skriver:

Det kan godt være.
Men det går ud over Danmarks fremtid.

Og så langt tænker de åbenbart ikke!!!

Det gør det da osse at folk dør af kræft som 20 årige.... Jeg arbejder på en kræftafdeling og lige inden jeg gik på barsel var der en 18 årig knægt der døde deroppe. Og har et familiemedlem der døde af kræft som 7 årig.

Det eneste jeg siger er bare at infertilitet IKKE er en livstruende sygdom, og det er i mine øjne klart at man vælger at spare der i forhold til kræftbehandling. Siger IKKE at det er retfærdigt.

Anmeld

7. november 2010

LISBETH:-)

smillaluna skriver:

Jamen så er vi jo enige. Jeg mener bare at de må bruge deres hjerner lidt bedre og finde en løsning som går ud over alle og ikke kun en bestem befolkningsgruppe. Jeg tror besparelser er nemmere og sluge når det gælder hele befolkningen og ikke kun et mindretal (som i forvejen er meget sårbare) Men jeg siger bare HURRA for skattelettelserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.