Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Fåååårk hvor er hun bare lækker....... Og det smil der....... Man smelter jo.......
Fåååårk hvor er hun bare lækker.......
Og det smil der....... Man smelter jo.......
1000 tak Lea....
Jeg er nu også ret stolt af hende... hun er bare en skøn lille én
fra Lea
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bagger26 skriver: Stort tillykke med hende, hun ser også enormt dejlig ud, og der er bare ikke noget bedre end de smil de kan sende afsted, man bliver bare mere og emre forelsket i dem for hver gang.. Men lige en lille rettelse, det er normalt de første beviste smil kommer når de er 5 uger og ikke mdr.. Men jeg var også meget overrasket da min datter kom med de første smil 3 uger gammel, tvivlede også først på at det var bevist, men det var det. Og nu er hun snart 8 mdr gammel og kan ikke stoppe med at smile igen..
Stort tillykke med hende, hun ser også enormt dejlig ud, og der er bare ikke noget bedre end de smil de kan sende afsted, man bliver bare mere og emre forelsket i dem for hver gang.. Men lige en lille rettelse, det er normalt de første beviste smil kommer når de er 5 uger og ikke mdr.. Men jeg var også meget overrasket da min datter kom med de første smil 3 uger gammel, tvivlede også først på at det var bevist, men det var det. Og nu er hun snart 8 mdr gammel og kan ikke stoppe med at smile igen..
1000 tak
Ej... har jeg skrevet 5 mdr??? Jeg mente selvfølgelig 5 uger!!! Derfor jeg også synes, at det var sejt, at hun allerede kunne det efter 2½
Og ja.... smil fra ens barn... det er da bare det skønneste altså!!! Flere af dem TAK!!!
twinboys skriver: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh hvor er hun dejlig... Skønne billeder Majbritt
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh hvor er hun dejlig...
Skønne billeder
Majbritt
Mange 1000 tak Majbritt
misslea skriver: Mange 1000 tak Majbritt
Selv tak mener det virkelig...
Hvor er hun bare skøn og dejlig
Baagøe skriver: Hvor er hun bare skøn og dejlig
jaaaah Linda.... det syn's vi godt nok også altså ;o)
De første grin og smil er altså noget, der gør mor og far bløde i knæene.... )
misslea skriver: jaaaah Linda.... det syn's vi godt nok også altså ;o) De første grin og smil er altså noget, der gør mor og far bløde i knæene.... )
Lige præcis. Laura var også blot 4 uger, da hun smilede for første gang. Det er nogle rigtig gode billeder, du har lagt ind af jer alle tre
Baagøe skriver: Lige præcis. Laura var også blot 4 uger, da hun smilede for første gang. Det er nogle rigtig gode billeder, du har lagt ind af jer alle tre
heheh... tak
Man tager jo bare tonsvis af billeder.... kan slet ikke lade være!! Hun ændrer sig fra dag til dag synes jeg
misslea skriver: heheh... tak Man tager jo bare tonsvis af billeder.... kan slet ikke lade være!! Hun ændrer sig fra dag til dag synes jeg
Ja, det går bare stærk, så længe de er så små
Baagøe skriver: Ja, det går bare stærk, så længe de er så små
hihi... ja for søren da - det er bare med at nyde det
sidder her med en datter ved min side, som griner over hele hovedet.... neeej hvor mors hjerter smelter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128