Wilma 3½ uge... billed-SPAM!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

quar20

misslea skriver:

hihihi... hvor er du bare sød

Vi er også ret godt tilfredse....

Hun blir bare mere og mere dejlig for hver dag, der går... og er begyndt at have personlighed sådan for alvor... neeeeej hvor er jeg bare solgt

Håber det går godt hos dig søde....

Ja altså i skal vidst allerede nu invisterer i en gps så i kan følge hende OVERALT - og derudover sætte lås på hendes værelse og vindue for drengene vil da komme krybende til hende

Men hvor er det bare skønt - livet som nybagtmor og generalt mor er alt for dejligt..!!

Jooo tak søde det går..!! ( læs : AV AV AV og AV - MEN MEN der er intet at gøre end at håbe på de snart vil sætte mig igang så lillebror kan komme ud og min krop ikke er så belastet mere - eller hvad der nu skyldes mine smerter ).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Dansker I Holland

misslea skriver:

Mange tak Sussie....

iiihhh det er godt, der ikke er så lang tid igen så!!!!

fra Lea

Selv tak Lea Ja det er dejligt at der kun er en uge tilbage hehe..

Knus fra mig 38+6

Anmeld

7. november 2010

misslea

Frk.S skriver:

Årh, hvor er hun dog skøn!!

Jeg bliver sååå skruk når jeg ser sådan nogle dejlige billeder..... jeg vil også have sådan en lille charmetrold!

mange mange tak

Håber også, at storken snart kommer forbi dig

fra Lea

Anmeld

7. november 2010

misslea

quar20 skriver:

Ja altså i skal vidst allerede nu invisterer i en gps så i kan følge hende OVERALT - og derudover sætte lås på hendes værelse og vindue for drengene vil da komme krybende til hende

Men hvor er det bare skønt - livet som nybagtmor og generalt mor er alt for dejligt..!!

Jooo tak søde det går..!! ( læs : AV AV AV og AV - MEN MEN der er intet at gøre end at håbe på de snart vil sætte mig igang så lillebror kan komme ud og min krop ikke er så belastet mere - eller hvad der nu skyldes mine smerter ).

Hihihi... ja - nu lyder du ligesom hendes far....

Han er allerede begyndt at bekymre sig... heheh!!!

Ååhh ja... jeg håber sådan for dig, at de snart vil sætte dig igang... for det er da ikke til at holde ud altså!!! Og ja... lillebror må altså snart finde vejen ud, så du kan få lidt ro i din ømme krop!!!!

Rigtig mange tanker herfra

Anmeld

7. november 2010

misslea

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak Lea Ja det er dejligt at der kun er en uge tilbage hehe..

Knus fra mig 38+6

Åååhh ja - hokus pokus på er guldklumpen ude... det er en deeejlig tanke hva!!!!

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

misslea skriver:

Åååhh ja - hokus pokus på er guldklumpen ude... det er en deeejlig tanke hva!!!!

Ja det er en RIGTIG dejlig tanke   Jeg ville bare ønske der snart kom nogle veer eller vandafgang, i stedet for alle de dumme snydeveer hihi.. Man bliver ikke mindre utålmodig af den grund i hvert fald

Anmeld

7. november 2010

quar20

misslea skriver:

Hihihi... ja - nu lyder du ligesom hendes far....

Han er allerede begyndt at bekymre sig... heheh!!!

Ååhh ja... jeg håber sådan for dig, at de snart vil sætte dig igang... for det er da ikke til at holde ud altså!!! Og ja... lillebror må altså snart finde vejen ud, så du kan få lidt ro i din ømme krop!!!!

Rigtig mange tanker herfra

hehe...

Mange mange tak søde..

Anmeld

7. november 2010

FruEllingsen

Det smil går da bare lige i hjertet

Hvor er hun dejlig

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor er hun dejlig

Dejligt det gå såå fiint derhjemme

Anmeld

7. november 2010

elluL

misslea skriver:

Iiihhh jamen altså 1000 tak!!!!

Det er jo bare det aller mest fantastiske, når de begynder at smile og grine sådan for alvor.... kærligheden vil jo ingen ende tage.... waaau

fra Lea

Jamen det var da så lidt
Det har du helt ret i. Der er intet der kan slå et smil og grin fra de små Selv på den mørkeste regnvejrsdag får de bare solen til at skinne Den kælighed, er bare noget helt sæligt. Den kan ikke foklares, før man selv har oplevet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.