misslea skriver:
Hey tøser....
som lovet "lidt" billeder af vores VILDT lækre lille Wilma, som nu snart er 4 UGER gammel... hvor vildt er det lige????
De her første uger har bare været mega fantastiske!!! Vi har fået en deeejlig nem pige (7-9-13), som sover dejligt om natten, og som kun brokker sig lidt, hvis hun er sulten, har noget i bleen eller hvis maven driller lidt!!!
Da hun var knap 3 uger gammel, begyndte hendes smil at virke meget bevidste!!! Jeg turde næsten ikke spørge SH, da jeg jo har læst, at man først kan forvente bevidste smil, når barnet er 5 mdr. gammel!!! Jeg regnede jo lidt med, at det bare var sådan en mor-indbildning... hahah!!! MEN, da Wilma var præcis 3 uger gammel, havde vi besøg af vores skønne SH, og gæt hvad, Wilma sendte hende de største smil... endda med lyd på, og SH var helt overvældet og udbrød... "eeeeej hvor vildt... det er jo helt bevidst", hun er sørme en skarp lille tøs"!!! YES YES YES... det er hun nemlig... hahah 
Jeg har selvfølgelig lagt billeder ind at grinebideren.... det er de sidste!!!
Nårh... men altså!! Wilma er en engel, og hun gør godt nok sine forældre usandsynlig lykkelige!!! Selvfølgelig er der usikkerhed og bekymringer, men det bliver mindre og mindre for hver dag, der går!!! Vi er begyndt at tro på, at vi faktisk ER ret gode forældre, og at vores lille Wilma er heldig at have os... hahah 
Der er styr på tingene efterhånden...!! Hun er skrevet op til skole, og vi har nu også fundet de institutioner, som hun skal skrives op til!! Der er bestilt tid til 5 ugers tjek og på torsdag skal hun til høre-screening
Kl. F****** 8 om morgenen på Hvidovre... jøsses manner!!!!
Vi er kommet i en mødregruppe, hvor jeg faktisk kender 2 af de andre mødre... MEGA hygsomt altså!! Vi skal mødes her hos os for første gang på fredag.... og gæt hvilken selskabsabe, der glæder sig OVERDREVET meget til at sladre med andre lykkelige mødre ????? 
Det var lidt fra os af....
her er lidt billeder fra Wilmas første 3 uger
Mange hilnser og god søndag fra Lea med Wilma 
Noget så nuttet....