Wilma 3½ uge... billed-SPAM!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

twinboys

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh hvor er hun dejlig...

Skønne billeder

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Mai-pigen

misslea skriver:

Hey tøser....

som lovet "lidt" billeder af vores VILDT lækre lille Wilma, som nu snart er 4 UGER gammel... hvor vildt er det lige????

De her første uger har bare været mega fantastiske!!! Vi har fået en deeejlig nem pige (7-9-13), som sover dejligt om natten, og som kun brokker sig lidt, hvis hun er sulten, har noget i bleen eller hvis maven driller lidt!!!

Da hun var knap 3 uger gammel, begyndte hendes smil at virke meget bevidste!!! Jeg turde næsten ikke spørge SH, da jeg jo har læst, at man først kan forvente bevidste smil, når barnet er 5 mdr. gammel!!! Jeg regnede jo lidt med, at det bare var sådan en mor-indbildning... hahah!!! MEN, da Wilma var præcis 3 uger gammel, havde vi besøg af vores skønne SH, og gæt hvad, Wilma sendte hende de største smil... endda med lyd på, og SH var helt overvældet og udbrød... "eeeeej hvor vildt... det er jo helt bevidst", hun er sørme en skarp lille tøs"!!! YES YES YES... det er hun nemlig... hahah

Jeg har selvfølgelig lagt billeder ind at grinebideren.... det er de sidste!!!

Nårh... men altså!! Wilma er en engel, og hun gør godt nok sine forældre usandsynlig lykkelige!!! Selvfølgelig er der usikkerhed og bekymringer, men det bliver mindre og mindre for hver dag, der går!!! Vi er begyndt at tro på, at vi faktisk ER ret gode forældre, og at vores lille Wilma er heldig at have os... hahah  

Der er styr på tingene efterhånden...!! Hun er skrevet op til skole, og vi har nu også fundet de institutioner, som hun skal skrives op til!! Der er bestilt tid til 5 ugers tjek og på torsdag skal hun til høre-screening  Kl. F****** 8 om morgenen på Hvidovre... jøsses manner!!!!

Vi er kommet i en mødregruppe, hvor jeg faktisk kender 2 af de andre mødre... MEGA hygsomt altså!! Vi skal mødes her hos os for første gang på fredag.... og gæt hvilken selskabsabe, der glæder sig OVERDREVET meget til at sladre med andre lykkelige mødre ?????

Det var lidt fra os af....

her er lidt billeder fra Wilmas første 3 uger

Mange hilnser og god søndag fra Lea med Wilma

Noget så nuttet....

Anmeld

8. november 2010

misslea

Drømmer skriver:

Det smil går da bare lige i hjertet

Hvor er hun dejlig

Iiihhh mange mange tak - vi er også ret godt tilfredse.... hihi  

Anmeld

8. november 2010

misslea

Kruse90 skriver:

hvor er hun dejlig

Dejligt det gå såå fiint derhjemme

Ja det er herligt, at det hele ser ud til at køre på skinder.....!!! Vi håber det vil fortsætte hehe....

Og 1000 tak iøvrigt... vi er også helt solgte begge 2

Anmeld

8. november 2010

bagger26

Stort tillykke med hende, hun ser også enormt dejlig ud, og der er bare ikke noget bedre end de smil de kan sende afsted, man bliver bare mere og emre forelsket i dem for hver gang..  Men lige en lille rettelse, det er normalt de første beviste smil kommer når de er 5 uger og ikke mdr..  Men jeg var også meget overrasket da min datter kom med de første smil 3 uger gammel, tvivlede også først på at det var bevist, men det var det. Og nu er hun snart 8 mdr gammel og kan ikke stoppe med at smile igen..

Anmeld

8. november 2010

Riksen

Årh, hvor er hun fin og lækker! Ja, de smil ser da meget bevidste ud - sejt!

Dejligt at alt går godt!

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Hun er SÅ skøn Spam os ofte...meget ofte tak

Anmeld

8. november 2010

Loa

Fåååårk hvor er hun bare lækker.......

Og det smil der....... Man smelter jo.......

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Hold nu fast ..... ej altså hvor er hun lækker... Det er helt vildt, så skøn hun er... De forskellige ansigts udtryk er da bare for skønne...

Arhmen altså jeg er helt solgt ....

Tak for kigget af de skønne skønne billeder...

Knus Pia.

Anmeld

8. november 2010

misslea

Pia. skriver:

Hold nu fast ..... ej altså hvor er hun lækker... Det er helt vildt, så skøn hun er... De forskellige ansigts udtryk er da bare for skønne...

Arhmen altså jeg er helt solgt ....

Tak for kigget af de skønne skønne billeder...

Knus Pia.

Hihihi.... hvor er du sød  Iiihhh det er dejligt at høre som mor!!! For selvfølgelig synes man jo selv, at ens lille charmetrold er den lækreste lille unge, men det er jo heeerligt, at andre også synes, at hun er en lækkerbisken... heheh

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.