Wilma 3½ uge... billed-SPAM!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
42 svar
0 synes godt om
7. november 2010

misslea

Hey tøser....

som lovet "lidt" billeder af vores VILDT lækre lille Wilma, som nu snart er 4 UGER gammel... hvor vildt er det lige????

De her første uger har bare været mega fantastiske!!! Vi har fået en deeejlig nem pige (7-9-13), som sover dejligt om natten, og som kun brokker sig lidt, hvis hun er sulten, har noget i bleen eller hvis maven driller lidt!!!

Da hun var knap 3 uger gammel, begyndte hendes smil at virke meget bevidste!!! Jeg turde næsten ikke spørge SH, da jeg jo har læst, at man først kan forvente bevidste smil, når barnet er 5 mdr. gammel!!! Jeg regnede jo lidt med, at det bare var sådan en mor-indbildning... hahah!!! MEN, da Wilma var præcis 3 uger gammel, havde vi besøg af vores skønne SH, og gæt hvad, Wilma sendte hende de største smil... endda med lyd på, og SH var helt overvældet og udbrød... "eeeeej hvor vildt... det er jo helt bevidst", hun er sørme en skarp lille tøs"!!! YES YES YES... det er hun nemlig... hahah

Jeg har selvfølgelig lagt billeder ind at grinebideren.... det er de sidste!!!

Nårh... men altså!! Wilma er en engel, og hun gør godt nok sine forældre usandsynlig lykkelige!!! Selvfølgelig er der usikkerhed og bekymringer, men det bliver mindre og mindre for hver dag, der går!!! Vi er begyndt at tro på, at vi faktisk ER ret gode forældre, og at vores lille Wilma er heldig at have os... hahah  

Der er styr på tingene efterhånden...!! Hun er skrevet op til skole, og vi har nu også fundet de institutioner, som hun skal skrives op til!! Der er bestilt tid til 5 ugers tjek og på torsdag skal hun til høre-screening  Kl. F****** 8 om morgenen på Hvidovre... jøsses manner!!!!

Vi er kommet i en mødregruppe, hvor jeg faktisk kender 2 af de andre mødre... MEGA hygsomt altså!! Vi skal mødes her hos os for første gang på fredag.... og gæt hvilken selskabsabe, der glæder sig OVERDREVET meget til at sladre med andre lykkelige mødre ?????

Det var lidt fra os af....

her er lidt billeder fra Wilmas første 3 uger

Mange hilnser og god søndag fra Lea med Wilma

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

elluL

Hvor er hun da bare skøn Dejlig ser hun ud.
Stort knus fra Louise, mor til Milan på 5 måneder

Anmeld

7. november 2010

merichs

Lækker lækker siger jeg bare

Anmeld

7. november 2010

misslea

Lulle. skriver:

Hvor er hun da bare skøn Dejlig ser hun ud.
Stort knus fra Louise, mor til Milan på 5 måneder

Iiihhh jamen altså 1000 tak!!!!

Det er jo bare det aller mest fantastiske, når de begynder at smile og grine sådan for alvor.... kærligheden vil jo ingen ende tage.... waaau

fra Lea

Anmeld

7. november 2010

quar20

Hvad sker der lige for at vise billeder af sådan en lækkerbisken til charmebøf.. Det burde være ulovligt at være så lækker ..!!

Og hvor er det altså bare SKØNT at høre at det hele bare går fantastisk - og hvor er hun sej til at smile..

Anmeld

7. november 2010

Dansker I Holland

Ihhh hvor er hun dejlig Lea Smiler.. Det har i sq gjort godt hihi... Damn nu bliver jeg ENDNU mere skruk for snart at føde.. hmm...

Knus og varme tanker Sussie 38+6

Anmeld

7. november 2010

Moaaar <3

Dejlig tøs!! hvor er det nogen gode billeder, specielt det sidste ...

Anmeld

7. november 2010

Frk.S

Årh, hvor er hun dog skøn!!

Jeg bliver sååå skruk når jeg ser sådan nogle dejlige billeder..... jeg vil også have sådan en lille charmetrold!

Anmeld

7. november 2010

misslea

quar20 skriver:

Hvad sker der lige for at vise billeder af sådan en lækkerbisken til charmebøf.. Det burde være ulovligt at være så lækker ..!!

Og hvor er det altså bare SKØNT at høre at det hele bare går fantastisk - og hvor er hun sej til at smile..

hihihi... hvor er du bare sød

Vi er også ret godt tilfredse....

Hun blir bare mere og mere dejlig for hver dag, der går... og er begyndt at have personlighed sådan for alvor... neeeeej hvor er jeg bare solgt

Håber det går godt hos dig søde....

Anmeld

7. november 2010

misslea

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh hvor er hun dejlig Lea Smiler.. Det har i sq gjort godt hihi... Damn nu bliver jeg ENDNU mere skruk for snart at føde.. hmm...

Knus og varme tanker Sussie 38+6

Mange tak Sussie....

iiihhh det er godt, der ikke er så lang tid igen så!!!!

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.