Uha........... det emne vækker nogle følelser i os alle, kan jeg læse ud fra jeres svar.
Jeres svar har faktisk hjulpet mig rigtig meget. I alle siger, at jeg ikke har nogen grund til at føle dårlig samvittighed eller at jeg ikke er nogen dårlig mor. I giver mig også nogle værktøjer til at komme over den dumme følelse.
I har ret - hun er glad for at komme derned. Hun trives og smiler hele tiden. Hun sover 1½-3 timer dernede, hvor hun tidligere nappede 45 min herhjemme.
Jeg tror også, at den af jer som skrev at det er et sundhedstegn, at hun er tryg og har tillid til andre mennesker og at de passer godt på hende. Det hjalp også meget, at du skrev det.
I dag, lørdag vågnede jeg med et KANON overskud. Den lille vågnede først kl. 8.30, og har bare været glad og legesyg, spist super flot og hygget med os andre. Så måske hjælper pasningen allerede mig så meget, at overskuddet bliver større og større til begge unger og huset, bilen, jobbet og husholdningen.
(kommentar: min søn var 1½ år da han kom i VS, og det var alt for sent for ham. Han kunne slet ikke indordne sig under deres regler. Det var meget svært at køre ham ind. Så måske er det alligevel nemmere, når de er så små som 6 mrd????)
Om en time kommer hele familien til vores søns 10 års fødselsdag, og jeg er fuldstændig afslappet.
KNUS til jer alle.
Anmeld