Er jeg en dårlig mor, eller er det dårlig samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Eliza/lykke

Elizabeth er 6 mrd., og startede i VS i mandags. Første to dage gik ikke så godt. Men onsdag gik super, og torsdag endnu bedre - hun var der alene en hel dag. Fredag, i dag er indtil videre gået super.

De siger, at Elizabeth faktisk allerede er kørt ind nu, hvis hun fortsætter således i næsten uge også. De siger, at hun er en meget trygt barn med tillid til andre mennesker. Hun er nem, og der er ikke så meget med hende. Hun virker også selv meget glad for at komme derned. Hun ligner en flækket træsko i hovedet (altså griner), hver gang hun ser de andre børn og en bestemt uro dernede.

MENNNNNNNNNNNNNNNNN så kommer vi til mor her. Jeg har det SÅ dårligt. Jeg valgte selv at starte job tidligt, og jeg var helt sikker på, at det kunne jeg sagtens klare - altså at afleverer hende. Men jeg synes det er MEGA hårdt! Jeg kunne græde lige nu.

Jeg kan ikke forstå de følelser, jeg har. Hvad med jer? Er jeg den eneste, som er delt i to?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Shibby

Hvorfor har du sat hende i vuggestue så tidligt..6 mdr gammel..Forstår jeg ikke

Anmeld

5. november 2010

Kamilla-m

du er hvertfald ikke nogen dårlig mor (: kan sagtens forstå det er svært at aflevere hende i vuggestue nu, men på længere sigt bliver hun helt sikkert glad for det, min den største Lucas startede også da han var 9 mdr og han er helt igennem lykkelig for at gå i børnehave nu som han startede i imandags. er helt sikker på du bare lige skal vende dig til tanken, men du er hvertfald ikke nogen dårlig mor.

Anmeld

5. november 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

?

Anmeld

5. november 2010

SaNiNa

Nej du er ikke en dårlig mor, på ingen måder.

Det er en ganske normal reaktion der gik rigtig rigtig kang tid før jeg rigtig kunne give slib på Nicklas når vi afleverede. og idag ca 6 måneder efter han er startet kan jeg stadig blive dybt ked af det hvis han er ked af det når vi går.

Du skal være rigtig glad for hun ikke er ked af at være i dp og hygger sig. Det er først inde for de sidste par uger Nicklas er begyndt at ville spise i dp og ikke være ked af det hele tiden.

Anmeld

5. november 2010

mor-til-vanessa

Shibby skriver:

nogen er jo nød til at arbejde

Anmeld

5. november 2010

BabyMus

Du skal nok bare lige vænne dig til det, så skal det nok gå bedre er jeg helt sikker på. (:

Anmeld

5. november 2010

mor-til-vanessa

Eliza/lykke skriver:

Elizabeth er 6 mrd., og startede i VS i mandags. Første to dage gik ikke så godt. Men onsdag gik super, og torsdag endnu bedre - hun var der alene en hel dag. Fredag, i dag er indtil videre gået super.

De siger, at Elizabeth faktisk allerede er kørt ind nu, hvis hun fortsætter således i næsten uge også. De siger, at hun er en meget trygt barn med tillid til andre mennesker. Hun er nem, og der er ikke så meget med hende. Hun virker også selv meget glad for at komme derned. Hun ligner en flækket træsko i hovedet (altså griner), hver gang hun ser de andre børn og en bestemt uro dernede.

MENNNNNNNNNNNNNNNNN så kommer vi til mor her. Jeg har det SÅ dårligt. Jeg valgte selv at starte job tidligt, og jeg var helt sikker på, at det kunne jeg sagtens klare - altså at afleverer hende. Men jeg synes det er MEGA hårdt! Jeg kunne græde lige nu.

Jeg kan ikke forstå de følelser, jeg har. Hvad med jer? Er jeg den eneste, som er delt i to?

Lone

synes slet ikke du er en dårlig mor. du virker derimod som en god mor, der bekymre og tænker på sit barn.

jeg kan godt forstå det er hårdt, og især når hun kun er 6 mdr. man kan jo altid være bagklog og tænke at man skulle have gået hjemme lidt længere, men det bliver jo også dejligt at komme tilbage på arbejde.

synes bare du skal være glad for at hun godt kan lide det og er glad ved din dp. det er ikke særlig sjovt når de græder når man går. min datter har været i dp 3 dage i den her uge, og hun synes bestemt ikke at hun skal være der, så det er vildt hårdt at gå, men hun er jo nød til at prøve det for når jeg starter i skole, kan jeg ikke hente hende tidlig eller have hende hjemme.

men nej igen du er ikke en dårlig mor. glæd dig over dit valg i stedet og at hun er glad ved dp. desuden tror jeg det er lettere for dem jo yndre de er. når de først bliver 1 år, så er de meget mere bevidste om at mor ikke er der

Anmeld

5. november 2010

quar20

dårlig mor? nej søde du er er MOR med STORT...!!

Du skal ikke komme og fortælle mig at INGEN har afleveret sit barn og sagt JUUHUUUUUEEEE nu smutter jeg på job eller ned og handler..!! Og det er sku uanset hvornår de starter..

Da Tino startede hylede jeg som en der havde fået tæsk i 5 døgn uden pause.. Det var SÅ hårdt psykist.. Her har man gået hjemme med ens barn HVER DAG, været med at opbygge deres rutiner osv, også skal man afleverer ens barn til nogle fremmede som man kun lige har mødt..!!

Du er blot MOR - og det er HELT okay at blive ked af det..

Anmeld

5. november 2010

Diana...

Shibby skriver:

Hvis du har fulgt med i hendes indlæg så ville du vide der er mange grunde til det! Lidt træls kommentar til en der har det dårligt! 

Til TS. NEJ du er bestemt ikke en dårlig mor det ER hård at aflever dem uanset om de er 6 måneder eller 1 år. Du gør hvad der bedst for jer og det skal du bestemt ikke have de dårligt med. Og hun klare det jo fint dygtige store pige. 

Held og lykke med det. 

KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.