Det er rigtigt. Hun skal i VS blandt andet fordi jeg starter job igen til december. Jeg ville have hele november til at køre hende ind stille og roligt. Men nu ser det ud til at hun faktisk allerede trives dernede. 
Tak for jeres svar. Det luner..... Jeg kan godt se på hende, at hun er glad for de voksne og de andre børn. Jeg er også meget lettet over, at hun er så tryg ved dem. Tænkt hvis det var omvendt???
Jeg savner hende bare, og skal lige vende mig til at andre mader hende, andre lægger hende til at sove og andre leger med hende. Jeg synes, det er rigtig hårdt at sidde her alene. Men jeg havde jo regnet med, at jeg skulle bruge lang tid på indkøringen.
Man bliver nok mere og mere forelsket i sit barn, jo ældre det bliver og jo mere man er sammen med det 24 timer i døgnet. Nu skal jeg pludselig ikke være sammen med hende om dagen mere...................
Jeg håber, at jeg på et tidspunkt kan se det som en aflastning, hvor jeg kan få tid til at købe ind, gøre rent og alt det, som jeg normalt ikke gider at bruge tid. Få lidt mere rutine og hverdag tilbage. Men lige nu tænker jeg KUN på hvornår hun vågner, så jeg kan hente hende og være sammen med hende i weekenden...
KNUS
Anmeld