Er jeg en dårlig mor, eller er det dårlig samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Diana...

quar20 skriver:

dårlig mor? nej søde du er er MOR med STORT...!!

Du skal ikke komme og fortælle mig at INGEN har afleveret sit barn og sagt JUUHUUUUUEEEE nu smutter jeg på job eller ned og handler..!! Og det er sku uanset hvornår de starter..

Da Tino startede hylede jeg som en der havde fået tæsk i 5 døgn uden pause.. Det var SÅ hårdt psykist.. Her har man gået hjemme med ens barn HVER DAG, været med at opbygge deres rutiner osv, også skal man afleverer ens barn til nogle fremmede som man kun lige har mødt..!!

Du er blot MOR - og det er HELT okay at blive ked af det..

SUPER GODT SKREVET! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Bayze

mor-til-vanessa skriver:

nogen er jo nød til at arbejde

Kort og præcist

Anmeld

5. november 2010

quar20

Diana... skriver:

SUPER GODT SKREVET! 

Ja jeg kan godt skrive positivt engang imellem

ej har selv prøvet det og for helved det er ikke sjovt..!!

Anmeld

5. november 2010

Eliza/lykke

Det er rigtigt. Hun skal i VS blandt andet fordi jeg starter job igen til december. Jeg ville have hele november til at køre hende ind stille og roligt. Men nu ser det ud til at hun faktisk allerede trives dernede.

Tak for jeres svar. Det luner..... Jeg kan godt se på hende, at hun er glad for de voksne og de andre børn. Jeg er også meget lettet over, at hun er så tryg ved dem. Tænkt hvis det var omvendt???

Jeg savner hende bare, og skal lige vende mig til at andre mader hende, andre lægger hende til at sove og andre leger med hende. Jeg synes, det er rigtig hårdt at sidde her alene. Men jeg havde jo regnet med, at jeg skulle bruge lang tid på indkøringen.

Man bliver nok mere og mere forelsket i sit barn, jo ældre det bliver og jo mere man er sammen med det 24 timer i døgnet. Nu skal jeg pludselig ikke være sammen med hende om dagen mere...................

Jeg håber, at jeg på et tidspunkt kan se det som en aflastning, hvor jeg kan få tid til at købe ind, gøre rent og alt det, som jeg normalt ikke gider at bruge tid. Få lidt mere rutine og hverdag tilbage. Men lige nu tænker jeg KUN på hvornår hun vågner, så jeg kan hente hende og være sammen med hende i weekenden...

KNUS

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Hej

Nej, du er IKKE en dårlig mor.... Jeg tror at det er MEGET SVÆRT at aflevere sit barn i starten om hun er 6 mdr eller 8 eller 10 mdr.

Tror faktisk det er nemmere for barnet at starte ved f.eks 6 mdr end 8 mdr hvor hun er mere bevidst om tingene...

Synes det er flot at hun klarer den så flot dernede i VS

Knus fra mig med en datter på 7 mdr som IKKE glæder sig til det er min tur til at aflevere...

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Eliza/lykke skriver:

Det er rigtigt. Hun skal i VS fordi jeg starter job igen til december. Jeg ville have hele november til at køre hende ind stille og roligt. Men nu ser det ud til at hun faktisk allerede trives dernede.

Tak for jeres svar. Det luner..... Jeg kan godt se på hende, at hun er glad for de voksne og de andre børn. Jeg er også meget lettet over, at hun er så tryg ved dem. Tænkt hvis det var omvendt???

Jeg savner hende bare, og skal lige vende mig til at andre mader hende, andre lægger hende til at sove og andre leger med hende. Jeg synes, det er rigtig hårdt at sidde her alene. Men jeg havde jo regnet med, at jeg skulle bruge lang tid på indkøringen.

Man bliver nok mere og mere forelsket i sit barn, jo ældre det bliver og jo mere man er sammen med det 24 timer i døgnet. Nu skal jeg pludselig ikke være sammen med hende om dagen mere...................

Jeg håber, at jeg på et tidspunkt kan se det som en aflastning, hvor jeg kan få tid til at købe ind, gøre rent og alt det, som jeg normalt ikke gider at bruge tid. Få lidt mere rutine og hverdag tilbage. Men lige nu tænker jeg KUN på hvornår hun vågner, så jeg kan hente hende og være sammen med hende i weekenden...

KNUS

Kan så godt forstå dig... det med at andre skal made ens barn, ligge hende til at sove osv...

Puha - glæder mig ikke

Lige et tillæg til mit andet svar

Anmeld

5. november 2010

Eliza/lykke

IHHHHHHHHHHHHH hvor er I altså bare søde! Og tak tak tak for jeres svar, ikke mindst at mange af jer har læst mine tidligere indlæg, og kan huske lidt af min historie. Det luner bare SÅ meget.

Jeg føler helt, at jeg kan køre ned og hente hende og være ved godt mod og godt humør og være glad for min beslutning (det er jo også fars beslutning .-)). Måske er jeg ikke så unormal alligevel.......

i dag skal vi fejre vores søn, som bliver 10 år - og jeg skulle gerne være glad og frisk til begge børn uden at lade dem mærke, at jeg er bekymret og lidt ked af det.

Sikke en masse følelser, børn kan give en........... de er bare ens GULD. Og det vil man holde tæt til kroppen.

God weekend alle sammen

Anmeld

5. november 2010

Diana...

Eliza/lykke skriver:

IHHHHHHHHHHHHH hvor er I altså bare søde! Og tak tak tak for jeres svar, ikke mindst at mange af jer har læst mine tidligere indlæg, og kan huske lidt af min historie. Det luner bare SÅ meget.

Jeg føler helt, at jeg kan køre ned og hente hende og være ved godt mod og godt humør og være glad for min beslutning (det er jo også fars beslutning .-)). Måske er jeg ikke så unormal alligevel.......

i dag skal vi fejre vores søn, som bliver 10 år - og jeg skulle gerne være glad og frisk til begge børn uden at lade dem mærke, at jeg er bekymret og lidt ked af det.

Sikke en masse følelser, børn kan give en........... de er bare ens GULD. Og det vil man holde tæt til kroppen.

God weekend alle sammen

Stort tillykke med din søn, og selvfølgelig skal i bare slappe af og nyde dagen hun har det godt din lille pige så du skal slet ikke have dårlig somvittighed eller være nervøs i skal bare slappe af og have en super fødselsdag. 

Anmeld

5. november 2010

Eliza/lykke

Diana... skriver:

Stort tillykke med din søn, og selvfølgelig skal i bare slappe af og nyde dagen hun har det godt din lille pige så du skal slet ikke have dårlig somvittighed eller være nervøs i skal bare slappe af og have en super fødselsdag. 

Tak, det vil vi gøre .-)

Rigtig god weekend til dig.

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Har jeg kaldt hende en dårlig mor? Næ. Så slap for helvede af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.