Underlig følelse .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Shibby

Jeg bor i kbh, hvis du har brug for nogen så skal jeg nok hjælpe dig. Du fortjener ikke at blive behandlet sådan..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Det kan jeg godt se så.

Så er mit umiddelbare råd, at du hiver ham med til jordemoder næste gang. De er også uddannet i at snakke lidt sex og samliv, og noget kunne tyde på, din mand har lidt svært ved at forholde sig til graviditeten. Som så mange andre mænd før ham.

Ja jeg må prøve , men jeg tvivler på han gør det . Jeg kan ikk få fri er hvad han har sagt alle de andre gange . 

Han var med til NF det er alt hvad han har deltaget i . resten har jeg sku måtte klare selv. 

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Jeg bor i kbh, hvis du har brug for nogen så skal jeg nok hjælpe dig. Du fortjener ikke at blive behandlet sådan..!

Tusinde tak , det er jeg rigtig glad for at vide og høre . Jeg vil helt sikkert huske det . 

Og når jeg lige har sundet mig lidt skriver jeg nok en PB så du ved hvem jeg er . 

Anmeld

5. november 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja jeg må prøve , men jeg tvivler på han gør det . Jeg kan ikk få fri er hvad han har sagt alle de andre gange . 

Han var med til NF det er alt hvad han har deltaget i . resten har jeg sku måtte klare selv. 

Pjat med ham!

Ring til din JM, så snart der er mulighed for telefonisk konsultation. Sæt hende ind i sagerne, og spørg, hvad hun foreslår. Måske kan hun finde en tid uden for din mands normale arb.tid, og måske kan hun sende jer videre til noget andet hjælp.

Men handl på det her. NU. Så du kan få det lidt bedre. Ikke mindst med dig selv.

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Anonym skriver:

Tusinde tak , det er jeg rigtig glad for at vide og høre . Jeg vil helt sikkert huske det . 

Og når jeg lige har sundet mig lidt skriver jeg nok en PB så du ved hvem jeg er . 

Super..Jeg ser frem til at høre fra dig! Bare husk at ligemeget hvor sort det ser ud,så er du ikke alene. Log på,find mig,kontakt mig,så ses vi. Du skal ikke gå igennem det her selv.. Ved godt du har din mor,men det er vel begrænset hvad du føler du kan sige til hende,-for hun er jo din mor..Men hvertfald,du er ikke alene. Du fortjener at blive glad igen

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Super..Jeg ser frem til at høre fra dig! Bare husk at ligemeget hvor sort det ser ud,så er du ikke alene. Log på,find mig,kontakt mig,så ses vi. Du skal ikke gå igennem det her selv.. Ved godt du har din mor,men det er vel begrænset hvad du føler du kan sige til hende,-for hun er jo din mor..Men hvertfald,du er ikke alene. Du fortjener at blive glad igen

Tusinde tusinde tak , det er virkelig rart at vide at der er nogen som forstår og vil hjælpe en

Det varmer rigtig meget . Jeg vil helt sikkert huske det . 

- Nej selvfølgelig fortæller man ikke alt til sin mor det gør man da ikk , men min mor har bare lige pt været den eneste jeg har haft desværre . Ingen veninder eller noget . Det er os rigtig hårdt . 

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Pjat med ham!

Ring til din JM, så snart der er mulighed for telefonisk konsultation. Sæt hende ind i sagerne, og spørg, hvad hun foreslår. Måske kan hun finde en tid uden for din mands normale arb.tid, og måske kan hun sende jer videre til noget andet hjælp.

Men handl på det her. NU. Så du kan få det lidt bedre. Ikke mindst med dig selv.

Det vil jeg helt sikkert gøre Tak for dit gode råd . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.