Underlig følelse .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Hej de damer

Jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig lidt i den her situation . 

- Jeg har ikk været sammen med min kæreste seksuelt i ja 2 måneder efterhånden , det er ikk mig der ikk vil , men hans undskyldning er hele tiden at han er træt , jeg undre mig mere og mere over det , jeg føler slet ikk han er tiltrukket af mig mere efter jeg er blevet gravid . Jeg synes dog ikk selv at jeg ser så forfrædelig ud eller er fed . 

Jeg har lidt svært ved at forstå det og i mit hovede der tænker jeg på alt muligt , om han er sammen med en anden om han gerne vil ud af det her osv . 

Nogen som kan hjælpe mig lidt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej de damer

Jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig lidt i den her situation . 

- Jeg har ikk været sammen med min kæreste seksuelt i ja 2 måneder efterhånden , det er ikk mig der ikk vil , men hans undskyldning er hele tiden at han er træt , jeg undre mig mere og mere over det , jeg føler slet ikk han er tiltrukket af mig mere efter jeg er blevet gravid . Jeg synes dog ikk selv at jeg ser så forfrædelig ud eller er fed . 

Jeg har lidt svært ved at forstå det og i mit hovede der tænker jeg på alt muligt , om han er sammen med en anden om han gerne vil ud af det her osv . 

Nogen som kan hjælpe mig lidt ??

min bedste hjælp er at sige: "TAL MED HAM!!"

han er den eneste der kan fortælle dig hvad der foregår i hans hovede. Hvis han siger han er bange for at du bliver ked, kan du fortælle ham at du bliver endnu mere ked af at gå i uvished.

der er mange mænd der ikke kan forholde sig til sex efter at partneren er blevet gravid:0)

men få talt med ham

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

han er den eneste der kan fortælle dig hvad der foregår i hans hovede. Hvis han siger han er bange for at du bliver ked, kan du fortælle ham at du bliver endnu mere ked af at gå i uvished.

der er mange mænd der ikke kan forholde sig til sex efter at partneren er blevet gravid:0)

men få talt med ham

Lige mine ord... Du var bare lidt hurtigere end mig...

Anmeld

5. november 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Lige mine ord... Du var bare lidt hurtigere end mig...

ha ha ha.... tak, det er sgu da rart at jeg kan være hurtig engang imellem....

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

men få talt med ham

Jeg har snakket med han om det , og han siger bare . 

det er jo ik fordi jeg ikk har lyst , men jeg er bare træt . Jeg ved da godt han arbejder står tidligt op osv . Men ja , det er alligevel bare underligt , man kan sku da ikk være evig træt . 

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha.... tak, det er sgu da rart at jeg kan være hurtig engang imellem....

Ja da... smiler

Anmeld

5. november 2010

Bare mig..

Min kæreste kan slet ikke klare synet af gravide, og synes det ser SÅ uhyggeligt ud, og bare tanken om at der ligger et andet menneske inde bag skinnet kan han ikke holde ud.. Og så synes han bare slet ikke der er noget sexet, frækt eller noget ved en gravid kvinde..

Da jeg var gravid, ville han sjældent have sex, netop af den simple årsag.. - Og det kunne jeg jo sådan set ikke gøre noget ved.. - Selv om jeg jo selvfølgelig synes det var latterligt, for der findes jo ikke noget smukkere end en gravid kvinde.. - Jeg er ikke til piger, men var jeg mand, ville jeg da synes det var sexet på en måde

Mon det "bare" er af den samme grund din kæreste ikke gider end at det er på grund af han er dig utro.. -Det håber jeg da sørme ikke for dig at han er

herfra!

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jeg har snakket med han om det , og han siger bare . 

det er jo ik fordi jeg ikk har lyst , men jeg er bare træt . Jeg ved da godt han arbejder står tidligt op osv . Men ja , det er alligevel bare underligt , man kan sku da ikk være evig træt . 

Så er det godt weekenden er over os... eller skal han da også jobbe???

Hvornår har han fri...???

Du må nappe ham når han vågner så har han sovet og måske udhvilet

Anmeld

5. november 2010

Melbek

Jeg vil også sige - tal med ham.

Min kæreste gad slet ikke sex de sidste måneder af graviditeten (men fik dog lokket lidt ud af ham ) For han synes det var underligt, med sådan en stor mave, der bevægede sig imens. Jeg havde lysten til sex, men ikke lysten til selve akten - følte mig stor og fik mega plukkeveer af det... Og han synes foruden at den gravide mave og at jeg så dejlig ud. Om han så bare er godt opdraget, ved jeg ikke

-alt er dog normalt igen.. Jeg måtte endda sige nej et par gange efter fødslen, da han vist havde underskud

-Nå, det blev da meget personligt... Vil bare sige, at synes du skal tage en snak med din kæreste om det. Det kan være han er bange for at baby tager skade eller noget...

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg ville fortælle ham om hvordan du føler med det.

Men kan det være efter du er blevet graviid at han/i/ du får intimitet på andre måder som så dækker intimiteten i sengen i følge ham?

Men som de andre damer har skrevet så er det vigtigt at tale om det.... Håber i finder en løsning.....

Det kan også være at han er bange for der sker barnet noget, også ikke vil sige det så er det nemmere at bruge undskyldningen jeg er træt..... Sådan har både nogle kvinder og mænd det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.