Underlig følelse .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Uha nu læste jeg de andre ting du skrev, bla. om den der "veninde" og sms'er der bliver slettet og jeg forstår udemærket at du går og får tanker om, at det handler om andet end at han er træt - de tanker ville jeg helt sikkert også få!

Men, forhåbentligt er hun kun en veninde, han evt. betror sig til ifh til din graviditet og hans tanker omkring det - dog burde han være bedre til at tale mig dig om de ting og tanker, og bruge tid på at berolige dig!
Jeg blir faktisk vred på ham udfra det du beskriver, for den slags har du da bestemt ikke brug for lige nu
Håber for dig, at han lukker op og gir dig noget bekræftelse og omsorg snart, og kan berolige dit sind!

Den beroligenede og bekræftelse har jeg efterhånden søgt i rigtig langtid . Jeg ved ikk hvordan jeg skal få ham til at forstå jeg ikk synes det er okay . Jeg ved jo han er ufattelig jaoux selv , derfor har jeg virkelig valgt og respektere det , så jeg har ikk snakket med nogen mænd det sidste 7-8 måneder udelukkende for at berolige ham . Men hvorfor i alverden skal jeg være så hensynsfuld , når han ik engang selv er det . 

Jeg må indrømme jeg bruger mange mange kræfter og tanker på at tænke på det . og det er egentlig ikk særlig fedt , ejg ønsker jo bare at det hele skulle være perfekt , men det synes jeg bestemt ikk det er . 

Jeg må os sige jeg har længe gået med tanken om at bede ham flytte da det er min lejlighed , og jeg har endda os haft bedt ham skride men ja. Jeg syne det er enormt svært at tage den endelige beslutning , men hvis han ikk snart vil forstå det , jamen så må jeg prøve at være stærk jeg ved jeg har en mor der støtter mig igennem det hvis det er , jeg har fortalt hende en hel del da hun er den eneste jeg har . Jeg føler sku han lyver mig op i mit åbne ansigt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Shibby

Anonym skriver:

Jaaa , jeg har da os tænkt tanken men det er nu ikk mest pga. det her , men mere pga så mange andre ting . 

Jeg synes bare det er så svært efterhånden , man ville da gerne føle sig smuk eller hva man siger når man er gravid . Men det synes jeg nu ikk lige han får mig til at føle mig . 

Ved ikke hvem du er,og det er ligemeget, men alle gravide burde føle sig smukke. Som om man ikke er bange nok for at se anderledes ud,så ryger selvværdet en tur hvis ens kæreste tager afstand. Du fortjener at blive anerkendt og lyttet til. De 2 ting er så vigtige for gravide,-og for nogen er sex vigtigt. En bekræftigelse på at man stadig er attaktiv til sex selvom man har et væsen indeni sig..!

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Ved ikke hvem du er,og det er ligemeget, men alle gravide burde føle sig smukke. Som om man ikke er bange nok for at se anderledes ud,så ryger selvværdet en tur hvis ens kæreste tager afstand. Du fortjener at blive anerkendt og lyttet til. De 2 ting er så vigtige for gravide,-og for nogen er sex vigtigt. En bekræftigelse på at man stadig er attaktiv til sex selvom man har et væsen indeni sig..!

Ja bestemt , og sådan føler jeg mig bestemt ikk . Det handler ikk om jeg har et stort behov for sex , men mere for at få afvide jeg er god nok stadig en bekræftelse på at jeg stadig ser godt ud . Men jeg må da sige han er god til at rive den fra mig . 

Jeg misunder alle de glade kvinder her inde som skriver om hvor meget de deler med kæresten igennem graviditeten og hvor meget de støtter hinanden , Hvor i himlens navn er den støtte henne i vores forhold ????? VÆK , den ahr ALDRIG været der og nu er det snart for sent , jeg har faktisk overvejede om jeg skulle sige han ik måtte deltage i fødslen , jeg ønsker egentlig ikk han skal se mig ligge der ,i forvejen er jeg hammer nervøs for det . 

Anmeld

5. november 2010

Frk. Himmelblå

Ja, tal med ham!

Og så vil jeg tilføje, at det er fuldstændig normalt, hvis han simpelthen har mistet lysten til dig pga. graviditeten. Og den skal nok vende tilbage!

Jeg tror, han svarer, at "han har lyst, men er træt", fordi han ikke vil såre dig. I virkeligheden var det jo bedre, om han forklarede, at han faktisk ikke har lyst (hvis det da er tilfældet), for den der med at være konstant træt i 2 mdr - den holder jo ikke, - med mindre det rent faktisk var ham, der var gravid måske .

Tror ikke, du skal være spor bekymret. Bare få talt med ham - uden at fordømme!

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Ja, tal med ham!

Og så vil jeg tilføje, at det er fuldstændig normalt, hvis han simpelthen har mistet lysten til dig pga. graviditeten. Og den skal nok vende tilbage!

Jeg tror, han svarer, at "han har lyst, men er træt", fordi han ikke vil såre dig. I virkeligheden var det jo bedre, om han forklarede, at han faktisk ikke har lyst (hvis det da er tilfældet), for den der med at være konstant træt i 2 mdr - den holder jo ikke, - med mindre det rent faktisk var ham, der var gravid måske .

Tror ikke, du skal være spor bekymret. Bare få talt med ham - uden at fordømme!

Tak for svar . 

jeg vil prøve engang til , selvom jeg ikke synes det er fedt at blive ved at tale om hele tiden , for jeg ved han bliver sur når jeg endnu engang bringer det på banen , men som jeg har skrevet tidligere , jeg føler han lyver for mig . 

Men jeg må prøve igen . 

Det er ik så meget det vi ikk har sex , men mere det han ik har nogen god grund for vi ikk har det . Han er sku så inlukket . 

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Syntes du skulle be ham om at skride så du kan nyde graviditeten i fred og tage din mor med til fødslen. Du har brug for positiv energi,fred i sindet-og det fortjener du. Hvad kan han gøre for dig. Seriøst. Hvad kan han give dig som du reelt har brug for lige nu? Nada. Hvor bor du henne i verden?

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Syntes du skulle be ham om at skride så du kan nyde graviditeten i fred og tage din mor med til fødslen. Du har brug for positiv energi,fred i sindet-og det fortjener du. Hvad kan han gøre for dig. Seriøst. Hvad kan han give dig som du reelt har brug for lige nu? Nada. Hvor bor du henne i verden?

JAaa , jeg må os sige jeg overvejer det meget kræftigt , jeg synes bare det er så svært at skulle bede om . Men ja det er nok det mest rigtige lige nu . 

Jeg bor i KBH , eller lidt uden for . Men ja jeg er meget alene her inde da min fam kommer fra Lolland . 

Anmeld

5. november 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Tak for svar . 

jeg vil prøve engang til , selvom jeg ikke synes det er fedt at blive ved at tale om hele tiden , for jeg ved han bliver sur når jeg endnu engang bringer det på banen , men som jeg har skrevet tidligere , jeg føler han lyver for mig . 

Men jeg må prøve igen . 

Det er ik så meget det vi ikk har sex , men mere det han ik har nogen god grund for vi ikk har det . Han er sku så inlukket . 

Hmm, OK, nu har jeg ikke læst hele din tråd, så jeg er nok ikke helt opdateret.

Men kom til at tænke på, om du måske er en af de gravide, der ligesom jeg selv, snakker meget om det på sådan en lidt (måske) pylret måde?

Jeg mener, jeg får på bare en dag nemt udtalt følgende:

- Av, mit bækken.

-Av, fårk, en stor plukve.

- Åh, nu skal jeg tisse igen.

- Gad vide, om den her åreknude går væk igen efter fødslen?

- Åh, nu sparkede hun lige rigtig hårdt.

- På Baby.dk skriver de også, det er normalt at føle sig tung i underlivet..

OSV. OSV. OSV. - You get the picture?  Jeg snakker selvfølgelig endnu mere positivt om det, men uanset hvad, så kan jeg skisme godt forstå, at min mand, nå dagen er slut, ikke som det første tænker:

"Nu skal hun dæleme ha' en ordentlig omgang" 

Så måske det kunne være en taktik at drosle graviditetsordene lidt ned. Det ville det givetvis være for mig! Haha.

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Hmm, OK, nu har jeg ikke læst hele din tråd, så jeg er nok ikke helt opdateret.

Men kom til at tænke på, om du måske er en af de gravide, der ligesom jeg selv, snakker meget om det på sådan en lidt (måske) pylret måde?

Jeg mener, jeg får på bare en dag nemt udtalt følgende:

- Av, mit bækken.

-Av, fårk, en stor plukve.

- Åh, nu skal jeg tisse igen.

- Gad vide, om den her åreknude går væk igen efter fødslen?

- Åh, nu sparkede hun lige rigtig hårdt.

- På Baby.dk skriver de også, det er normalt at føle sig tung i underlivet..

OSV. OSV. OSV. - You get the picture?  Jeg snakker selvfølgelig endnu mere positivt om det, men uanset hvad, så kan jeg skisme godt forstå, at min mand, nå dagen er slut, ikke som det første tænker:

"Nu skal hun dæleme ha' en ordentlig omgang" 

Så måske det kunne være en taktik at drosle graviditetsordene lidt ned. Det ville det givetvis være for mig! Haha.

Det sjove er , at jeg faktisk slet slet ik snakker om min graviditet i løbet af en dag overhovedet , kommenter ik mine mange smerter i bækkenet , kommenter aldrig jeg skal tisse kommenter aldrig noget her på baby til ham .Ja i det hele taget så snakker vi aldrig om den graviditet , men mindre vi er ude og andre spøger til den og han sidder og lytter eller ALDRIG . 

Så det er vært for mig at se hvad der har gjort det her udslag . Men ja . 

Anmeld

5. november 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det sjove er , at jeg faktisk slet slet ik snakker om min graviditet i løbet af en dag overhovedet , kommenter ik mine mange smerter i bækkenet , kommenter aldrig jeg skal tisse kommenter aldrig noget her på baby til ham .Ja i det hele taget så snakker vi aldrig om den graviditet , men mindre vi er ude og andre spøger til den og han sidder og lytter eller ALDRIG . 

Så det er vært for mig at se hvad der har gjort det her udslag . Men ja . 

Det kan jeg godt se så.

Så er mit umiddelbare råd, at du hiver ham med til jordemoder næste gang. De er også uddannet i at snakke lidt sex og samliv, og noget kunne tyde på, din mand har lidt svært ved at forholde sig til graviditeten. Som så mange andre mænd før ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.