~~M.Nielsen~~ skriver:
Min kæreste kan slet ikke klare synet af gravide, og synes det ser SÅ uhyggeligt ud, og bare tanken om at der ligger et andet menneske inde bag skinnet kan han ikke holde ud.. Og så synes han bare slet ikke der er noget sexet, frækt eller noget ved en gravid kvinde..
Da jeg var gravid, ville han sjældent have sex, netop af den simple årsag.. - Og det kunne jeg jo sådan set ikke gøre noget ved.. - Selv om jeg jo selvfølgelig synes det var latterligt, for der findes jo ikke noget smukkere end en gravid kvinde.. - Jeg er ikke til piger, men var jeg mand, ville jeg da synes det var sexet på en måde 
Mon det "bare" er af den samme grund din kæreste ikke gider end at det er på grund af han er dig utro.. -Det håber jeg da sørme ikke for dig at han er
herfra!
Inden ejg overhovedet blev gravid , der sagde han engang til mig , at han synes en gravid kvinde var noget af det mest smukke . men ja det kan da selvfølgelig have ændret sig efter jeg nu er gået hen og blevet gravid .
Jeg har virkelig forsøgt at snakke med ham om det . Men ja jeg kan ik få noget ud af ham andet end det er ikk fordi han ikk tænder på mig eller har lyst til mig men han er bare så træt .
Ja , jeg ved sku snart ikk . han snakker med en pige lidt for ofte efter min mening og nu har jeg så os fundet ud af hun ringer til ham , men sjovt nok kun når han er på arbejde , hun hverken skriver eller ringer når han er her hjemme
Til lige med sletter han altid ALLE sine beskeder inden han er kommet hjem . Nok os derfor jeg tænker så meget over det .
Da har da selvfølgelig sat en masse tanker igang , det har stået på siden i sommers , og jeg har flere gange konfronterede han med at jeg ikk synes om det og det faktisk gør mig rigtig ked af det . Jeg kan ikk lade vær og tænke på om de måske ses , når jeg ikk er hjemme , da jeg ofte er hos min mor i nogen dage fordi jeg simpelthen keder mig her hjemme (er sygemeldt)
Jeg må da indrømme jeg virkelig overvejer om jeg skulle forlade ham , men det er jo bare ikk det man ønsker . At være 21 og alene mor . Men det her er jo selvfølgelig heller ikk i orden .
Jeg har os snakket med ham om hende pigen og han siger bare det er bare en veninde så meget snakker vi heller ik sammen . Men jeg kan jo se det er løgn . han glemmer jo af og til og slette de beskeder og jeg ved det er forkert men ja jeg går i hans telefon .
Jeg føler mig bare så magtesløs lige nu .