Underlig følelse .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Shibby

Det kan "bare" være fordi du er gravid,ved jo ikk en bjælde om jeres forhold, men hvis det her går dig meget på og du føler dig uattraktiv,lidt vammel,føler dig frastødt af din kæreste,begynder at tvivle på dit eget synspunkt på dig,begynder at få nederen tanker omkring ham-pga ham og det ikke nytter at tale med ham- så skrid fra ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

SaraLM

Min mand har allerede meldt ud, at jeg ikke skal forvente at vi skal ha sex, når jeg har stor mave på!
Dét kan han på nuværende tidspunkt overhovedet ikke forholde sig til, og det er egentligt fair nok?

Jeg håber da han ombestemmer sig, hvis jeg da selv har lyst på det tidspunkt men vil han ikke, så er det også okay, han skal jo også deale med mine kropslige forandringer ligesåvel som jeg selv skal

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min kæreste kan slet ikke klare synet af gravide, og synes det ser SÅ uhyggeligt ud, og bare tanken om at der ligger et andet menneske inde bag skinnet kan han ikke holde ud.. Og så synes han bare slet ikke der er noget sexet, frækt eller noget ved en gravid kvinde..

Da jeg var gravid, ville han sjældent have sex, netop af den simple årsag.. - Og det kunne jeg jo sådan set ikke gøre noget ved.. - Selv om jeg jo selvfølgelig synes det var latterligt, for der findes jo ikke noget smukkere end en gravid kvinde.. - Jeg er ikke til piger, men var jeg mand, ville jeg da synes det var sexet på en måde

Mon det "bare" er af den samme grund din kæreste ikke gider end at det er på grund af han er dig utro.. -Det håber jeg da sørme ikke for dig at han er

herfra!

Inden ejg overhovedet blev gravid , der sagde han engang til mig , at han synes en gravid kvinde var noget af det mest smukke . men ja det kan da selvfølgelig have ændret sig efter jeg nu er gået hen og blevet gravid . 

Jeg har virkelig forsøgt at snakke med ham om det . Men ja jeg kan ik få noget ud af ham andet end det er ikk fordi han ikk tænder på mig eller har lyst til mig men han er bare så træt . 

Ja , jeg ved sku snart ikk . han snakker med en pige lidt for ofte efter min mening og nu har jeg så os fundet ud af hun ringer til ham , men sjovt nok kun når han er på arbejde , hun hverken skriver eller ringer når han er her hjemme Til lige med sletter han altid ALLE sine beskeder inden han er kommet hjem . Nok os derfor jeg tænker så meget over det . 

Da har da selvfølgelig sat en masse tanker igang , det har stået på siden i sommers , og jeg har flere gange konfronterede han med at jeg ikk synes om det og det faktisk gør mig rigtig ked af det . Jeg kan ikk lade vær og tænke på om de måske ses , når jeg ikk er hjemme , da jeg ofte er hos min mor i nogen dage fordi jeg simpelthen keder mig her hjemme (er sygemeldt)

Jeg må da indrømme jeg virkelig overvejer om jeg skulle forlade ham , men det er jo bare ikk det man ønsker . At være 21 og alene mor . Men det her er jo selvfølgelig heller ikk i orden . 

Jeg har os snakket med ham om hende pigen og han siger bare det er bare en veninde så meget snakker vi heller ik sammen . Men jeg kan jo se det er løgn . han glemmer jo af og til og slette de beskeder og jeg ved det er forkert men ja jeg går i hans telefon . Jeg føler mig bare så magtesløs lige nu . 

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Så er det godt weekenden er over os... eller skal han da også jobbe???

Hvornår har han fri...???

Du må nappe ham når han vågner så har han sovet og måske udhvilet

Jeg prøver , men hver gang er det uden resultat , så rejser han sig bare fra sengen eller siger ikk nu .

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jeg prøver , men hver gang er det uden resultat , så rejser han sig bare fra sengen eller siger ikk nu .

Øv altså... Du må tage fat i ham og få snakket med ham...

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Hende med maven :-) skriver:

Jeg ville fortælle ham om hvordan du føler med det.

Men kan det være efter du er blevet graviid at han/i/ du får intimitet på andre måder som så dækker intimiteten i sengen i følge ham?

Men som de andre damer har skrevet så er det vigtigt at tale om det.... Håber i finder en løsning.....

Det kan også være at han er bange for der sker barnet noget, også ikke vil sige det så er det nemmere at bruge undskyldningen jeg er træt..... Sådan har både nogle kvinder og mænd det :-)

Næ , vi laver ingen andre ting overhovedet . Når vi går i seng , ja så er det på hver sin halvdel af sengen og så går der ca 5 sek . så sover han JA det er sku lidt kedeligt . 

Men ja det kan da selvfølgelig godt vær han er bange for der skal ske noget med barnet , jeg må forsøge mig endnu engang med og spøger . der er dog heldigvis kun 7 uger til termin

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Det kan "bare" være fordi du er gravid,ved jo ikk en bjælde om jeres forhold, men hvis det her går dig meget på og du føler dig uattraktiv,lidt vammel,føler dig frastødt af din kæreste,begynder at tvivle på dit eget synspunkt på dig,begynder at få nederen tanker omkring ham-pga ham og det ikke nytter at tale med ham- så skrid fra ham

Jaaa , jeg har da os tænkt tanken men det er nu ikk mest pga. det her , men mere pga så mange andre ting . 

Jeg synes bare det er så svært efterhånden , man ville da gerne føle sig smuk eller hva man siger når man er gravid . Men det synes jeg nu ikk lige han får mig til at føle mig . 

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Min mand har allerede meldt ud, at jeg ikke skal forvente at vi skal ha sex, når jeg har stor mave på!
Dét kan han på nuværende tidspunkt overhovedet ikke forholde sig til, og det er egentligt fair nok?

Jeg håber da han ombestemmer sig, hvis jeg da selv har lyst på det tidspunkt men vil han ikke, så er det også okay, han skal jo også deale med mine kropslige forandringer ligesåvel som jeg selv skal

Jeg synes det er rigtig flot af din mand at melde sådan noget ud , det har jeg stor respekt for , så har man noget at forholde sig til . 

Det synes jeg bare ik rigtig jeg har her Men ja jeg må prøve at finde de positive tanker frem i stedet .

Anmeld

5. november 2010

SaraLM

Uha nu læste jeg de andre ting du skrev, bla. om den der "veninde" og sms'er der bliver slettet og jeg forstår udemærket at du går og får tanker om, at det handler om andet end at han er træt - de tanker ville jeg helt sikkert også få!

Men, forhåbentligt er hun kun en veninde, han evt. betror sig til ifh til din graviditet og hans tanker omkring det - dog burde han være bedre til at tale mig dig om de ting og tanker, og bruge tid på at berolige dig!
Jeg blir faktisk vred på ham udfra det du beskriver, for den slags har du da bestemt ikke brug for lige nu
Håber for dig, at han lukker op og gir dig noget bekræftelse og omsorg snart, og kan berolige dit sind!

Anmeld

5. november 2010

3xM

manden min var også helt vild indtil maven kunne ses som en gravid mave.

jeg havde samme følelse som dig og tænkte rigtig meget på om jeg ikke længere tiltrak ham osv, og vi har stor skændtes så meget over det at han i perioder slet ikke ville sove ved siden af mig...

og han klarede det selv....

det kom frem han stadig syntes jeg var smuk mv. men det med sex og gravid var bare no go. for ham trådte alt andet ind istedet : snak med vennerne/veninder om sin rede, sørge for rammerne omkring den kommende baby, jobbet blev højt prioteret, tænk at vi skulle skændtes såmeget over at han i bund og grund bare ikke ville gøre sin hormon sure kvinde ked af det, ja mænd er sku da en bog for sig selv...

men du er gravid, så nyd baby i maven og manden uden det intime i en periode og så se tid an når baby er kommet og det ikke ændre sig for jer...

nu er Milas født og overstående ting er hvertfald glemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.