Giver I baby julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Anne85

Min datter er 5 måneder til jul... og ja, et eller andet skal hun ha... bare en lille ting - ved godt hun er ligeglad, men alt andet ville jeg synes var underligt Så det blir nok bare en lille ting der er pakket ind i noget fint papir (som sikekrt er det hun synes er mest interessant)

Storebror på 3 får selvfølgelig gaver MEN vi håber virkelig det kan begrænses i år. Han mangler virkelig ingenting. Dog mener han selv at han ønsker sig hele br kataloget - så kunsten den næste måneds tid bliver at gennemskue om der er noget som han rent faktisk VIRKELIG ønsker sig mere end alt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Ja for pokker, tror virkelig Nicklas ville føle sig synd hvis alle vi andre åbnede gaver og han ikke skulle, men han er vel heller ikke en rigtig baby mere  18 måneder til jul

Hi hi han er jo heller ikke en baby men en lille dreng  Lucas ville godt nok også blive skuffet. Han tog en gave fra en da vi var ude og handle for lidt siden 

Anmeld

4. november 2010

B&J

Helt klar daniel er 9mdr til den tid og det bliver så spæne af se ham pakke en gave op jubiii

Anmeld

4. november 2010

lucas<3

jeg  har stemt nej, for Lucas bliver 4 måneder til jul, og han forstår det ikk så heller vente til han forstår det og selv kan pakke gaverne op.

Anmeld

4. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja! min dreng vil næsten være 14 mdr til jul!

Anmeld

4. november 2010

Vidunderligeunger

nej det gør hun ikke.. hun vil være 7 mdr kun. Hun skal i seng senest halv otte, så hun når jo kun lige at smage juleanden og pakke alle gaverne fra faster og onkel, bedsteforældre x 2 og mine veninder som har købt... så  kan ikke se hvorfor hun skulle ha det i år. Hun får jo så meget hele tiden når hun mangler

Anmeld

4. november 2010

Mor til L&S

Ja! Min datter er 9 mdt til jul og hun får gave af os og vores familie

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Jeg har svaret nej, da Laura ikke mangler noget og hun aner stadig ikke, hvad jul er, selvom hun er 14 mdr. til den tid Hun har heller ikke fået fødselsdagsgave af mig...

Anmeld

4. november 2010

Valle81

hmm, jeg ved det faktisk ikke:0)

Tror det ikke - da han ikke aner hvad det er og han sover også inden vi næsten skal spise - så ahh jeg ved sku ikke:0)

Nej, jeg tror svaret er nej, tror at jeg hellere vil bruge de penge på de store:0)

Christina

Anmeld

4. november 2010

Silas&Mille

Har stemt Andet, for ved det egentligt ikke.

Vi køber ikke selv noget. Men de kommende bedste- og oldeforældre er gået helt shopamok, så det vil ikke overraske os hvis de har købt noget til den lille, selvom h?n først kommer ud til os en gang i januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.