Giver I baby julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg er i vildrede... Jeg aner simpelthen ikke hvad hun skal have eller man skal ønske sig til hende...

Så derfor har jeg svaret andet... For jeg aner det ikke...

Det sammen her... Sikke en ny verden man skal bevæge sig ind i...

Alle spørger hvad Madeleine ønsker sig... øhhhh pas.. legetøj tilsvarende hende alder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina&Martin skriver:

Det sammen her... Sikke en ny verden man skal bevæge sig ind i...

Alle spørger hvad Madeleine ønsker sig... øhhhh pas.. legetøj tilsvarende hende alder???

Jeg er bare sådan: Jeg afskyr legetøj. Børn idag har alt. Idun har alt... Hun leger ikke med lortet. Jeg syntes det er mega træls, så jeg har vireklgi ikke lyst til at bringe mere legetøj ind i huset.

OFte, når hun så leger, leger hun slet ikke med legetøj. Suk. Så jeg har i hevrtfald ikke lyst til at ønske mig legetøj. Vi har et ton fra Idun...

Anmeld

3. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg er bare sådan: Jeg afskyr legetøj. Børn idag har alt. Idun har alt... Hun leger ikke med lortet. Jeg syntes det er mega træls, så jeg har vireklgi ikke lyst til at bringe mere legetøj ind i huset.

OFte, når hun så leger, leger hun slet ikke med legetøj. Suk. Så jeg har i hevrtfald ikke lyst til at ønske mig legetøj. Vi har et ton fra Idun...

Jeg tænker meget i noget Madeleine kan kigge på, og ellers en super fancy gåvogn til når hun bliver større så hun kan drøne hen over fusserne på os... Desværre tror jeg farmor og farfar ikke kan styres på 7 tønder land, da hun er første for dem... puuh...

Men ja... som lille syntes jeg at papkassen var sjovere end indholdet

Anmeld

3. november 2010

Mette+Mathias

Ja, det gjorde vi.

For at vi ikke skulle sidde og pakke pakker op, som vi selv havde pakket ind, gjorde vi det, at vi købte en gave hver, og så åbnede vi hinandens, så var det stadig spændende.

Jeg kunne - uanset om de er 2 mdr. eller 80 år - ikke lade være med at give mit barn jule/fødselsdagsgave.

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina&Martin skriver:

Jeg tænker meget i noget Madeleine kan kigge på, og ellers en super fancy gåvogn til når hun bliver større så hun kan drøne hen over fusserne på os... Desværre tror jeg farmor og farfar ikke kan styres på 7 tønder land, da hun er første for dem... puuh...

Men ja... som lille syntes jeg at papkassen var sjovere end indholdet

Det er både som lille og stor at kassen er sjovere

Men helt sikkert - Idun var jo også den første til alle sider, så hun er desværre også blevet rigelig forkælet...

Anmeld

3. november 2010

JustAnotherName

DK skriver:

Altså, alle børn der ER født får julegaver i vores familie!

Bimmeren der er i maven får ingen! Han får livet i gave den dag han bliver født, og så kan han få gaver derefter!

Næmli ! 

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Ja, men Silja får noget hun mangler Ny sengerand, himmel og sengetøj til den seng hun arver af storesøster.

Storesøster er næsten 2 og for hende betyder gaver noget,

Anmeld

4. november 2010

Ranarupta

Risen skriver:

Ja, planen er, at Bønne får en julegave. 
Jeg ved endnu ikke hvad eller hvor stor/lille den bliver. 

Jeg vil hellere give noget, som han kan se tilbage på og tænke, at denne ting, fik han af de gamle til sin første jul

Anmeld

4. november 2010

Misa

Ja.. vores lille pige fra 18 oktober får julegaver.. det får hun af hele familien..

Anmeld

4. november 2010

Margorie

Baby vil ca være en måned til jul- og vi har købt julegaver.. Haaber jeg også familien har- for vi har jo også givet deres børn gaver fra fødslen af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.