Giver I baby julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver du julegaver til din baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.642 visninger
41 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Risen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

DK

Altså, alle børn der ER født får julegaver i vores familie!

Bimmeren der er i maven får ingen! Han får livet i gave den dag han bliver født, og så kan han få gaver derefter!

Anmeld

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nej ikke i år! Frederikke vil kun være 6 mdr. til jul, og vil ikke forstå en bjælle alligevel. Hun mangler ingenting, og er ret sikker på, at "mangler" hun noget, så får hun det i gave af bedsteforældrene osv.

Anmeld

3. november 2010

Diana...

DK skriver:

Altså, alle børn der ER født får julegaver i vores familie!

Bimmeren der er i maven får ingen! Han får livet i gave den dag han bliver født, og så kan han få gaver derefter!

samme her. 

Anmeld

3. november 2010

otlitrom

Jeg har stemt blankt, da baby stadig ligger i maven til jul. Men jeg har en mistanke om at svigermor allerede har strikket et eller andet til den lille, som vi får i julegave. Jeg ville faktisk blive overrasket, hvis hun ikke har, for hun strikker altid, og har allerede spurgt om vi ville vide køn, eller om hun bare skal holde sig til grøn

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Jullian i maven får ingen i år. Phillip som var 7 mrd sidste jul fik en wheely bug vi havde fundet over nettet til 350 så selvom det var en lille ting, så var vi enige om at han fik så meget, så det var mere symbolsk. I år har vi allerede købt et lille køkken ti ham som han har fået, så måske finder vi en lille ting til jul. Men han får så meget af bedsteforældrene så synes det er bedre han får det når han mangler i stedet for at blive bombet til jul. Men en lille pakke fra mor og far skal der være

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

har stemt ja. men nu er min datter dog halvanden til jul. men sidste år var hun 6 mdr og der havde vi købt et fint stort lege tæppe til hende som hun stadig bruger.
og vi skal også finde noget til hende iår.

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

Kan slet ikke lade være Er også meget sjovere at skrive hendes ønskeseddel end min egen...

Anmeld

3. november 2010

Maria.

Malou vil være 7 måneder til jul.. Det bliver en lille julegave fra os, da hun sikkert får en masse fra resten af familien.. Men gave det skal hun ha synes jeg!

Anmeld

3. november 2010

BabyNilas

Jeg har stemt ja. Nu kommer vores guldklump først til verdenen her en gang i nov så vi er blevet enige om kun at købe 1 gave til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.