Giver I baby julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Risen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nej ikke i år! Frederikke vil kun være 6 mdr. til jul, og vil ikke forstå en bjælle alligevel. Hun mangler ingenting, og er ret sikker på, at "mangler" hun noget, så får hun det i gave af bedsteforældrene osv.

Du har helt ret, meeen nøøj er altså blevet lun på lidt forskellige børneting  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Du har helt ret, meeen nøøj er altså blevet lun på lidt forskellige børneting  

I know! Forskellen er vist bare, at jeg giver hende tingene med det samme istedet for at vente til juleaften. Jeg har nemlig powershoppet for vildt til hende på det sidste!!

Anmeld

3. november 2010

Noneother

Ja selfølgelig gør han det. både af mig og det familie der er. Han er den eneste grund til at jeg overhovedet holder jul. - Og jeg har sat mig for at han lige fra starten skal ha´de fedeste oplevelser juleaften. 

Han er 7½ måned til jul. og han ved sgu godt hvornår der bli´r hygget om ham.  

Og imorgen når han blir ½år skal vi osse i toys R´us og finde noget fint til ham. Det klart. 

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er i vildrede... Jeg aner simpelthen ikke hvad hun skal have eller man skal ønske sig til hende...

Så derfor har jeg svaret andet... For jeg aner det ikke...

Anmeld

3. november 2010

SaNiNa

Ja for pokker, tror virkelig Nicklas ville føle sig synd hvis alle vi andre åbnede gaver og han ikke skulle, men han er vel heller ikke en rigtig baby mere  18 måneder til jul

Anmeld

3. november 2010

LIZO

zoey var lige knsp 2 måneder ved sidste jul. havde købt en lamarze rengle der kunne hænge på klapvognen.  og storebror havde vist os købt en lille ting.

ville ikke ofre i en stor ting. for hun forstå dte jo allivel ikke.. synes bare det skulle være en lille ting

Anmeld

3. november 2010

bagger26

Ja de små får gaver herhjemme. Min søn Mads fik dog ikke gave af os det første år, da han er født juleaften og vi ikke lige havde købt en julegave til ham der hehe. Men den øvrige familie, havde faktisk sørget for at købt til ham..

I år vil Sofia være 9 mdr til jul, og jeg har købt en zebra tyk sengerand til hende som hun har fået. Men syntes alligevel, at hun skal have en gave og pakke op juleaften, jen kan bare ikke lade være hehe.. Så har idag købt denne her til hende:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

Mira0911

JA! 

Anmeld

3. november 2010

LauraLW

ja helt sikkert! - kan simpelthen ikke lade være :-) Hun får en wheely bug af os, og jeg kunne snildt købe mig fattig i alt mulig andet også.

Anmeld

3. november 2010

Nemesis

Nej. jonas var i sin tid knap 3 mdr..og sov, sked og åd og fattede bjælde af hvad der foregik.

Sara vil jo faktisk være et år her til jul og så er hun jo ikke baby og hun vil da få en gave. Vi vil dog forsøge at begrænse det, for det bliver jo hurtigt for meget og for sent for hende.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.