Vendingsforsøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Lisbeth85

henh01 skriver:

Jeg vil meget gerne høre mere... Har prøvet at finde en del på nettet, men uden held..

Desværre tror jeg at min baby er for stor til at de tør løbe risici ved en UK fødsel. Han er for en uge siden skønnet til 4000 g.

Hmm, så er han desværre nok for stor. Grænsen er 3800 g mener jeg. Hvis det ikke bliver aktuelt med sædefødslen, så ved jeg ikke om du vil høre mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

henh01

Update:

Var på sygehuset til vendningsforsøg  i dag. Sidder og venter i næsten en time hvorefter min egen JM henter mig ind til en lyn scanning inden hun kalder på lægerne. Scanningen viste at lillemanden havde valgt at vende sig igen, så nu ligger han igen med hovedet nedad. -Jeg skal indtil videre stadig forvente at blive sat i gang på tirsdag medmindre at han har drejet sig igen til den tid. Krydser fingre for at han denne gang bliver liggende.

Anmeld

5. november 2010

Skouboe

henh01 skriver:

Update:

Var på sygehuset til vendningsforsøg  i dag. Sidder og venter i næsten en time hvorefter min egen JM henter mig ind til en lyn scanning inden hun kalder på lægerne. Scanningen viste at lillemanden havde valgt at vende sig igen, så nu ligger han igen med hovedet nedad. -Jeg skal indtil videre stadig forvente at blive sat i gang på tirsdag medmindre at han har drejet sig igen til den tid. Krydser fingre for at han denne gang bliver liggende.

Hvor er det dejligt Jeg krydser alt hvad krydses kan for at han bliver ved med at ligge rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.