Vendingsforsøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Ej hvad sker der for de sygehus systemer??!!

Jeg overvejer at ringe dertil for at høre om jeg kan forvente at blive sat i gang i morgen hvis det lykkedes at vende ham, men kan ikke rigtig lide at presse sådan på..

Jamen det er simeplthen SÅ hårdt at blive smidt rundt og rundt og rundt og ikke vide noget..!!

Det forstår jeg godt - det syntes jeg bestemt du skal gøre - for det kan altså ikke passe at han må blive ved med at vokse derinde, desuden står moderkagen jo også af på et tidspunkt..!!

Min mand vejede 5,1kg ved akut KS 16 dage før tid..!! Og der fortalte de nemlig at moderkagen ikke havde fungeret optimalt de sidste 14 dage forinden han blev født - og det var vidst kun sundt nok, for lægen ku næsten ikke få ham ud..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Jamen det er simeplthen SÅ hårdt at blive smidt rundt og rundt og rundt og ikke vide noget..!!

Det forstår jeg godt - det syntes jeg bestemt du skal gøre - for det kan altså ikke passe at han må blive ved med at vokse derinde, desuden står moderkagen jo også af på et tidspunkt..!!

Min mand vejede 5,1kg ved akut KS 16 dage før tid..!! Og der fortalte de nemlig at moderkagen ikke havde fungeret optimalt de sidste 14 dage forinden han blev født - og det var vidst kun sundt nok, for lægen ku næsten ikke få ham ud..!!

Lyder voldsomt.. Tror også jeg prøver at ringe derop..

Hvornår skal du ringe til sygehuset og have besked?

Anmeld

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Lyder voldsomt.. Tror også jeg prøver at ringe derop..

Hvornår skal du ringe til sygehuset og have besked?

ja det var det sku også siger svigermor..!!

Jamen jeg skal til JM kl. 11.40 så jeg tager derop og høre dem ad...!! Kan sku ikke passe jeg den ene dag er i systemet og den anden dag er jeg ikke...!! Det ligger kun 150m derfra..!! Og vil høre min JM om hun evt. kan ringe derop og rykke for det..!!

Men nu kender jeg slet ikke min JM - har ALDRIG set hende før..!! Har fået ny..!! Vi sku ha været oppe og snakke med JM for 3 uger siden omkring fødselen fordi jeg havde en rigtig hård fødsel første gang..!! Der var både booket tid og ekstra tid osv..!! Men nu har de valgt at slette den tid så jeg først kommer afsted idag og det er til alm. Tjek uden ekstra tid og ingen tid til snak..!!

Anmeld

4. november 2010

henh01

quar20 skriver:

ja det var det sku også siger svigermor..!!

Jamen jeg skal til JM kl. 11.40 så jeg tager derop og høre dem ad...!! Kan sku ikke passe jeg den ene dag er i systemet og den anden dag er jeg ikke...!! Det ligger kun 150m derfra..!! Og vil høre min JM om hun evt. kan ringe derop og rykke for det..!!

Men nu kender jeg slet ikke min JM - har ALDRIG set hende før..!! Har fået ny..!! Vi sku ha været oppe og snakke med JM for 3 uger siden omkring fødselen fordi jeg havde en rigtig hård fødsel første gang..!! Der var både booket tid og ekstra tid osv..!! Men nu har de valgt at slette den tid så jeg først kommer afsted idag og det er til alm. Tjek uden ekstra tid og ingen tid til snak..!!

Hmm lyder rimelig uproffessionelt.

Jeg snakkede lige med sygehuset og selvom de får ham vendt i morgen så bliver jeg først sat i gang tirsdag som udgangspunkt. Dvs jeg kan komme derop tirsdag for at skulle sættes i gang og så har han vendt sig igen og så er der ingen vej uden om et kejsersnit. Synes fandme det er for dårligt at man skal vente så pisse længe. Kunne sætte mig til at tude lige nu..

Anmeld

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Hmm lyder rimelig uproffessionelt.

Jeg snakkede lige med sygehuset og selvom de får ham vendt i morgen så bliver jeg først sat i gang tirsdag som udgangspunkt. Dvs jeg kan komme derop tirsdag for at skulle sættes i gang og så har han vendt sig igen og så er der ingen vej uden om et kejsersnit. Synes fandme det er for dårligt at man skal vente så pisse længe. Kunne sætte mig til at tude lige nu..

Det er jeg virkelig ked af at høre...!! Hvor er det altså bare træls...!! - Forstår dig SÅ udemærket godt, og syntes sku du skal græde alt hvad du overhovedet kan..!! selvom det ikke hjælper en dyt så hjælper det hellere ikke at holde det inde..!!

Ville ønske jeg ku give dig en varm krammer men i stedet for du den varmeste krammer man kan få over nettet

Anmeld

4. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre...!! Hvor er det altså bare træls...!! - Forstår dig SÅ udemærket godt, og syntes sku du skal græde alt hvad du overhovedet kan..!! selvom det ikke hjælper en dyt så hjælper det hellere ikke at holde det inde..!!

Ville ønske jeg ku give dig en varm krammer men i stedet for du den varmeste krammer man kan få over nettet

Tusind tak..

Synes fandme det er længe at gå ikke og vide noget - helt til tirsdag... ARGH!!!!

Glæder mig til opdating fra dig senere.. Håber de finder dig i systemet

Anmeld

4. november 2010

Lisbeth85

Jeg var til vending, det lykkedes ikke selvom der var 2 der prøvede. Det gjorde da ondt, men hvad gør man ikke for de små

Jeg fik dog valget mellem at føde selv eller kejsersnit. Jeg valgte at føde selv, og NØØØJ en drømmefødsel. Helt fantastisk - og så slipper man for ar i maven og på livmoderen. Skriv hvis du vil vide mere om sædefødsel Har desværre ikke skrevet min FB endnu, men den kommer!

Knus og held og lykke i morgen!

Anmeld

4. november 2010

henh01

Lisbeth85 skriver:

Jeg var til vending, det lykkedes ikke selvom der var 2 der prøvede. Det gjorde da ondt, men hvad gør man ikke for de små

Jeg fik dog valget mellem at føde selv eller kejsersnit. Jeg valgte at føde selv, og NØØØJ en drømmefødsel. Helt fantastisk - og så slipper man for ar i maven og på livmoderen. Skriv hvis du vil vide mere om sædefødsel Har desværre ikke skrevet min FB endnu, men den kommer!

Knus og held og lykke i morgen!

Jeg vil meget gerne høre mere... Har prøvet at finde en del på nettet, men uden held..

Desværre tror jeg at min baby er for stor til at de tør løbe risici ved en UK fødsel. Han er for en uge siden skønnet til 4000 g.

Anmeld

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Tusind tak..

Synes fandme det er længe at gå ikke og vide noget - helt til tirsdag... ARGH!!!!

Glæder mig til opdating fra dig senere.. Håber de finder dig i systemet

Selv tak

Håber godt nok også de finder mig i systemet..!! Jeg burde da være der når jeg var tirsdag men ikke onsdag....!! Men skriver update så snart jeg er kommet hjem

Anmeld

4. november 2010

Lulle25

Kan godt forstå dine frustrationer. Jeg har fået et vendingsforsøg, men det lykkedes ikke. Man får en indsprøjtning for at livmoderen kan slappe af, du får kørt strimmel før og efter så de kan se om barnet har det godt. Det gør ikke ondt, men det kan føles lidt ubehageligt.

Jeg valgte at føde min søn, en sædefødsel, det var ikke alle der ville føde med mig, men fandt dog 2 der ville og den ene var på job da jeg gik i fødsel. Jeg kan klart anbefale at føde sådan, så måske du skulle overveje det.

Hvis du har spørgsmål må du endelig spørge

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.