Vendingsforsøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

henh01

quar20 skriver:

arhhh gud dog altså..!!

Forstår dog ikke hvordan de HVIS det nu ikke lykkes dem at vende ham - hvordan i hulen de så vil lade ham vokse HELT indtil PKS...!? Altså der er jo en grund til du netop sku sættes igang på tirsdag.. Og det blir da kun mere forvirrinde hvis aftalerne ikke holder som nu er blevet lavet..!!

Krydser for at det lykkes og at du blir sat igang på tirsdag eller før..!!

Men er det helt ærligt ikke utroligt at når noget begynder at gå galt så er det bare det hele??? ARGH!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

henh01

AnneBJ skriver:

Har du overvejet akupunktur? Jeg har gået hos en for flere forskellige ting, og hun fortalte mig, at i 9 ud af 10 tilfælde kan hun vende barnet vha. nåle...

Nej?? Det havde jeg aldrig hørt om før. Vi da klart snakke med lægen på fredag om muligheden...

Anmeld

3. november 2010

henh01

Mor til Maj skriver:

Har det slet ikke været på tale at du skal føde i UK - altså med under kroppen først. Nu arbejder jeg selv på fødegangen og vi har da ofte UK fødsler. Specielt når du er 2. gangs fødende, og hvis barnet ellers ligger fint til at blive født med numsen først - så er det da en oplagt mulighed hvis du er ked af at skulle have en KS.

Nej det har slet ikke været på tale.. Han er vidst for stor til at de tør.. Blev scannet i torsdags og der var han 4000 g..

Anmeld

3. november 2010

Bare-mig

henh01 skriver:

Nej det har slet ikke været på tale.. Han er vidst for stor til at de tør.. Blev scannet i torsdags og der var han 4000 g..

Jeg kan ikke huske hvad vægt grænsen er for en UK fødsel - men hvis du nu blev sat igang på fredag hvis en vending ikke kan lykkes. Hvis dit 1. barn også var stort og du fødte uden problemer, så har du nok bedre chancer for at få lov trods de 4 kg. Men du må jo spørge lægerne på fredag hvis det ikke lykkes.  fingre!!

Anmeld

3. november 2010

henh01

Mor til Maj skriver:

Jeg kan ikke huske hvad vægt grænsen er for en UK fødsel - men hvis du nu blev sat igang på fredag hvis en vending ikke kan lykkes. Hvis dit 1. barn også var stort og du fødte uden problemer, så har du nok bedre chancer for at få lov trods de 4 kg. Men du må jo spørge lægerne på fredag hvis det ikke lykkes.  fingre!!

Ja det vil jeg da gøre.. Tusind tak for rådet..

Tror du jeg kan risikere at blive sat i gang fredag hvis de får vendt ham, på trods af at jeg først har en tid tirsdag? Tænker mere at hvis de får vendt ham er det næsten synd at løbe risikoen for at han drejer om igen..

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

henh01 skriver:

Lyder godt at det ikke var så super en ubehagelig oplevelse for dig som mange føler..

Jeg får ikke muligheden for en sædefødsel fordi lillemanden allerede vejer over 4 kg og dermed er alt for stor til at kroppen ville kunne klare det, ellers havde jeg klart overvejet for og imod for sædefødsel.

Har allermest lyst til at sætte mig til at tude, kan simpelthen ikke mere.. Når jeg først tror at nu er der styr på det og forbereder mig til igangsættelsen så sker der noget uventet som det her ØV ÆV

Jeg kender godt følelsen. Sådan havde jeg det også til sidst i begge mine graviditeter. Jeg er så totalt dårlig til at være gravid, man skulle tro det var løgn.

Det eneste råd jeg kan give er at tage en dag ad gangen, og pludselig går det op for dig at nu er det nu.

Anmeld

3. november 2010

Bare-mig

henh01 skriver:

Ja det vil jeg da gøre.. Tusind tak for rådet..

Tror du jeg kan risikere at blive sat i gang fredag hvis de får vendt ham, på trods af at jeg først har en tid tirsdag? Tænker mere at hvis de får vendt ham er det næsten synd at løbe risikoen for at han drejer om igen..

Det er da bestemt værd at insistere på at blive sat i gang hvis det lykkes at få vendt ham. Det ville jo være trist at du skulle have et KS fordi de ikke satte dig i gang i tide, og han vender sig igen.

Men det er nu ikke altid uvilje fra læge/jordemoderens side hvis de siger nej. Der kan være mange grunde til at de ikke kan sætte dig i gang samme dag.

Men jeg ville helt sikkert forsøge det bedste jeg har lært at overbevise dem om, at du ikke vil risikere at det ender med KS, så de må sætte dig i gang!

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

henh01 skriver:

Nej?? Det havde jeg aldrig hørt om før. Vi da klart snakke med lægen på fredag om muligheden...

Ja præcis.. jeg tænkte bare "hvad" da hun fortalte det... skulle vores lille gavtyv vise sig at ligge forkert, vil jeg da klart prøve aku som førstevalg og skulle det mislykkes kan jeg jo så overveje vendingsforsøg.. Så alt håb er ikke ude Håber du har en samarbejdsvillig baby!

Anmeld

4. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Men er det helt ærligt ikke utroligt at når noget begynder at gå galt så er det bare det hele??? ARGH!!!!!

Jo kender det ALT for godt..

Ringede til sygehuset idag og fik at vide at jeg IKKE var i systemet og at jeg sku ringe imorgen, SELVOM at jeg igår var i systemet... Kender det bare ALT for godt

Anmeld

4. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Jo kender det ALT for godt..

Ringede til sygehuset idag og fik at vide at jeg IKKE var i systemet og at jeg sku ringe imorgen, SELVOM at jeg igår var i systemet... Kender det bare ALT for godt

Ej hvad sker der for de sygehus systemer??!!

Jeg overvejer at ringe dertil for at høre om jeg kan forvente at blive sat i gang i morgen hvis det lykkedes at vende ham, men kan ikke rigtig lide at presse sådan på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.