Hvis I har lyst - ja så klik ind her ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Brams

Pia. skriver:

Tak Ja det er jo det der er "farligt" med sådanne hvalpe billeder... Nu ved jeg godt at du ikke køber hvalp ud fra sådan et nuttede billede - men tænk hvor mange fejl køb af dyr der sker hver dag året rundt bare fordi de er nuttede...

Ja det kan man faktisk godt få lidt ondt i maven af at tænke på, for hvor er det bare synd. Et hvilket som helst dyr kræver omtanke inden man anskaffer det

Kan faktisk rigtig godt lide hunde, vi er bare alt for længe væk om dagen til at jeg ville byde en hund det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Lulle25

Nåh hvor er de totalt smækre, elsker hunde men manden vil ikke have hund. Ellers var jeg totalt solgt

Kh Louise

Anmeld

4. november 2010

Pia.

Lulle25 skriver:

Nåh hvor er de totalt smækre, elsker hunde men manden vil ikke have hund. Ellers var jeg totalt solgt

Kh Louise

Hunde er også vidunderlige... og jeg bruger meget af min tid på alle mine... Det er fantastisk...

Skønt profil billede du har...

Anmeld

4. november 2010

Pia.

Brams skriver:

Ja det kan man faktisk godt få lidt ondt i maven af at tænke på, for hvor er det bare synd. Et hvilket som helst dyr kræver omtanke inden man anskaffer det

Kan faktisk rigtig godt lide hunde, vi er bare alt for længe væk om dagen til at jeg ville byde en hund det

Ja det er en grim tanke - bryder mig bestemt heller ikke om det... Folk skal virkelig tænke sig om inden de anskaffer sig et dyr lige meget om det er en lille kanin eller en hund...

Anmeld

4. november 2010

Lulle25

Pia. skriver:

Hunde er også vidunderlige... og jeg bruger meget af min tid på alle mine... Det er fantastisk...

Skønt profil billede du har...

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.