Hvis I har lyst - ja så klik ind her ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Pia.

Louise mortil4 skriver:

Hvor er de dejlige

Nu spørger jeg måske dumt, men er det ikke lavet om så de skal være 10 eææer 12 uger inden de må flytte hjemme fra, eller er det kun ved katte?? Det er dejligt at se en hvalpemor der vælger at gi hendes hvalpe en god start i det nye hjem å de både er vaccineret og fået ormekur og chip, hvor er det bare dejligt at se

Hunde skal kun være 8 uger - og katte skal være 12 uger... jeg har så valgt at kigge på mine hvalpe og sige hvem der var klar og ikke var klar... de 5 af dem er uden tvivl klar når de er 8 uger (ja allerede nu) hvor den sidste lille pige hun bliver lidt længere og ikke bliver salgsklar før der er gået lidt længere tid (10-12 uger)... Hun er en meget forsigtig pige..

jeg syntes alle skal give deres hvalpe den bedste start på livet... og jeg har taget en beslutning om at få det her kuld så høre der virkelig også et stort ansvar med... Derfor har jeg også takket nej til mange intereseret køber da jeg virkelig skulle føle det var de helt rigtige...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at se hvor store mine hvalpe er blevet så kig videre her

Mine hvalpe er nu 6½ uge - det er slet ikke til at forstå ... Der er gang i den her hjemme med 8 hunde - 2 voksne og 6 børn ... Men alligevel syntes jeg ikke det er slemt at have hvalpene som Køkken/stue opdræt - det er en fornøjelse at følge og se dem vokse op og blive til små selvstændige hunde .... 5 hvalpe ud af 6 er solgt ... Den sidste lille sorte pige skal blive hos mig lidt længere tid ... Hun er en meget forsigtig pige og jeg har vuderet at hun ikke er klar som 8 ugers til at komme her fra - så jeg ser når hun er 10-12 uger om det bliver tid der...

Her er lidt I kan nyde af mine små pus.

Det sidste billede er farmand (Matti og lille Luna - (Nyt navn - Hende der ikke er solgt endnu)

Arhmen, jeg vidste bare, at jeg ikke skulle have klikket ind på denne tråd - ligesom jeg heller ikke skulle have kigget videre ned på billederne. 

Hold k***, hvor er de bare søde, Pia! Dufter de ikke bare fantastisk? (Elsker duften af babyer og hvalpe!)

Anmeld

4. november 2010

Pena

Ja jeg har jo et KÆMPE hundehjerte, og hvor er de bare dejlige. Så fine med tre af hver. Og det sidste billede af far og datter. For pokme nok da. Ryger lige i tårekanalerne.

Anmeld

4. november 2010

Diana...

Åhh Pia de er bare så søde altså. 

Anmeld

4. november 2010

tb

hold op hvor er de bare lækre!!!!

Anmeld

4. november 2010

Maria.

Hold nu k*** hvor er de søde!

Anmeld

4. november 2010

Pia.

Igen tusind tusind tak for jeres søde ord... Men de er også helt fantastiske...

Anmeld

4. november 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Arhmen, jeg vidste bare, at jeg ikke skulle have klikket ind på denne tråd - ligesom jeg heller ikke skulle have kigget videre ned på billederne. 

Hold k***, hvor er de bare søde, Pia! Dufter de ikke bare fantastisk? (Elsker duften af babyer og hvalpe!)

Jo Karina - De dufter helt fantastisk dejligt... jeg elsker også at dufte til dem og stikke min næse helt ned i pelsen...

Så der har vi det på samme måde...

Anmeld

4. november 2010

Brams

Hold da op, jeg har da aldrig set noget sødere, selv om jeg ikke vil have hund er det da lige før at de billeder kan få en på andre tanker

Anmeld

4. november 2010

Pia.

Brams skriver:

Hold da op, jeg har da aldrig set noget sødere, selv om jeg ikke vil have hund er det da lige før at de billeder kan få en på andre tanker

Tak Ja det er jo det der er "farligt" med sådanne hvalpe billeder... Nu ved jeg godt at du ikke køber hvalp ud fra sådan et nuttede billede - men tænk hvor mange fejl køb af dyr der sker hver dag året rundt bare fordi de er nuttede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.