Pia. skriver:
Hvis nogen af jer skulle have lyst til at se hvor store mine hvalpe er blevet så kig videre her 
Mine hvalpe er nu 6½ uge - det er slet ikke til at forstå ... Der er gang i den her hjemme med 8 hunde - 2 voksne og 6 børn ... Men alligevel syntes jeg ikke det er slemt at have hvalpene som Køkken/stue opdræt
- det er en fornøjelse at følge og se dem vokse op og blive til små selvstændige hunde .... 5 hvalpe ud af 6 er solgt ... Den sidste lille sorte pige skal blive hos mig lidt længere tid ... Hun er en meget forsigtig pige og jeg har vuderet at hun ikke er klar som 8 ugers til at komme her fra - så jeg ser når hun er 10-12 uger om det bliver tid der...
Her er lidt I kan nyde af mine små pus.
Det sidste billede er farmand (Matti og lille Luna - (Nyt navn - Hende der ikke er solgt endnu)
Arhmen, jeg vidste bare, at jeg ikke skulle have klikket ind på denne tråd - ligesom jeg heller ikke skulle have kigget videre ned på billederne.
Hold k***, hvor er de bare søde, Pia! Dufter de ikke bare fantastisk? (Elsker duften af babyer og hvalpe!)
Anmeld