Hvis I har lyst - ja så klik ind her ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Pia.

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at se hvor store mine hvalpe er blevet så kig videre her

Mine hvalpe er nu 6½ uge - det er slet ikke til at forstå ... Der er gang i den her hjemme med 8 hunde - 2 voksne og 6 børn ... Men alligevel syntes jeg ikke det er slemt at have hvalpene som Køkken/stue opdræt - det er en fornøjelse at følge og se dem vokse op og blive til små selvstændige hunde .... 5 hvalpe ud af 6 er solgt ... Den sidste lille sorte pige skal blive hos mig lidt længere tid ... Hun er en meget forsigtig pige og jeg har vuderet at hun ikke er klar som 8 ugers til at komme her fra - så jeg ser når hun er 10-12 uger om det bliver tid der...

Her er lidt I kan nyde af mine små pus.

Det sidste billede er farmand (Matti og lille Luna - (Nyt navn - Hende der ikke er solgt endnu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Frk. Himmelblå

Jeg er IKKE hundemenneske, men det der, det udløser jo sådan et højlydt "Nårh!" som må komme helt fra den nedre maveregion!

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Åååååååååååhhhhhhh hvor er de lækre  Hvor ville jeg gerne have sådan en smuksak...gud hvor er de søde  Men jeg må desværre ikke have hund.

Anmeld

3. november 2010

TbCp

Jeg ELSKER dine hunde!!!

Drømmen er en dag at få en brun en af slagsen...

Anmeld

3. november 2010

C-Posey

Århhhhhhhhhh! Hvor er de bare herlige...

Anmeld

3. november 2010

Kats

Åhhh jeg bliver helt salig...
De er jo slet ikke til at stå for!!

Anmeld

3. november 2010

saxa

Nuuuurhh.. Hvor er de da bare vildt nuttede... Mit "hunde"hjerte smelter 

Anmeld

3. november 2010

mor-til-vanessa

Pia. skriver:

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at se hvor store mine hvalpe er blevet så kig videre her

Mine hvalpe er nu 6½ uge - det er slet ikke til at forstå ... Der er gang i den her hjemme med 8 hunde - 2 voksne og 6 børn ... Men alligevel syntes jeg ikke det er slemt at have hvalpene som Køkken/stue opdræt - det er en fornøjelse at følge og se dem vokse op og blive til små selvstændige hunde .... 5 hvalpe ud af 6 er solgt ... Den sidste lille sorte pige skal blive hos mig lidt længere tid ... Hun er en meget forsigtig pige og jeg har vuderet at hun ikke er klar som 8 ugers til at komme her fra - så jeg ser når hun er 10-12 uger om det bliver tid der...

Her er lidt I kan nyde af mine små pus.

Det sidste billede er farmand (Matti og lille Luna - (Nyt navn - Hende der ikke er solgt endnu)

åhhh hvor er de kære

Anmeld

3. november 2010

SiLiMiMa

pia, har sagt det mange gange, men siger det igen: gid jeg var hundemenneske, for HOLD FAST hvor er de nuttede - både hvalpene og forældrene!!

knus heise

Anmeld

3. november 2010

_-Kathrine-_

Gi mig gi mig gi mig..... Ville ønske at manden gav lov til at få en hundebasse mere.... :-)

HOLD KÆFT hvor er de bare skønne... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.