Hvis I har lyst - ja så klik ind her ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Loa

De er bare SÅÅÅÅÅ søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

ChatH

Pia. skriver:

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at se hvor store mine hvalpe er blevet så kig videre her

Mine hvalpe er nu 6½ uge - det er slet ikke til at forstå ... Der er gang i den her hjemme med 8 hunde - 2 voksne og 6 børn ... Men alligevel syntes jeg ikke det er slemt at have hvalpene som Køkken/stue opdræt - det er en fornøjelse at følge og se dem vokse op og blive til små selvstændige hunde .... 5 hvalpe ud af 6 er solgt ... Den sidste lille sorte pige skal blive hos mig lidt længere tid ... Hun er en meget forsigtig pige og jeg har vuderet at hun ikke er klar som 8 ugers til at komme her fra - så jeg ser når hun er 10-12 uger om det bliver tid der...

Her er lidt I kan nyde af mine små pus.

Det sidste billede er farmand (Matti og lille Luna - (Nyt navn - Hende der ikke er solgt endnu)

ÅHHH gud nej da!!! hvad tager du for dem hvis man må spørge

Anmeld

3. november 2010

CiSo

ÅHR! Hvor er de bare SØDE!!!!!!

Anmeld

3. november 2010

Pia.

Chatarina skriver:

ÅHHH gud nej da!!! hvad tager du for dem hvis man må spørge

Jamen det må du da jeg har solgt dem for 3000 kr stk. Jeg har ikke skulle tjene penge på dem derfor den lave pris (i forhold til andre)

De er solgt inc. ormekur, vaccine, chip mærkning og sunhedstjek/bog fra dyrlægen + de får en dvd med hjem om deres første 8 uger her hos mig og et personligt Ticket to heaven tæppe med deres navn og fødselsdato på

Der udover har alle købere kunne følge deres hvalp her hjemme hos mig fra de blev født så alle hvalpe kender allerede deres nye ejere - og det betyder rigtig meget både for dem men så sandelig også for mig...

Jeg kender alle købere personligt og 4 ud af 5 solgte hvalpe bliver her i området (Havdrup og Solrød) den 5 hvalp er min søsters mands søster der skal have hende og hun flytter til Nykøbing sjælland - men jeg kan stadig følge hende da hun bliver i familien...

Knus Pia...

Anmeld

3. november 2010

Pia.

Tusind tak for alle jeres søde beskeder... jeg elsker mine små hvalpe og det gør ondt i maven ved tanken om de snart skal flytte herfra - men heldigvis kan jeg følge alle 5 solgte hvalpe...

Knus Pia.

Anmeld

3. november 2010

Louise mortil4

Hvor er de dejlige

Nu spørger jeg måske dumt, men er det ikke lavet om så de skal være 10 eææer 12 uger inden de må flytte hjemme fra, eller er det kun ved katte?? Det er dejligt at se en hvalpemor der vælger at gi hendes hvalpe en god start i det nye hjem å de både er vaccineret og fået ormekur og chip, hvor er det bare dejligt at se

Anmeld

3. november 2010

Mira0911

De er jo lige til at kramme... Hvor ser de bare rigtig skønne, dejlige og varme ud.... Nååååh.... 

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

neeeej hvor er de nuttede!!!!!

Anmeld

3. november 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Jeg ELSKER dine hunde!!!

Drømmen er en dag at få en brun en af slagsen...

Ja, en brun labrador - dem kan jeg heller ikke staa for!

Pia, tak for de sidste billeder. Havde faktisk taenkt paa om du ikke snart satte nogle ind af de laekre hvalpe!!!. Der er altsaa intet som labrador hvalpe. helt og aldeles YNDIGE!!!

Anmeld

3. november 2010

Happiness

Årrhhhh...

Jeg vil have hus NU, så jeg kan få en dejlig sød labber! De blir da bare lækre og lækre Hvis ikke jeg boede i lejl. på 3. sal, havde jeg løbt søde Luna. Meennn... Det ville langt fra være optimalt for hende med lejl

Og der går nok et halvt år før vi får solgt lejligheden, og købt hus... Men hvis I nu skulle få lyst til at få flere hvalpe, må du lige skrive Er jo helt solgt her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.