privat dagpleje, opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Pia.

nutche skriver:

så må jeg hellere opdatere her også (fb kom først, beklager)

hende fra Kommunen var her idag. meget hyggeligt og grundigt, og hun godkendte mig

har været helt overstadig siden og kan næsten ikke få armene ned... ved godt det bliver en masse hårdt arbejde.... men det er bare en drøm der går i opfyldelse.

så super mange tak for den støtte og alle de søde ord jeg har fået med på vejen (især fra smillaluna som opfordrede mig til det)

Ej hvor er det fedt for dig ... er sikker på du har fundet dit drømme job..STORT TILLYKKE...

Må jeg spørge hvad forskellen er på kommunal dagplejer og privat ? - jeg har selv arbejdet som kommunal dagplejer og vidste godt man også kunne blive privat - men hvad er forskellen ? Kan se du skulle godkendes af kommunen...Håber det er okay jeg spørg er bare nysgerrig..

Knus Pia og mere tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Maja88

nutche skriver:

jamen man skal stadig godkendes som en kommunel. men kravene variere, og her er det forældrene der bestemmer.

prisen fastsætter man selv. min pris bliver den samme som kummunel.

så ergo vil du koste mig ligemeget som en kommunal eller??

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

så ergo vil du koste mig ligemeget som en kommunal eller??

ja det vil koste dig det samme. du får nemlig samme tilskud, og min pris er sat efter det.

Anmeld

3. november 2010

Maja88

nutche skriver:

ja det vil koste dig det samme. du får nemlig samme tilskud, og min pris er sat efter det.

ok tak for svar

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Pia. skriver:

Ej hvor er det fedt for dig ... er sikker på du har fundet dit drømme job..STORT TILLYKKE...

Må jeg spørge hvad forskellen er på kommunal dagplejer og privat ? - jeg har selv arbejdet som kommunal dagplejer og vidste godt man også kunne blive privat - men hvad er forskellen ? Kan se du skulle godkendes af kommunen...Håber det er okay jeg spørg er bare nysgerrig..

Knus Pia og mere tillykke..

jamen spørg endelig

forskellen er at jeg selv skal stå for alt: indkøb af udstyr, alt der vedrører betaling og økonomi, forsikring, pension, jeg skal selv "finde" mine børn, lave min egen "reklame osv.

til gengæld har jeg mere fri hænder med hensyn til husdyr, kost, åbningstider mv. så forældrene har mulighed for mere indflydelse.

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

ok tak for svar

jamen spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Anmeld

3. november 2010

Maja88

så har jeg et barn klar næste år til december.. måske før. ved ikke lige hvor lang indkøringsperiode man skal have

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Jo jeg mener at have hørt noget om det... har dog aldrig selv haft brug for det.

jamen det er super du lige siger det

det er jo helt kanon at have en erfaren kollega at trække på

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

så har jeg et barn klar næste år til december.. måske før. ved ikke lige hvor lang indkøringsperiode man skal have

uhh det lyder godt... så må vi jo håbe jeg har plads

er godkendt til 5 børn... så hvis jeg nu har en der er på vej ud til den tid... så finder vi ud af noget

Anmeld

3. november 2010

Maja88

nutche skriver:

uhh det lyder godt... så må vi jo håbe jeg har plads

er godkendt til 5 børn... så hvis jeg nu har en der er på vej ud til den tid... så finder vi ud af noget

hehe ja krydser vi fingre for så....

have godt nok tænkt på en vuggestue i herning, men synes nu det er langt at køre til herning når jeg skal i skole i holstebro og ved ikke hvor jeg kommer i praktik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.