privat dagpleje, opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

FruEllingsen

Maja88 skriver:

er vildbjerg ikke ind under herning kommune.. for så kan du jo bare søge ved Lone... Jeg ovevejer nemlig om jeg til den tid skal have en dagplaje i Aulum eller vuggestue i Herning

Jo det er det

Men det er kæresten der skal søges om lov ved hehe... pga. afstanden. men han er gået med til at hvis vi ikke kan få en plads inden for 5 km af vildbjerg, kan han godt overtales til af vi skal have ham passet i aulum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Pige2009

nutche skriver:

så må jeg hellere opdatere her også (fb kom først, beklager)

hende fra Kommunen var her idag. meget hyggeligt og grundigt, og hun godkendte mig

har været helt overstadig siden og kan næsten ikke få armene ned... ved godt det bliver en masse hårdt arbejde.... men det er bare en drøm der går i opfyldelse.

så super mange tak for den støtte og alle de søde ord jeg har fået med på vejen (især fra smillaluna som opfordrede mig til det)

Jaaaa, en dejlig opdatering at få, når jeg logger på baby Hvis vi boede i nærheden, ville du med det samme få Laura over

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hvor stor forskel er der egentlig på en privat og kommunal.

både krav mæssigt og prismæssigt

jamen man skal stadig godkendes som en kommunel. men kravene variere, og her er det forældrene der bestemmer.

prisen fastsætter man selv. min pris bliver den samme som kummunel.

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Fedt fedt fedt!

Har du tjekket omkring det med at have din egen søn hjemme? Her i Odense kan jeg ikke få tilskud til at passe eget barn.

Men fedt at du er belevet godkendt! Det er jo første skridt på vejen!

jeg har snakket med en anden privat dagpleje i kommunen. jeg kan ikke få tilskud til egne børn. men ønsker stadig at ha Rasmus hjemme...da jeg synes det andet er dårlig "reklame"

og ellers vil Rasmus skulle være mange timer afsted om dagen

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

MarianneSonne skriver:

Tillykke med det  Bliver da dejligt for dig

Jeg ville også gerne selv være dagplejer (er uddannet pædagog), men bor i en lille landsby, som allerede har en kommunal dagplejer, så der er ikke børn nok lige nu til det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

nej så kan det godt være lidt svært.

Aulum er heldigvis en mellemstor by som både har plads til privat og kommunel dagpleje

Anmeld

3. november 2010

TbCp

nutche skriver:

jeg har snakket med en anden privat dagpleje i kommunen. jeg kan ikke få tilskud til egne børn. men ønsker stadig at ha Rasmus hjemme...da jeg synes det andet er dårlig "reklame"

og ellers vil Rasmus skulle være mange timer afsted om dagen

Det kan jeg godt forstå...
Du skal bare være opmærksom på reglerne for hvor mange børn og hvor mange timer du skal have, i tilfælde af at du på et tidspunkt skal have dagpenge. Det er vist noget med at hvis det ene barn f.eks. stopper, så kan de supplere op i en periode med dagpenge.

Nå, men du har sikkert styr på det
Synes bare der er utrolig mange regler man pludselig skal finde ud af

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Århhh Lone. du er bare så sød

jamen er jo godkendt fra 1/1 så hvis i nu får en plads laaaaangt væk, så ringer du bare

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Det kan jeg godt forstå...
Du skal bare være opmærksom på reglerne for hvor mange børn og hvor mange timer du skal have, i tilfælde af at du på et tidspunkt skal have dagpenge. Det er vist noget med at hvis det ene barn f.eks. stopper, så kan de supplere op i en periode med dagpenge.

Nå, men du har sikkert styr på det
Synes bare der er utrolig mange regler man pludselig skal finde ud af

hov ja, den del har jeg ikke tænkt på. troede ikke man ku få supleret op med dagpenge.

man ja der er virkelig mange regler. men har heldigvis god tid til det

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Jaaaa, en dejlig opdatering at få, når jeg logger på baby Hvis vi boede i nærheden, ville du med det samme få Laura over

jamen ville jeg da også bare elske

Anmeld

3. november 2010

TbCp

nutche skriver:

hov ja, den del har jeg ikke tænkt på. troede ikke man ku få supleret op med dagpenge.

man ja der er virkelig mange regler. men har heldigvis god tid til det

Jo jeg mener at have hørt noget om det... har dog aldrig selv haft brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.