privat dagpleje, opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Er det obligatorisk at have førstehjælpskursus som dagplejemor? Det burde det egentlig være..... Men synes i hvert fald det er en super ide med sådan et kursus.

som privat er der faktisk ikke meget der er obligatorisk. men jeg vil gerne sikre mig, så forældrene ikke har den mindste bekymring, for deres børns sikkerhed

men ja det burde næsten være obligatorisk... også når man "bare" selv får børn. jeg har før taget et kursus, men det var et alm. et, i stedet for det andet med fokus på børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Faith

nutche skriver:

som privat er der faktisk ikke meget der er obligatorisk. men jeg vil gerne sikre mig, så forældrene ikke har den mindste bekymring, for deres børns sikkerhed

men ja det burde næsten være obligatorisk... også når man "bare" selv får børn. jeg har før taget et kursus, men det var et alm. et, i stedet for det andet med fokus på børn.

Tror helt sikkert det vil være et plus i manges øjne at vide at deres børns dagplejemor kan førstehjælp.... Det er det i hvert fald for både mig og Jesper. Nok osse fordi vi begge to selv kan udvidet førstehjælp, og ved hvor vigtigt det er.

Så er vores opgave bare at få ringet til kommunen og fundet ud af alle de praktiske ting. Det kan vi vel ligeså godt få gjort snart.

Anmeld

3. november 2010

Maja88

hvor stor forskel er der egentlig på en privat og kommunal.

både krav mæssigt og prismæssigt

Anmeld

3. november 2010

FruEllingsen

Det er bare så godt til dig Lone

Det er så godt at du får lidt medgang nu, og at du endelig har fundet den rette hylde... du bliver bare den BEDSTE DP mor...

Emil og Mikkel kommer til at få det som blommen i et æg... kan jo næsten kun håbe på at de bare er løbet helt tør for dp pladser i vildbjerg omegn, så Marcus også kan komme til at nyde godt af det. men det vil jo så bare allerede være fra slut januar....

Anmeld

3. november 2010

TbCp

Fedt fedt fedt!

Har du tjekket omkring det med at have din egen søn hjemme? Her i Odense kan jeg ikke få tilskud til at passe eget barn.

Men fedt at du er belevet godkendt! Det er jo første skridt på vejen!

Anmeld

3. november 2010

Mi

nutche skriver:

så må jeg hellere opdatere her også (fb kom først, beklager)

hende fra Kommunen var her idag. meget hyggeligt og grundigt, og hun godkendte mig

har været helt overstadig siden og kan næsten ikke få armene ned... ved godt det bliver en masse hårdt arbejde.... men det er bare en drøm der går i opfyldelse.

så super mange tak for den støtte og alle de søde ord jeg har fået med på vejen (især fra smillaluna som opfordrede mig til det)

Tillykke med det  Bliver da dejligt for dig

Jeg ville også gerne selv være dagplejer (er uddannet pædagog), men bor i en lille landsby, som allerede har en kommunal dagplejer, så der er ikke børn nok lige nu til det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Tror helt sikkert det vil være et plus i manges øjne at vide at deres børns dagplejemor kan førstehjælp.... Det er det i hvert fald for både mig og Jesper. Nok osse fordi vi begge to selv kan udvidet førstehjælp, og ved hvor vigtigt det er.

Så er vores opgave bare at få ringet til kommunen og fundet ud af alle de praktiske ting. Det kan vi vel ligeså godt få gjort snart.

det er faktisk meget simpelt for jer. men ja, tag en snak med dem. i skal vist stadig udfylde et skema, så i kan få tilskud til det. ellers skal jeg lige finde ud af det for jer.

der er jo god tid. jeg skal også ha snakket med mit forsikrings selskab. hvis jeg fx. kommer til at ødelægge noget af børnenes, eller omvendt.

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Det er så godt at du får lidt medgang nu, og at du endelig har fundet den rette hylde... du bliver bare den BEDSTE DP mor...

Emil og Mikkel kommer til at få det som blommen i et æg... kan jo næsten kun håbe på at de bare er løbet helt tør for dp pladser i vildbjerg omegn, så Marcus også kan komme til at nyde godt af det. men det vil jo så bare allerede være fra slut januar....

jamen så må du lige sige til så starter jeg gerne der for jer

Anmeld

3. november 2010

Maja88

Drømmer skriver:

er vildbjerg ikke ind under herning kommune.. for så kan du jo bare søge ved Lone... Jeg ovevejer nemlig om jeg til den tid skal have en dagplaje i Aulum eller vuggestue i Herning

Anmeld

3. november 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

jamen så må du lige sige til så starter jeg gerne der for jer

Århhh Lone. du er bare så sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.