privat dagpleje, opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.700 visninger
42 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Lone Jakobsen

så må jeg hellere opdatere her også (fb kom først, beklager)

hende fra Kommunen var her idag. meget hyggeligt og grundigt, og hun godkendte mig

har været helt overstadig siden og kan næsten ikke få armene ned... ved godt det bliver en masse hårdt arbejde.... men det er bare en drøm der går i opfyldelse.

så super mange tak for den støtte og alle de søde ord jeg har fået med på vejen (især fra smillaluna som opfordrede mig til det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

ChatH

nutche skriver:

hende fra Kommunen var her idag. meget hyggeligt og grundigt, og hun godkendte mig

har været helt overstadig siden og kan næsten ikke få armene ned... ved godt det bliver en masse hårdt arbejde.... men det er bare en drøm der går i opfyldelse.

så super mange tak for den støtte og alle de søde ord jeg har fået med på vejen (især fra smillaluna som opfordrede mig til det)

Ej hvor fedt!!! Har du så børn der kan starte hos dig?

knus en kommunal dagplejer

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Chatarina skriver:

Ej hvor fedt!!! Har du så børn der kan starte hos dig?

knus en kommunal dagplejer

i realiteten er jeg godkendt fra 1/1-11, men de 2 dejlige drenge som jeg skal ha, er først klar til april. så regner med måske at starte i marts.

derudover tager jeg Rasmus hjem at gå, så hvis jeg kan finde en enkelt mere, så er jeg fyldt op

er godt nok godkendt til 5... men synes 4 er nok

Anmeld

3. november 2010

ChatH

nutche skriver:

i realiteten er jeg godkendt fra 1/1-11, men de 2 dejlige drenge som jeg skal ha, er først klar til april. så regner med måske at starte i marts.

derudover tager jeg Rasmus hjem at gå, så hvis jeg kan finde en enkelt mere, så er jeg fyldt op

er godt nok godkendt til 5... men synes 4 er nok

ihh hvor fedt ja 4 synes jeg også er rigeligt. jamen mange gange tillykke!!!

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

Chatarina skriver:

ihh hvor fedt ja 4 synes jeg også er rigeligt. jamen mange gange tillykke!!!

tak skal du ha ja mente også det var nok

Anmeld

3. november 2010

9510

Det er da skønt Tillykke,,

Har selv min søn hos en privat syns det er skønt, Og så er det billigere for mig end hos de kommunale

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

9510 skriver:

Det er da skønt Tillykke,,

Har selv min søn hos en privat syns det er skønt, Og så er det billigere for mig end hos de kommunale

tak skal du ha super dejligt med gode erfaringer

Anmeld

3. november 2010

Faith

nutche skriver:

Jamen kan da kun sige selv tak Lone..... Det er jo mine "dejlige drenge" du skal passe.

Er SÅ glad på dine vejne. Det må være skønt at vide at nu har du fundet den rette hylde. Livet er for kort til at lave noget man ikke bryder sig om!

Anmeld

3. november 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Jamen kan da kun sige selv tak Lone..... Det er jo mine "dejlige drenge" du skal passe.

Er SÅ glad på dine vejne. Det må være skønt at vide at nu har du fundet den rette hylde. Livet er for kort til at lave noget man ikke bryder sig om!

jamen kan ikke sige det bedre.

vil så bruge "vente tiden" på at tage et førstehjælps kursus, et af dem der fokusere på børn. og så har jeg jo god tid til at få købt det ind jeg mangler 

glæder mig for vildt til at starte med Emil og Mikkel... så skal jeg bare ha fundet endnu et barn der har lyst til at blive passet hos mig... så er vi klar til start

Anmeld

3. november 2010

Faith

nutche skriver:

jamen kan ikke sige det bedre.

vil så bruge "vente tiden" på at tage et førstehjælps kursus, et af dem der fokusere på børn. og så har jeg jo god tid til at få købt det ind jeg mangler 

glæder mig for vildt til at starte med Emil og Mikkel... så skal jeg bare ha fundet endnu et barn der har lyst til at blive passet hos mig... så er vi klar til start

Er det obligatorisk at have førstehjælpskursus som dagplejemor? Det burde det egentlig være..... Men synes i hvert fald det er en super ide med sådan et kursus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.