Nogen med Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Mette.

Vi har også en zip på letvægtsstellet - og jeg ELSKER den!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Ida.

Dot D skriver:

Vores er fra 2004 og igang med andet barn og RIGTIGT mange kilometer, og den er bare god..... Eneste rigtige minus er, at den falmer, MEN køre det kan den og give nogle dejlige middagslurer

Vores er ikke falmet, men den er også en lys vogn, så det er næsten umuligt har til gengæld set en del oddervogne, der engang var sorte og efterhånden er blevet en ubestemmelig grå farve...men der er jo plusser og minusser ved alle vogne

Anmeld

3. november 2010

Kats

Jibbe skriver:

Vi har været ude i alt terræn snart med x dream stellet og er ikke punkteret:-)

super !!!
- ingen punkteringer og ingen rust 

Anmeld

3. november 2010

Kats

Mette. skriver:

Vi har også en zip på letvægtsstellet - og jeg ELSKER den!!! 

Anmeld

4. november 2010

TrineCT

Vi har lige købt en Odder Zip. Rigtig fed vogn. Vi havde en Emmaljunga kombi, og den hang bare med røven efter meget kort tid og det er bare for træst og hårdt i længden.

Nu er vi de stolte ejere at en Odder Zip og jeg kan kun anbefale den, vi er bare SÅ glade for den.

MVH
Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

4. november 2010

eliasogmor

Maja_4000 skriver:

ALLE de Emmaljunga vogne de har set i vuggestuen (uden undtagelser) hænger , er meget vakkelvorne (staves?) , skal til rep. konstant osv. ..

De fleste af forældrene har faktisk fortrudt købet .. Emmaljunga er jo ikke ligefrem en billig vogn

hmm.... jeg har 2 emmaljunga vogne.. en det blev brugt til dp..so er 6 år gammel.. den hænger ingen steder.. og den vi bruger til hverdag som er ca 2,5 år gammel hænger altså heller ikke.. den har aldrig været i stykker...de veninder der har den også beklager sig ikke...  så det passer ikke helt...

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

eliasogmor skriver:

hmm.... jeg har 2 emmaljunga vogne.. en det blev brugt til dp..so er 6 år gammel.. den hænger ingen steder.. og den vi bruger til hverdag som er ca 2,5 år gammel hænger altså heller ikke.. den har aldrig været i stykker...de veninder der har den også beklager sig ikke...  så det passer ikke helt...

Som jeg også skrev tidligere , er der jo selvfølgelig nogle som er glade for deres .. Ellers ville de jo nok ikke sælge (;

Men jeg kender bare ikke nogen

Anmeld

4. november 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Som jeg også skrev tidligere , er der jo selvfølgelig nogle som er glade for deres .. Ellers ville de jo nok ikke sælge (;

Men jeg kender bare ikke nogen

Jeg spurgte faktisk til det i butikken "Kære Børn". Her sagde deres lokale "barnevognsekspert" , at alle Emaljungavogne før eller siden vil komme til at hænge med måsen. Men meningen er da, at det først skal ske, når den er mere eller mindre slidt i stykker. Altså på samme måde som man kan sige, at alle biler før eller siden ruster. Det er noget med måden stellet er bygget på. Men det er helt klart en fejl, når det sker i løbet af de første år, man har vognen.

Han gjorde mig i øvrigt også opmærksom på, at man ikke skal brge søskendesæde til Emaljunga. Gør man dette, så bortfalder garantien. Netop fordi stellets struktur ikke holder til det, og vognen derfor vil komme til at blive en hængerøv.

Så blev vi så kloge 

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

SeptemberBaby skriver:

Jeg spurgte faktisk til det i butikken "Kære Børn". Her sagde deres lokale "barnevognsekspert" , at alle Emaljungavogne før eller siden vil komme til at hænge med måsen. Men meningen er da, at det først skal ske, når den er mere eller mindre slidt i stykker. Altså på samme måde som man kan sige, at alle biler før eller siden ruster. Det er noget med måden stellet er bygget på. Men det er helt klart en fejl, når det sker i løbet af de første år, man har vognen.

Han gjorde mig i øvrigt også opmærksom på, at man ikke skal brge søskendesæde til Emaljunga. Gør man dette, så bortfalder garantien. Netop fordi stellets struktur ikke holder til det, og vognen derfor vil komme til at blive en hængerøv.

Så blev vi så kloge 

I "vores" Kære Børn har de ikke Odder .. Så da jeg spurgte derude fortalte de kun hvor god Emmaljunga er (Man er vel sælger :p) Men i Babysam hvor de sælger begge dele var det så Odderen som var bedst (nok også lidt fordi den er dyrest) .. Men der sagde sælgeren at man ikke engang må stille en indkøbskurv på en Emmaljunga .. Det er jo nok lidt det samme med et søskendesæde .. Men jeg synes bare det er vildt upraktisk !

Anmeld

4. november 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

I "vores" Kære Børn har de ikke Odder .. Så da jeg spurgte derude fortalte de kun hvor god Emmaljunga er (Man er vel sælger :p) Men i Babysam hvor de sælger begge dele var det så Odderen som var bedst (nok også lidt fordi den er dyrest) .. Men der sagde sælgeren at man ikke engang må stille en indkøbskurv på en Emmaljunga .. Det er jo nok lidt det samme med et søskendesæde .. Men jeg synes bare det er vildt upraktisk !

Klart, klart.

Og du har ret, man skal holde sig deres sælger-motiver for øje 

Og huske på, at Babysam ejer Odderfabrikken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.