Nogen med Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Kats

SeptemberBaby skriver:

Halløj derude,

Ja, jeg overvejer at investere i en Odder Zip.

Fordi, jeg synes, den er max fed, og fordi, jeg har hørt, at den er "fuldt understøttet", og derfor aldrig kommer til at "hænge med måsen", og deraf også vil være god med søskendesæde blandt andet.

Men kan jeg få nogle anmeldelser fra jer med live experience?

Læser lige med, da jeg også har bestilt en Odder Zip med X-dream letvægtsstel

Vi kender nogen der har den, som har har været SÅ glade for den. De har også en kombivogn, men siger at Zippen er den bedste investering ever - og ja den kommer ikke til at hænge med måsen!
Men det kommer jo an på hvad man har brug for - men vi syntes det var det bedste valg for os, da vi skulle bestille!
Glæder mig til at få den i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Sisley

Har den mest fantastiske Zip med X-dream stel og jeg er sååå sååå sååå glad for den!!! Har prøvet mange andre vogne for vi skulle i hvert fald ikke have en Odder - det har alle jo... Men Odder blev det bl.a. fordi den kan klappes sammen på den mest geniale måde og være i bagagerummet på vores lille Citroen C3.

Anmeld

3. november 2010

Kats

Sisley skriver:

Har den mest fantastiske Zip med X-dream stel og jeg er sååå sååå sååå glad for den!!! Har prøvet mange andre vogne for vi skulle i hvert fald ikke have en Odder - det har alle jo... Men Odder blev det bl.a. fordi den kan klappes sammen på den mest geniale måde og være i bagagerummet på vores lille Citroen C3.

ihh det er jeg glad for at høre!! Og ja det vægtede også hos os, at kan klappes sammen til det bare ingenting og at den ingenting vejer

Men sig mig lige, står din inde, når den ikke er i brug? Og har du haft problemer med rust på hjulene?
Håber det er et enestående tilfælde jeg har hørt om!

Anmeld

3. november 2010

Vi har også Zip med X-dream stellet, og den er vi også super glade for!! 

Jeg havde lånt min venindes emmaljunge, inden jeg bestemte mig for at købe en helt ny (sviger mor betalte! hehe) og den er ejg sq glad for, for den emmaljunge er simpelthen så slasket at gå med! Hun lægger nærmest med hovedet nedad.. Altså, den tipper nedad...

Det eneste jeg synes er en liiiille anelse irriterende er bremsen.. Den gynger en del i vognen, når man slår den ned, og det kunne godt vække Lisa, i starten, indtil jeg fik lært at gøre det yderst forsigtigt!!

Og så synes jeg det er lidt skørt at man ik kan få punkterfrie dæk til x-dream stellet! Men det er nok noget med vægten!?

Stine og Lisa.

Anmeld

3. november 2010

Sisley

18januar/kats skriver:

ihh det er jeg glad for at høre!! Og ja det vægtede også hos os, at kan klappes sammen til det bare ingenting og at den ingenting vejer

Men sig mig lige, står din inde, når den ikke er i brug? Og har du haft problemer med rust på hjulene?
Håber det er et enestående tilfælde jeg har hørt om!

Min står inde for jeg er mega bange for den bliver stjålet selvom jeg har kodelås på den. Den har selvfølgelig været ude i regnvejr og der er ingen problemer med rust (endnu...) men den er også kun 6 mdr. gammel. I øvrigt kan jeg fortælle dig at den kun har været punkteret én gang og det var fordi jeg kørte over noget tjørnehæk-halløj i mine forældres have. Den har været på al slags  underlag og der er ingen problemer med hjulene. Der er også en skide god affjedring i den.

Anmeld

3. november 2010

Kats

Sisley skriver:

Min står inde for jeg er mega bange for den bliver stjålet selvom jeg har kodelås på den. Den har selvfølgelig været ude i regnvejr og der er ingen problemer med rust (endnu...) men den er også kun 6 mdr. gammel. I øvrigt kan jeg fortælle dig at den kun har været punkteret én gang og det var fordi jeg kørte over noget tjørnehæk-halløj i mine forældres have. Den har været på al slags  underlag og der er ingen problemer med hjulene. Der er også en skide god affjedring i den.

Vi har et stort bryggers, så jeg tror bare den skal med ind hver gang
Men i dette ene tilfælde jeg har hørt om (med rust på hjulene - hvor vognen var 10 mdr) sagde de i Babysam, at de ikke havde vedligeholdt den korrekt... Og at de skulle tørre hjulene af, når de havde kørt i regn eller sne...
Vi fik anbefalet X-dream letvægtsstellet, fordi vi bor i kuperet terræn, og har hund som vi dagligt går i skoven med.. så den skal kunne tåle at gå på grusstier... men håber vi går fri af for mange punkteringer

Anmeld

3. november 2010

Jibbe

Vi har en Odder Zip... Og vi elsker den. Den er super genial og dejlig at køre med og ikke så tung Kan kun varmt anbefale den!

Anmeld

3. november 2010

Triile

Maja_4000 skriver:

Min mor arbejder i en vuggestue , og hun forbød os nærmest at købe en Emmaljunga :p Så den har vi hele tiden vidst , at det bare ikke skulle være ..

Det er jo især i butikker at jeg synes Stokken er så smart .. Men nej , jeg bliver en af dem som fylder HELE midtergangen nu (;

Må jeg spørge hvad er der galt med emmaljunga??

Vi havde en odder med letvægts stel til vores datter og var meget glad for den. men havde overvejet at købe emmaljunga denne gang :-)

Anmeld

3. november 2010

Maja_4000

Triile skriver:

Må jeg spørge hvad er der galt med emmaljunga??

Vi havde en odder med letvægts stel til vores datter og var meget glad for den. men havde overvejet at købe emmaljunga denne gang :-)

ALLE de Emmaljunga vogne de har set i vuggestuen (uden undtagelser) hænger , er meget vakkelvorne (staves?) , skal til rep. konstant osv. ..

De fleste af forældrene har faktisk fortrudt købet .. Emmaljunga er jo ikke ligefrem en billig vogn

Anmeld

3. november 2010

Ida.

Maja_4000 skriver:

ALLE de Emmaljunga vogne de har set i vuggestuen (uden undtagelser) hænger , er meget vakkelvorne (staves?) , skal til rep. konstant osv. ..

De fleste af forældrene har faktisk fortrudt købet .. Emmaljunga er jo ikke ligefrem en billig vogn

Jeg er så ganske uenig - vi har en Emmaljunga Big Star Supreme fra 2007, og den har fungeret fuldstændig upåklageligt til begge mine piger...den er der sovet ufatteligt mange lure i, den har kørt mange mange mange (!!!) km og været ind og ud af bilen rigtig mange gange, og den er stadig i flot stand!!! Kender mange, der har haft gode erfaringer med den....og den ville jo ikke score godt i tests, hvis den var noget skrammel...

Bare lige mine 25 ører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.