Nogen med Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Kats

Tilmeldt skriver:

Vi har også Zip med X-dream stellet, og den er vi også super glade for!! 

Jeg havde lånt min venindes emmaljunge, inden jeg bestemte mig for at købe en helt ny (sviger mor betalte! hehe) og den er ejg sq glad for, for den emmaljunge er simpelthen så slasket at gå med! Hun lægger nærmest med hovedet nedad.. Altså, den tipper nedad...

Det eneste jeg synes er en liiiille anelse irriterende er bremsen.. Den gynger en del i vognen, når man slår den ned, og det kunne godt vække Lisa, i starten, indtil jeg fik lært at gøre det yderst forsigtigt!!

Og så synes jeg det er lidt skørt at man ik kan få punkterfrie dæk til x-dream stellet! Men det er nok noget med vægten!?

Stine og Lisa.

Ja det kunne være perfekt med punktérfrie dæk - det spurgte vi også efter.. men det fandtes desværre ikke.
Skønt at høre, at I er glade for både Zippen og X-dreamstellet

Skal lige huske det med bremsen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

VNB

Vi har også købt en Odder-Zip, med beige kanter   Dog har vi valgt standard stel (i sort) med punktér frie dæk, men det var udelukkende fordi jeg synes at dette stel var pænest og kostede ca 1000 kr mindre, er desuden også sikker på at baby ligger lige så godt i det "billige"  standard stel... og hjulene var fordi at jeg simpelthen ikke orker at lappe dem hvis uheldet er ude...

Vi fik denne type barnevogn anbefalet af rigtig mange som selv har haft den. Så jeg glæder mig til at komme ud og trille med den til jul

Anmeld

3. november 2010

Maja_4000 skriver:

ALLE de Emmaljunga vogne de har set i vuggestuen (uden undtagelser) hænger , er meget vakkelvorne (staves?) , skal til rep. konstant osv. ..

De fleste af forældrene har faktisk fortrudt købet .. Emmaljunga er jo ikke ligefrem en billig vogn

Anmeld

3. november 2010

Maja_4000

idamaria83 skriver:

Jeg er så ganske uenig - vi har en Emmaljunga Big Star Supreme fra 2007, og den har fungeret fuldstændig upåklageligt til begge mine piger...den er der sovet ufatteligt mange lure i, den har kørt mange mange mange (!!!) km og været ind og ud af bilen rigtig mange gange, og den er stadig i flot stand!!! Kender mange, der har haft gode erfaringer med den....og den ville jo ikke score godt i tests, hvis den var noget skrammel...

Bare lige mine 25 ører

Der er jo også nogle som har gode erfaringer med dem .. Jeg kender så bare ikke nogen

Anmeld

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har en Odder Victory på x-dream stel, og er SUPER glade for den!

Anmeld

3. november 2010

Triile

Maja_4000 skriver:

ALLE de Emmaljunga vogne de har set i vuggestuen (uden undtagelser) hænger , er meget vakkelvorne (staves?) , skal til rep. konstant osv. ..

De fleste af forældrene har faktisk fortrudt købet .. Emmaljunga er jo ikke ligefrem en billig vogn

Okay det er da lige hver at have med i overvejelserne

Anmeld

3. november 2010

Kats

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi har en Odder Victory på x-dream stel, og er SUPER glade for den!

Skønt at høre !!
Må jeg spørge om I har brugt den på grusstier? (har I punkteret?)
Og tørrer i hjulene af efter en tur i regnvejret? (har hørt om et enkelt rusttilfælde)

Anmeld

3. november 2010

Jibbe

Vi har været ude i alt terræn snart med x dream stellet og er ikke punkteret:-)

Anmeld

3. november 2010

Dot D

idamaria83 skriver:

Jeg er så ganske uenig - vi har en Emmaljunga Big Star Supreme fra 2007, og den har fungeret fuldstændig upåklageligt til begge mine piger...den er der sovet ufatteligt mange lure i, den har kørt mange mange mange (!!!) km og været ind og ud af bilen rigtig mange gange, og den er stadig i flot stand!!! Kender mange, der har haft gode erfaringer med den....og den ville jo ikke score godt i tests, hvis den var noget skrammel...

Bare lige mine 25 ører

Vores er fra 2004 og igang med andet barn og RIGTIGT mange kilometer, og den er bare god..... Eneste rigtige minus er, at den falmer, MEN køre det kan den og give nogle dejlige middagslurer

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

jeg har selv en odder og er bare så glad for den. og kan sige at kvalien hertil er derefter. Den bliver ikke våd da regnen preller af og vinden går ikke igennem vognen da den er meget isoleret. Naja kan jeg endda putte nu i bare ben med vinterdyne og et tæppe og hun er stadig varm når hun kommer op. det kan man ikek med de billige modeller da vinden fiser lige igennem. MEner jeg.

Jeg vil dog sige til dig efter du har en plan ang et søskende sæde. Så skal du købe det rette stel. Hvis man køber det lette stel er vægten ikke fordelt og så kan den hænge med måsen. Men køber du det som det alm stel er du ovre det problem.

bare så du ved det, for det var derfor vi ikke købte det lette stel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.