Nogen med Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.807 visninger
40 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Frk. Himmelblå

Halløj derude,

Ja, jeg overvejer at investere i en Odder Zip.

Fordi, jeg synes, den er max fed, og fordi, jeg har hørt, at den er "fuldt understøttet", og derfor aldrig kommer til at "hænge med måsen", og deraf også vil være god med søskendesæde blandt andet.

Men kan jeg få nogle anmeldelser fra jer med live experience?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

ChatH

SeptemberBaby skriver:

Halløj derude,

Ja, jeg overvejer at investere i en Odder Zip.

Fordi, jeg synes, den er max fed, og fordi, jeg har hørt, at den er "fuldt understøttet", og derfor aldrig kommer til at "hænge med måsen", og deraf også vil være god med søskendesæde blandt andet.

Men kan jeg få nogle anmeldelser fra jer med live experience?

Odder er simpelthen den mest fantastiske vogn. vi havde den både som tvillingevogn og nu som enkelt. DEn kommer nemlig aldrig til at hænge med måsen!! GENIALT!!!

Pengene er rigtig godt givet ud

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Chatarina skriver:

Odder er simpelthen den mest fantastiske vogn. vi havde den både som tvillingevogn og nu som enkelt. DEn kommer nemlig aldrig til at hænge med måsen!! GENIALT!!!

Pengene er rigtig godt givet ud

Åh, det er jo lige sådan noget, jeg er ude på at høre! 

Takker.

Anmeld

2. november 2010

Maja_4000

Vi har købt en Odder Zip .. Men har af gode grunde ikke taget den i brug endnu :p Men jeg GLÆDER mig til at komme ud og trille med den efter jul engang (:
Vi prøvede rigtig mange forskellige vogne .. Men var enige om , at det bare skulle være en Odder !

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Vi har købt en Odder Zip .. Men har af gode grunde ikke taget den i brug endnu :p Men jeg GLÆDER mig til at komme ud og trille med den efter jul engang (:
Vi prøvede rigtig mange forskellige vogne .. Men var enige om , at det bare skulle være en Odder !

Det må være et tegn.

Du har Odder Zip (Ligesom jeg ønsker mig)

Du bor i Roskilde (ligesom jeg gør nu)

Du har termin på min fødselsdag (jeg har termin dagen før)

Du venter en pige (jeg venter en pige)

Jeg må straks bestille sådan en vogn 

- Vi ses på fødegangen til en omgang ris a la mande .

Anmeld

2. november 2010

Maja_4000

SeptemberBaby skriver:

Det må være et tegn.

Du har Odder Zip (Ligesom jeg ønsker mig)

Du bor i Roskilde (ligesom jeg gør nu)

Du har termin på min fødselsdag (jeg har termin dagen før)

Du venter en pige (jeg venter en pige)

Jeg må straks bestille sådan en vogn 

- Vi ses på fødegangen til en omgang ris a la mande .

Haha :p Hvor sjovt ! Og lidt skræmmende

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Haha :p Hvor sjovt ! Og lidt skræmmende

Ja, et skræmmende godt tegn på, at jeg gerne må købe den vogn, selvom jeg investerede i en Stokke Xplory til datter nr. 1, da jeg boede på Vesterbro (men den passer jo ligesom ikke rigtigt ind i provinsen med udesovning og alt, hvad der dertil hører) .

Anmeld

2. november 2010

Maja_4000

Hvis jeg havde råd , havde jeg også købt en stokke :p Men den bliver jo desværre aaalt for hurtigt for lille :b

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg havde råd , havde jeg også købt en stokke :p Men den bliver jo desværre aaalt for hurtigt for lille :b

Ja, min datter måtte over i klapvognsdelen, da hun var godt 5 mdr. Til gengæld, har den været helt fantastisk inde i byen. Og de kan sagtens tage en lur i klapvognsdelen, meeen det er nu ikke på samme hyggelige måde, som i en rigtig, stor og vamset barnevogn.

Har så - efter vi er flyttet til provinsen - købt en brugt Emaljunga, og den er fin til lur, men den hænger med måsen, og det er ved at drive mig til vanvid. Så den kan bare fortsætte med at være stillestående puttevogn til min store (store??? - 13 mdr) datter.

Vi bruger fortsat Xplory, når vi skal i butikker. 

Anmeld

2. november 2010

Maja_4000

SeptemberBaby skriver:

Ja, min datter måtte over i klapvognsdelen, da hun var godt 5 mdr. Til gengæld, har den været helt fantastisk inde i byen. Og de kan sagtens tage en lur i klapvognsdelen, meeen det er nu ikke på samme hyggelige måde, som i en rigtig, stor og vamset barnevogn.

Har så - efter vi er flyttet til provinsen - købt en brugt Emaljunga, og den er fin til lur, men den hænger med måsen, og det er ved at drive mig til vanvid. Så den kan bare fortsætte med at være stillestående puttevogn til min store (store??? - 13 mdr) datter.

Vi bruger fortsat Xplory, når vi skal i butikker. 

Min mor arbejder i en vuggestue , og hun forbød os nærmest at købe en Emmaljunga :p Så den har vi hele tiden vidst , at det bare ikke skulle være ..

Det er jo især i butikker at jeg synes Stokken er så smart .. Men nej , jeg bliver en af dem som fylder HELE midtergangen nu (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.