Den her var nok mest pinlig for min eks

jeg havde fået ny kæreste, og jeg var faktisk hans første rigtige, selvom han var 31 år gammel....
vi hygger selvfølgelig en masse, og vi bruger kondom, fordi jeg ikke er på pillen... Vi har haft en del startproblemer, og jeg er generelt den overlegne i forholdet, både i og uden for sengen, hvilket jeg bestemt ikke er vant til, og egentlig heller ikke bryder mig om at være....
Nåh men vi har gang i kondomsexeriet. Og da han er færdig går der et øjeblik efter han har trukket sig ud, og han siger let panisk....
Han: "jeg kan ikke finde kondomet"
mig: "Er du sikker på det ikke stadig sidder på?"
Han: "ja jeg er sikker, jeg kan ikke finde det"
Mig: "Så må du jo lede efter det" (og jeg ligger altså stadig der med benene åbne, og han sidder på knæ imellem og rooooooder rundt i sengen....)
Han: "Det ligger heller ikke i sengen"
Mig: "Arj men så tænd dog lyset og led ordentligt"
Han: tænder lyset men kan stadig ikke finde det, og han er efterhånden temmeligt desperat.
Mig: "Nåh men så må du jo lede 'der oppe'"
Han: sukker dybt og surt, og flovt... Leder men kan stadig ikke finde det...
Mig: "arj men det kan sgu da ikke bare sådan forsvinde" så mig en finger op, remind you stadig i sengen

og jeg leder på livet løs.... "Jeg har fundet det, men jeg må vidst på toilettet for at få det ud"
Han: skumler og grimmer sig heeeeeeelt vildt, mens jeg skriger af grin på vej ud til toilettet....
Skal lige siges at der ikke var dør ud til toilettet, kun et gardin, og jeg SKREG af grin mens jeg sad der og pressede og rodede efter det skide kondom, som virkelig var skubbet HELT op til livmodermunden.... Og han brokkede sig og skældte ud alt imens hehehhe.....
Han gik sur i seng, alt imens jeg stadig grinede