Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

DK

Anonym skriver:

ER nødt til at være ano...det er simpelthen det mest pinligste - morsomt men mega pinligt.

Første Nytår med manden var vi børnefrie og vi skulle bare være ham og jeg og masser af god mad og hygge.

Manden har så købt en gave til mig..sådan et vibrerende æg med fjernbetjening.

I løbet af aftenen "ifører" jeg mig der hersens æg og giver ham fjernbetjeningen.

Tiden gør og vi bliver godt snaldrede og lystige og jeg går derfor ud på toilettet for at få ægget ud igen.

Men AK snoren knækker og ægget sidder der endnu.

Manden er optimistisk og siger "så må vi jo bare selv"  Resultatet er at det skide æg stort set bliver skubbet helt op i livmoderen.

Vi må jo så ligge og til at sove uden mere hygge.

Jeg vågner så ved at ægget begynder at vibrerer..stopper..vibrerer og giver manden en ordentlig albue for at få ham til at aflevere den fjernbetjening.

MEN han har den ikke!!! Ægget er bare gået amok og har nu sit eget liv!!!

1½ time kører det skide æg on and off og til sidt må jeg kapitulere og ringe til lægevagten.

Kl er 8 d.1 januar og jeg må jo fortælle hvad mit problem er.

Behøver jeg at fortælle at lægen IKKe kunne lade være med at skraldgrine. 

Kan fortælle det er DØDpinligt at skulle til vagtlæge for at få fjernet et vibrerende æg!

Behøver jeg at sige at vi IKKE har prøvet flere æg?!

Jeg havde engang en kammerat der var sygeplejerske på skadestuen. Han havde de mest FUCKED UP historier om folk der var kommet ind med diverse ting der sad fast i forskellige kanaler!

Jeg kan godt forstå at du har været MEGA flov, men du skal bare vide at et vibrationsæg i tissekonen er INGENTING i forhold til hvad de ellers ser derude af mærkværdige genstande proppet op i numsen (ofte på mænd) og så de mest langt ude undskyldninger for hvordan tingene er endt der!! Så hvis det er til en trøst, så er det ikke din historie der bliver underholdt med til julefrokosten på skadestuen/lægevagten!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Becks

Haha hvor er der mange gode, dejligt med formiddags griner 

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

DK skriver:

HA HA HA HA.... Uhhhhh jeg kan lige forestille mig hvordan den der SVIDER når det rent faktisk går op for en at man har taget fejl!

Ejj.... ikke godt, he he...

Jeg kunne simpelthen have GRAVET mig ned!!!! SÅ pinligt!!!

Anmeld

3. november 2010

Anonym

EEEJ jeg har faktisk en ret pinlig historie jeg helt havde glemt... ELLER!!! Men øhh mig og kæresten havde hygget og jeg havde givet ham et blowjob. Jeg kan godt mærke undervejs at mine læber summer.... Da vi er færdige ser jeg mig selv i spejlet og mine læber er hævet til tredobbelt størrelse!!!! WTF???? Jeg bliver ærlig talt lidt nervøs for om jeg har fået en eller anden allergisk reaktion da kæresten lige har været i bad og jeg tænker at mine læber ikke kan lide sæben. Vi er ved at dø af grin, men jeg tænker at jeg DESVÆRRE hellere må ringe til lægevagten og være sikker på at min tunge ikke også begynder at hæve. Ha ha ha.... "Øhhhh goddag....Ja....Kæresten og jeg har lige haft oralsex og....øhhh....Nu er min overlæbe blevet tre gange så stor...... Skal jeg være nervøs????" Jeg måtte sige til lægen at han godt måtte grine for det gjorde jeg selv og så gjorde han det også. ha ha ha.... Put is på du! Øhhh ja!!!! Ha ha ha. Hvordan forklarer man lige den for omverdenen??? Det var heldigvis weekend så søndag blev jeg INDE!!!! Ha haha.... Bagefter kom jeg til at tænke på at lægevagten optager og beholder alle samtaler på bånd 2år efter. Ha ha ha ha. De har da fået sig et godt grin!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2010

Barbamama

4. november 2010

Bayze

Tutter skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad er det/de mest pinlige ting du har gjort?

Der er mulighed for at svarer anonymt 

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Nej nej nej nej nej det kan jeg slet ikke overskue så pinligt det er!!! Helt ærligt, det kom jeg fandme aldrig over!!

Men sjovt er det

Anmeld

4. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Jeg tror jeg DØDE hvis det skete for mig ...hihihi

Ja, det har jeg også lige svaret, jeg kom seriøst ALDRIG over det!! Ha ha

Anmeld

4. november 2010

Bayze

L_K skriver:

Under mit studie til sygeplejerske kommer jeg til, under en fremlæggelse foran verdens lækreste ung-læge, at sige ORGASME i stedet for ORGANISME... hov....

Ha ha hvad hjertet er fuld af

Anmeld

4. november 2010

Corn

michella80 skriver:

Okay det pinligste jeg har gjort var da jeg var gravid. Den ene aften fik jeg de mest SINDSSYGE mavesmerter og jeg græd og skreg så ondt gjorde det. Jeg kunne ikke holde ud hverken at stå, sidde eller ligge. Jeg fik manden til at ringe til lægevagten som bad os ringe efter Falck. Så kæresten ringede 112 og jeg blev hentet i ambulance. Jeg græd som pisket for jeg var så bange for at der var noget galt med vores lille bebs. Så kom jeg ud på skadestuen og hun mærkede mig på maven. Trykkede en del diverse steder og spurgte om jeg havde blødt eller aborteret tidligere. Jeg kunne svare nej til begge dele. Hun syntes dog at når jeg havde så ondt skulle jeg lige på gynækologisk og tjekkes. De havde travlt, så jeg lå lidt længe og ventede. Så er det jeg kan begynde at mærke at jeg skal prutte (efter al den moslen med min mave). Og jo mere jeg prutter jo mindre gør det ondt. Så siger jeg til min kæreste: "Ej hvor bliver det pinligt hvis det bare var fordi jeg skulle prutte jeg havde så ondt" Så kommer der en læge og scanner mig og kan se vores lille bebs har det fint. Så mærker hun mig på maven og siger at jeg er forstoppet og har en masse luft i maven, så jeg skal gå hjem og prutte! NØØØØJ jeg blev flov! Jeg er blevet hentet af FALCK fordi jeg skulle PRUTTE!!! PINLIGT!!!

Fuck hvor er den sjov...

Kunne lige se overskriften i avisen

Anmeld

4. november 2010

Corn

Anonym skriver:

Jeg har haft en nabo i et par måneder nu. Han er et par år ældre end mig, og ser skam egentlig meget godt ud altså.
Han er pisse rap i kæften, og han er ikke bleg for liiiige at tage et kram, så han UPS kan komme til at klemme røven på mig
Nåh men har altid taget det for noget værre fis det hele, og bare grinet af ham, og ellers til tider skyndt mig hjem inden jeg kunne nå at få røde kinder

Igår skal jeg så aflevere en film jeg har lånt af ham, og han inviterer å kaffe ved lejligheden... takker ja, og vi sludrer frem og tilbage, helt almindeligt, og han er rapkæftet som altid. Tænker at det stadig bare er pis....

Skal så liiiiige se hans soveværelse (Iiiiii knoooow!!!) men så har han tændt stearinlys og lavet det hyggeligt, og vupti så ligger vi i sengen og skraldgriner, både før, under og efter hele seancen....

Så ja, igår knaldede jeg lige min nabo over en kop kaffe

Var lidt spændt på om han ville være helt akavet næste gang vi sås, men jeg så ham idag, eller vi mødtes lige i døren, og jeg fik hurtigt beroliget stemningen lidt, så alt er som det plejer at være, selvom vi griner lidt mere nu

det er egentlig lidt pinligt, men mest for ham, for han kender min familie heheheheh.....

cool...

Man låner jo også så meget ved naboen, så hvorfor ikke også hans seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.