Puha... Får jo helt stress over at der snakkes putteritual... Dine drenge er jo kun et par uger ældre end min datter og her er vi vist ikke rigtig nået dertil

I starten faldt hun jo bare i søvn i mine arme, så var der en lang periode hvor vi bare lagde hende i vuggen ved otte tiden og så sov hun, men nu har hun lige en periode h or hun er totalt i hopla om aftenen og ikke rigtig virker træt før ved 21-22 tiden og når vi så prøver at putte er hun dybt ulykkelig

Måske vi burde så småt begynde på de faste ritualer. Hun sover stadig i vuggen i vores so eværelse og jeg havde egentlig tænkt hun snart sku prøve at blive puttet på eget værelse.
Storebror puttes som mange af de andre beskriver - men tror ik rigtig du kan bruge til noget hvordan en tre årig blir puttet
Vil dog sige at jeg aldrig har været tilhænger af at børn skal græde sig selv i søvn - så hvis baby har brug for at man sidder og holder i hånd indtil han/hun overgir sig til søvnen så er det det man gør - en lille baby græder ikke for at drille sin mor og far men for at fortælle
Der er noget galt - fx at han/hun har brug for tryghed og nærhed inden han/hun overgir sig til søvnen. Men det er bare min holdning

Anmeld