overtro eller?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Der har været flere indlæg omkring det herinde

de råd må jeg finde frem når det bliver min tur om 8 uger.. for de lyder da nærmest uundværlige...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

de råd må jeg finde frem når det bliver min tur om 8 uger.. for de lyder da nærmest uundværlige...  

Jeg er flad af grin hver gang jeg løser tråde omkring gode råd til at få fødslen i gang. Indsé det dog - der findes ingen!

Anmeld

1. november 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Jeg er flad af grin hver gang jeg løser tråde omkring gode råd til at få fødslen i gang. Indsé det dog - der findes ingen!

ja med masser af trapper.. det kan da max give en ordenlig omgang sidestik.. 

ej den hindbærthe er næsten det bedste råd..  det råd får de lige en hånd for.. 

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

ja med masser af trapper.. det kan da max give en ordenlig omgang sidestik.. 

ej den hindbærthe er næsten det bedste råd..  det råd får de lige en hånd for.. 

LOL - I rest my case

Anmeld

1. november 2010

wamse

Sådan noget fis tror jeg ikke på

Mine 3 børn er endda sunde og raske endnu

Anmeld

1. november 2010

Valle81

bøgelund1 skriver:

hej alle

jeg kunne enormt godt tænke mig at få barnevognen hjem. jeg er simpelthen så spændt på at se den, og køre frem og tilbage med den. (dog indenfor indtil prinsessen kommer i  &nbsp

men der er jo forskellige meninger ang alt det overtro. ingen barnevogn før barnet kommer, og så må man ikke redde sengen!

hvordan har i det med det? er i overtroiske? begrund gerne jeres valg!  

Ingen overtro her overhovdet  - fis og papir efter min mening:0)

Alt var hjemme og klar her inden begge børn er kommet til verdenen og det bliver det også til den næste:0)

Christina

Anmeld

1. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg var også i et dilemma om den skulle tages hjem eller ej. Jeg ville såååå gerne se den, da jeg kun havde set den i en broshure..... Så den står herhjemme og har gjort det i over 1 måned nu. Og mig ja jeg fejler ingenting hehe

Anmeld

1. november 2010

Magsen

bøgelund1 skriver:

hej alle

jeg kunne enormt godt tænke mig at få barnevognen hjem. jeg er simpelthen så spændt på at se den, og køre frem og tilbage med den. (dog indenfor indtil prinsessen kommer i  &nbsp

men der er jo forskellige meninger ang alt det overtro. ingen barnevogn før barnet kommer, og så må man ikke redde sengen!

hvordan har i det med det? er i overtroiske? begrund gerne jeres valg!  

vi har fået vognen for 1-2 ugers tid siden .. og sengen står klar, redt og det hele ..

er på ingen måde overtroisk, og synes virkelig det er noget fis :p

Anmeld

5. november 2010

mortilnoahogmelina

Vi har os valgt ikk at få den hjem , vi er nok lidt overtroiske i min familie . 

Men der imod henter min mor den d 23 december da jeg har termin d 31/12 og jeg vil gerne have mulighed for at kunne hente den hvis nu jeg skulle føde imellem jul og nytår og der er butikkerne lukket . 

Men ellers ville vi først hente den når jeg havde født . 

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

Nej fik den ikke hjem iden og ville aldrig gøre det...

Mine forældre fik det da de skulle have min lillebror. Men den måtte min far køre ud og afl igen, for de fik aldrig min lillebror med hjem fra sygehuset...

Min far siger at det var noget af det værste han i hans liv har skulle gøre. Det har jeg taget til mig, så nej her kommer barnevognen ikke hjem før bebsen er født....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.