overtro eller?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

bøgelund

michella88 skriver:

Helt klart jeg synes du skal købe den nu, så bare vent med at få den hjem jo.. Det er bedre at være i god tid, og så stadig "følge" reglerne indenfor overtroen.. Synes bestemt ikke det er en dårlig undskyldning, man kan jo aldrig vide.. jeg havde selv termin i januar, så chancen for at det blev et julebarn her var også stor..

Så jeg siger "go for it"

uh den er skam købt.. den venter bare på mig derude.. den blev købt i uge 20 tror jeg.. 

Så har allerede ventet længe mener jeg jo selv.. men kunne godt være jeg skulle holde ud de sidste uger. selvom jeg lidt syns det er noget pjat...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

michella88

bøgelund1 skriver:

uh den er skam købt.. den venter bare på mig derude.. den blev købt i uge 20 tror jeg.. 

Så har allerede ventet længe mener jeg jo selv.. men kunne godt være jeg skulle holde ud de sidste uger. selvom jeg lidt syns det er noget pjat...  

Hehe jeg forstår dig udemærket.. kunne næsten heller ikke selv vente med at få den hjem, og GLÆDEDE mig som et lille barn til at trille rundt med den.. Men jeg holdte sku ud, og ventede på hun blev født.. Og små 3 uger, jamen det da ikke så galt når du så har ventet så lææænge

Anmeld

1. november 2010

Gyllibik

bøgelund1 skriver:

neeej, det ville da være lidt mærkeligt.. 

det siger jo os lidt om den overtro.. 

Men der findes tilgengæld mange andre skrøner på tyrkisk, som så ikke findes på dansk Så det er nok meget op til en selv.

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

Jeg har stemt blank, da den blev hentet efter fødslen, men kun fordi jeg ikke gad have den stående og fylde. Synes det er total ammestuesnak, at man ikke må hente vognen inden. Come on...

Anmeld

1. november 2010

bøgelund

DK skriver:

Vi går alle tre og hygger ENORMT meget med at forberede til at Bimmeren kommer. Da vi lige havde fået barnevognen hjem stod den midt i stuen og Mikkel han slog den sammen og ud igen hver gang han gik forbi og viste stolt dens finesser frem til alle der kom på besøg! Kirstine redte STOLT Bimmerens seng og mente hun var så dygtig at hun klart skulle arbejde i Baby Sam når hun blev stor. Jeg elsker bare at ligge Bimmerens tøj sammen og på plads og gå og pusle med det hele. Jeg hygger mig helt enormt med det.

Hvis nu det helt forfærdelige skrækkelige skulle ske, og Bimmeren aldrig kom hel ud til os og med os hjem, så tænker jeg at INGEN kan tage alle de postive oplevelser ved forberedelsen til at han kom fra os! Altså jeg tror ikke jeg ville tænke Åhh nej... nu har jeg en skide barnevogn herhjemme. Jeg tror mere jeg ville være så glad for den tid "han var her" i maven, hvor vi endnu glædede os og forberedte os! Altså, det er lidt som hvis juleaften blev aflyst i sidste øjeblik, så vil man vel ikke ønske at det slet ikke havde været december alligevel? Det ville jeg i alt fald ikke! Vi her i vores familie har allerede haft meget glæde og hygge pga ham, og det ville jeg ALDRIG have undværet!

Hvis jeg ikke kan holde ud at kigge på tingene til den tid, er jeg helt sikker på at min mor eller søster fluks kommer og tager det hele med. Og helt ærligt, så er det vel ikke lige een barnevogn der afgører om det er hårdt at pakke baby-værelset sammen eller ej? Tænk på alle de andre ting som man også har klar!

Knus

(jeg læser tit svar fra dig)

og endnu engang kommer du med guldkorn på guldkorn. det kunne jo ikke siges mere rigtigt.. alt andet på hendes værelse er klar. Og ligesom dig, har ALT hendes tøj været oppe og vende, og lagt sammen igen.. hver gang vi går forbi værelset, bliver der kigget og pillet.. 

jeg vil vise den besked til den kommende far, når han kommer hjem.. så må vi se om han stadig vil være overtroisk..  

tak for godt svar.. 

Anmeld

1. november 2010

Dictes mor

bøgelund1 skriver:

jeg syns ikke jeg har fået stoppet andet i hovedet af ekspedienter i butikkerne.. og min mor! men der er nemlig det med nr. 2. hvis man genbruger.. 

Okay, vildt nok. Jeg købte min barnevogn brugt, så det tæller nok også som genbrug

Anmeld

1. november 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Jeg har stemt blank, da den blev hentet efter fødslen, men kun fordi jeg ikke gad have den stående og fylde. Synes det er total ammestuesnak, at man ikke må hente vognen inden. Come on...

ammestuesnak??  

hahaa.. godt ord igen!  

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

ammestuesnak??  

hahaa.. godt ord igen!  

Ja, ammestuesnak! I lighed med at nogle tror, man fremskynder fødslen ved at drikke hindbærthe!

Anmeld

1. november 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Ja, ammestuesnak! I lighed med at nogle tror, man fremskynder fødslen ved at drikke hindbærthe!

hindbærthe? du godeste gud..  

så skal man da være desperat og fødeklar.. 

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

hindbærthe? du godeste gud..  

så skal man da være desperat og fødeklar.. 

Der har været flere indlæg omkring det herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.