Hvor mange har i haft sex med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Svei

Bare af ren nysgerrighed:-)

For var for nogle ar tilbage med til en fest hvor en fyr spurtge mig, og han var helt paf da jeg fortalte det "kun" var 6 i alt, incl min mand. Jeg synes jo 6 er MANGE, så jeg var overrasket over at han synes det lå i den meget lille ende.

Jeg ved der findes folk der er MEGET mere aktiv på den konto, bla min egen lillebror der har været sammen med over 100 piger seksuelt

Hvor ligger i henne i skalaen???

Du er heldig du kunne trak 5 nitter før du fik hovedgevinst... ikke alle er lige heldige.. Og angående selvværdet så tror jeg klart det hænger sammen, jeg følte mig bestemt ikke pæn nok eller lækker nok og kunne jeg få opmærksomhed så var det jo skønt, jeg fortryder ikke, men tænker også jeg lige så godt kunne lade være med mange af dem. Fik det først godt da jeg slapp fri af et dårligt forhold og ikke mindst da jeg fik lavet min krop...der skete noget da jeg så ud på en måde som jeg kunne lide...det rettede op på mig, gav mig en god fornemmelse og følelse af at det er MIN krop og jeg dælme kun deler med dem jeg rigtig gerne vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Faith

KittyGirl skriver:

Jeg synes det er SÅ sejt af dig at stå frem og være SÅ ærlig.... det skal du lige have et skulderklap for...

Jamen hvorfor skulle hun ikke stå frem???? Jeg synes da ikke der er noget som helst pinligt ved det. Det er en del af hendes liv og nogle valg hun tog i sin tid. Det skal man da stå ved og ikke gå med bøjet hoved af den grund.

Anmeld

1. november 2010

betski

Jeg tæller ikke. Det gjorde jeg vist da jeg var 20 men finder det ikke så interessant længere. Jeg har stemt over 30 og er hverken flov over det eller har det skidt med det - burnde man være det? Har jo selv valgt at lege med dem

Anmeld

1. november 2010

mor-til-vanessa

jeg har stemt over 30. er ikke helt sikker men mellem 25-30.

det er fra jeg er 17 og til nu (24) eller nok nærmere til inden jeg mødte min eks så til ca 21

Anmeld

1. november 2010

betiinsen

kun 2. min tidligere kæreste jeg var sammen med 4 år, og min dejlige nuværende kæreste jeg har været sammen med i 3 år, og forhåbentligt resten af livet

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

smillaluna skriver:

Jamen hvorfor skulle hun ikke stå frem???? Jeg synes da ikke der er noget som helst pinligt ved det. Det er en del af hendes liv og nogle valg hun tog i sin tid. Det skal man da stå ved og ikke gå med bøjet hoved af den grund.

Fordi at der faktisk er mange som er flov at at have været i seng med "mange", og det synes jeg ikke man skal være

jeg har engang været skribent for et sex site, hvor jeg lavede en bruger undersøgelse blandt kvinder og mænd... det viste at mænd faktisk er mere ligeglade med at fortælle hvor mange de havde været i seng med... hvor kvinder faktisk begyndte at blive flove når tallet var over 10... så kunne de godt finde på at lyve lidt om det....

Hvis man nu også skal have en løftet pegefinger for at give et skulderklap, så ved jeg da snart ikke

Men det er off topic... srry for det!

Anmeld

1. november 2010

Anonym

I hvertfald over 100.. Jeg tror også at jeg ligger et godt stykke over. Jeg blev seksuelt aktiv som 17 årige, er 28 år nu, og har været i forhold i 7 af årene. Jeg har munteret mig..  

Anmeld

1. november 2010

Faith

KittyGirl skriver:

Fordi at der faktisk er mange som er flov at at have været i seng med "mange", og det synes jeg ikke man skal være

jeg har engang været skribent for et sex site, hvor jeg lavede en bruger undersøgelse blandt kvinder og mænd... det viste at mænd faktisk er mere ligeglade med at fortælle hvor mange de havde været i seng med... hvor kvinder faktisk begyndte at blive flove når tallet var over 10... så kunne de godt finde på at lyve lidt om det....

Hvis man nu også skal have en løftet pegefinger for at give et skulderklap, så ved jeg da snart ikke

Men det er off topic... srry for det!

Jamen det var slet ikke en kritik af dig!!!!. Det var mere bare et spørgsmål jeg smed ud. Men skulle nok ikke have citeret dig, da det godt kunne misforståes som værende en kritik af dig. Det var det bestemt ikke

Anmeld

1. november 2010

wamse

Mere end 30 og forventer da at der kommer minimum 1 mere til listen ;-)

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

smillaluna skriver:

Jamen det var slet ikke en kritik af dig!!!!. Det var mere bare et spørgsmål jeg smed ud. Men skulle nok ikke have citeret dig, da det godt kunne misforståes som værende en kritik af dig. Det var det bestemt ikke

Okey, bare i orden....

Det jeg nok bare vil frem til er at jeg synes det er fedt at man tør stå ved hvem man er.. uanset baggrund (og antal hehe)! ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.