Hvor mange har i haft sex med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Bare af ren nysgerrighed:-)

For var for nogle ar tilbage med til en fest hvor en fyr spurtge mig, og han var helt paf da jeg fortalte det "kun" var 6 i alt, incl min mand. Jeg synes jo 6 er MANGE, så jeg var overrasket over at han synes det lå i den meget lille ende.

Jeg ved der findes folk der er MEGET mere aktiv på den konto, bla min egen lillebror der har været sammen med over 100 piger seksuelt

Hvor ligger i henne i skalaen???

Hvor skal man svare, hvis tallet er 4, 6 eller 8?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er da slet ikke så dum.... Ja det er i den høje ende!!

Håber da ikke min egen datter går i morens fodspor og gør det samme...

Men havde nogen rigtig vilde år som bartender, og ja der var det nemt at score....

Ja, jeg tror også at jobbet i den alder kan have stor inflydelse på ens muligheder:-)

Om ikke andet så har du da i hvert fald fået skrabet noget seriøs erfaring sammen som du kan give til en fast partner, det må da tælle som et plus hvis man skal se sådan på det

Anmeld

1. november 2010

isimaven

8 stykker og manden incl.

jeg regner ikke med at tilføje nogen på listen for jeg er stadig så vild med min dejlige Ole efter 10 år og snart 3 børn

Jeg synes det er fint at have smagt lidt på frugterne før min eneste ene for så ved jeg at jeg ikke er ved at gå glip af noget hehehe...

god mandag

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Jeg tror faktisk det du skriver der tit hænger sammen... Dårligt selvværd er helt klart et tegn på bekræftigelse og jeg tror tit at dem der har været sammen med så mange mænd/kvinder som du her skriver, bliver bekræftiget i at de er gode nok hvis de smider tøjet ....

Altså forstå mig ret...

Altså for mig, var det jo noget jeg kunne. Jeg kunne score de der mænd på barene om natten. Men jeg smuttede før det blev lyst som regel, fordi jeg ikke 'var værd at elske' i dagslys. Havde aldrig prøvet at være forelsket rigtig, nok fordi jeg ikke 'tillod' mig at blive forelsket. For hvorfor skulle folk blive forelsket i mig?

Mmm... Men ja, sex er en kontrolting og en selvværdsting. Altså casual sex med alle mulige ukendte mennesker. Jeg syntes det er rigtig godt og dejlig at have mange og flere sexpartnere, det skal bare være på de rette grundlag

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

Jeg er 29 og har kun været sammen med 4 forskellige...

Anmeld

1. november 2010

Fiona78

Pia. skriver:

Jeg tror faktisk det du skriver der tit hænger sammen... Dårligt selvværd er helt klart et tegn på bekræftigelse og jeg tror tit at dem der har været sammen med så mange mænd/kvinder som du her skriver, bliver bekræftiget i at de er gode nok hvis de smider tøjet ....

Altså forstå mig ret...

Helt sikkert rigtigt...
Jeg ligger også i den høje ende af skalaen pga jeg havde meget dårligt selvværd som ung og ville bare så gerne at folk kunne lide mig, så jeg forvekslede det med at smide tøjet og være vild i sengen med at folk kunne lide mig.... Idag har jeg det sådan at jeg er ligeglad med hva folk siger om mig, jeg er 100 pct mig selv og har faktisk kun 2 nære venner ( 1 mand og 1 kvinde ) som er tæt på udover min kæreste... Bliver da stadig flirtet med osv og det nyder jeg da men behøver ikke at gå i seng med dem mere for at få min bekræftigelse af at jeg er god nok og pæn nok, det ved jeg at jeg er takket være kæresten og mine 2 venner

Anmeld

1. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg tror også at jobbet i den alder kan have stor inflydelse på ens muligheder:-)

Om ikke andet så har du da i hvert fald fået skrabet noget seriøs erfaring sammen som du kan give til en fast partner, det må da tælle som et plus hvis man skal se sådan på det

Hahaha, ja lige netop.... Jeg har da en smule erfaring med mig!

Nej jeg kender mig selv og min seksualitet rigtig godt. Ved hvor mine grænser går, hvad jeg kan lide og ikke lide... Også har jeg prøver rigtig mange forskellige ting, hvilket jeg ser som en fordel i et fast forhold, nu da jeg er gift. For jeg har prøvet forskellige ting af og bliver ikke nysgerrig på det senere i mit liv.....

Dog er der ting som jeg kun har prøvet med min mand, og ting som vi har til gode.... Men det er fordi jeg under min vilde ungdom fandt ud af hvor min grænse gik, og nogen ting er bare for intimt til det skulle være med en tilfældig efter en sjov aften bag baren.....

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

Zafir skriver:

Jeg har svaret over 30, tæller ikke mere. Jeg stoppede med at tælle, da vi var omkring 100. Det er faktisk ikke fordi jeg er stolt af det. Jeg fortryder det ikke, men er glad for at jeg fandt 'årsagen' til det. Jeg havde mega dårlig selvværd og var meget søgende omkring min seksualitet. Så da jeg både fik det bedre med mit selvværd, og fandt ud af hvordan det hang sammen med min seksualitet, så faldt det til ro med mig og det er jeg stolt af.

Jeg synes det er SÅ sejt af dig at stå frem og være SÅ ærlig.... det skal du lige have et skulderklap for...

Anmeld

1. november 2010

Faith

Jeg har haft sex med 7 inklusiv min mand..... Fortryder ingen af dem.

Har aldrig helt forstået det der med at når kvinder har været i seng med mange, så er det noget grissefy, men når mænd har dusket en masse piger, så er de nogle fandens karle......

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Jeg har haft sex med 7 inklusiv min mand..... Fortryder ingen af dem.

Har aldrig helt forstået det der med at når kvinder har været i seng med mange, så er det noget grissefy, men når mænd har dusket en masse piger, så er de nogle fandens karle......

nej det er også det mest ånsvage der er blevet sagt nogensinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.