Hvor mange har i haft sex med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Loa

Anonym skriver:

Åhhhh jeg misforstod vist...... Du skriver ikke  til at jeg har været sammen med det antal, men til hvorfor jeg lavede en

Det gør jeg fordi jeg faktisk syntes det er rigtig rigtig mange og det er da lidt "billigt" Men det har omvendt givet mig rigtige mange gode ting med i mit ægteskab!!

Hehe ja lige præcis....

Dømmer ingen, undrede mig bare over du selv lavede sådan en.....

Men er også helt sikker på at det også er med sex/sexpartnere, selvom man fortryder ind i mellem, så er det det/dem der gør en til den man er idag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anonym

jeg har haft 1 og det er min dejlige kæreste.

Anmeld

1. november 2010

Diana2013

KittyGirl skriver:

Jeg synes det er SÅ sejt af dig at stå frem og være SÅ ærlig.... det skal du lige have et skulderklap for...

Anmeld

1. november 2010

Malonde1985

4 incl. min kæreste

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Bare af ren nysgerrighed:-)

For var for nogle ar tilbage med til en fest hvor en fyr spurtge mig, og han var helt paf da jeg fortalte det "kun" var 6 i alt, incl min mand. Jeg synes jo 6 er MANGE, så jeg var overrasket over at han synes det lå i den meget lille ende.

Jeg ved der findes folk der er MEGET mere aktiv på den konto, bla min egen lillebror der har været sammen med over 100 piger seksuelt

Hvor ligger i henne i skalaen???

LOOOL sikke da et spørgsmål...og jeg har stemt blankt...for helt ærligt... jeg har aldrig talt.
Men det bliver da til en hel del stykker.
Jeg har været aktiv på det område i mange år, og også haft perioder som single, hvor jeg dyrkede det frie "ungkarleliv".
Men har da holdt mig på dydens vej når jeg har været i parforhold eller har haft kærester.
Men jeg har også været ung i slutningen af 70'erne og begyndelsen af 80'erne hvor min generation var særdels aktive på alle fronter, og hvor grænserne skulle prøves af.
Men talt dem...nix

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2010

Anonym

undskyld mig, men jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan være sammen med 100 forskellige?

Anmeld

1. november 2010

DM88

Kun 1! Min dejlige ægtemand.

Kh Denise

Anmeld

1. november 2010

Lady Marion <3

8 stks og er snart 38 ,, et tal jeg er helt ok med

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Anonym skriver:

undskyld mig, men jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan være sammen med 100 forskellige?

Jamen det behøver du da overhoved heller ikke forstå

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Jeg har været sammen med en 6-7 mener jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.