Hvor mange har i haft sex med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har svaret over 30, tæller ikke mere. Jeg stoppede med at tælle, da vi var omkring 100. Det er faktisk ikke fordi jeg er stolt af det. Jeg fortryder det ikke, men er glad for at jeg fandt 'årsagen' til det. Jeg havde mega dårlig selvværd og var meget søgende omkring min seksualitet. Så da jeg både fik det bedre med mit selvværd, og fandt ud af hvordan det hang sammen med min seksualitet, så faldt det til ro med mig og det er jeg stolt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anonym

4-6

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

Jeg har været seksuel aktiv siden jeg var 14.... Den første jeg var i seng med, er så også ham jeg er sammen med idag...

Jeg har været i seng med 7.... og det er mest faste forhold som har varet 1½ år, 8 mdr, 5 år, 2 år, ½ år, og så har der så været korte forhold imellem.....

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er 25 år gammel...

Blev seksuel aktiv da jeg var 13 år gammel, og jeg har indtil jeg var 23 år hvor jeg mødte min mand været sammen med...

72 mænd og 2 kvinder.......

Hold da op, det er vist også i den gode ende hvad:-)

Kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan gøre det, altså bare smide tøjet og hoppe i kanen med hvem som helst??

Men til det , skal der nok lige tilføjes jeg også er ret kedelig på det punkt

Og så lige 2 tøser til samlingen ?? ja hvorfor ikke, de siger jo der er mange der har prøvet den slags:-)

Anmeld

1. november 2010

Silas&Mille

Hmm sidst jeg 'talte' efter i forbindelse med en samtale jeg havde med kæresten, kom jeg vist frem til 16.

Blev seksuelt aktiv som 15 årig, har kun været sammen med kæresten siden jeg var 22.

Anmeld

1. november 2010

Pia.

Jamen jeg ligger lige omkring 10 (plus/minus) og det tal er jeg godt tilfreds med - kunne nu godt ønske det mindre, der er vel altid et par stykker man godt kunne havde været foruden...

Anmeld

1. november 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op, det er vist også i den gode ende hvad:-)

Kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan gøre det, altså bare smide tøjet og hoppe i kanen med hvem som helst??

Men til det , skal der nok lige tilføjes jeg også er ret kedelig på det punkt

Og så lige 2 tøser til samlingen ?? ja hvorfor ikke, de siger jo der er mange der har prøvet den slags:-)

Du er da slet ikke så dum.... Ja det er i den høje ende!!

Håber da ikke min egen datter går i morens fodspor og gør det samme...

Men havde nogen rigtig vilde år som bartender, og ja der var det nemt at score....

Anmeld

1. november 2010

Anonym

30+ og er 25 år.

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Jamen jeg ligger lige omkring 10 (plus/minus) og det tal er jeg godt tilfreds med - kunne nu godt ønske det mindre, der er vel altid et par stykker man godt kunne havde været foruden...

Lige præcis:-)

Min første gang, ham kunne jeg vist godt have undværet, ikke lige den bedste omgang, med en x,suk, men sådan er det vist bare:-)

Anmeld

1. november 2010

Pia.

Zafir skriver:

Jeg har svaret over 30, tæller ikke mere. Jeg stoppede med at tælle, da vi var omkring 100. Det er faktisk ikke fordi jeg er stolt af det. Jeg fortryder det ikke, men er glad for at jeg fandt 'årsagen' til det. Jeg havde mega dårlig selvværd og var meget søgende omkring min seksualitet. Så da jeg både fik det bedre med mit selvværd, og fandt ud af hvordan det hang sammen med min seksualitet, så faldt det til ro med mig og det er jeg stolt af.

Jeg tror faktisk det du skriver der tit hænger sammen... Dårligt selvværd er helt klart et tegn på bekræftigelse og jeg tror tit at dem der har været sammen med så mange mænd/kvinder som du her skriver, bliver bekræftiget i at de er gode nok hvis de smider tøjet ....

Altså forstå mig ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.