mærkelige madvaner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Carina1977

Maja88 skriver:

hehe det kan være man er det i dag.... (lige en amilie fra paradise kommentar: Årstiderne skifter jo)

jamen sød lakrids skulle der vist heller ikke være noget i vejen for...

hehe "årstiderne skifter" dsen må jeg lige huske. får et grineflip hver gang jeg hører et af hendes gloser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

tinasmor

Carina1977 skriver:

Nej pga. blodtrykket, ik? men jeg havde i forvejen et for lavt blodtryk. Jordemoderen sagde i hvert fald ok for det, så tror ikke jeg gjorde noget forkert. Nu var det heller ikke sådan at jeg åd en pose hver dag...sådan skal det ikke lyde

Her er jeg også afhængig af saltlakrids

Anmeld

19. november 2010

Moar2011

Jeg er hel vild med ristet krydderboller med smør Mmm .. og cola .. det er det eneste jeg lige har lagt mærke til

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Jeg startede graviditeten med at være afhængig af karry... Så blev det friske blommer, og nu er det cola -den vaskeægte røde coca cola. Og ja, jeg er 10 uger henne.... Jeg venter i spænding og ser had der bliver til som det næste.... Jeg håber dog at det holder sig i den sunde afdeling, for jeg har ikke liiiige behov for at tage 5 ekstra kg på, udover babyen

Anmeld

19. november 2010

Moar2011

kitty skriver:

Jeg startede graviditeten med at være afhængig af karry... Så blev det friske blommer, og nu er det cola -den vaskeægte røde coca cola. Og ja, jeg er 10 uger henne.... Jeg venter i spænding og ser had der bliver til som det næste.... Jeg håber dog at det holder sig i den sunde afdeling, for jeg har ikke liiiige behov for at tage 5 ekstra kg på, udover babyen

Ihh er glad for at jeg ikke er den eneste der er væk i coca cola heh .. og jeg er 12uger henne..

Anmeld

19. november 2010

Tennamor

Jeg har ikke noget jeg bare må have, men flere ting jeg bestemt ikke har lyst til.. I de 5 uger jeg var mere eller mindre sengeliggende fik jeg næsten kun æbler og solbærsaft og begge dele kan jeg næsten kaste op bare ved tanken om"" />..

Jeg elsker dog lakridser, så bliver lidt nedtrykt over at læse, at det ikke er godt for den lille " />

Anmeld

19. november 2010

sarahb

her var det danske æbler og dansk vand og her den sidste uge inden termin er det skum mus og skum bananer

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

Tennamor skriver:

Jeg har ikke noget jeg bare må have, men flere ting jeg bestemt ikke har lyst til.. I de 5 uger jeg var mere eller mindre sengeliggende fik jeg næsten kun æbler og solbærsaft og begge dele kan jeg næsten kaste op bare ved tanken om"" />..

Jeg elsker dog lakridser, så bliver lidt nedtrykt over at læse, at det ikke er godt for den lille " />

Jeg tror altså ikke saltlakrids skader, når blot man ikke overdriver.

Anmeld

19. november 2010

Tennamor

Jeg tror altså ikke saltlakrids skader, når blot man ikke overdriver.

Det glæder mig ="" />

Anmeld

19. november 2010

Steph_Laurits

Da jeg var gravid, fik jeg lysten til en dåse med cocktailpølser og et bæger med ketchup ved siden af  Og lysten er der stadig af og til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.