mærkelige madvaner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Isabella_mor

leverpostejsmadder med agurk....

og nu pikantostmadder med agurk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Carina1977

Heh jeg kan huske at jeg var vildt afhængig af saltlakrids...de der piratos  og så var jeg pludselig fantastisk begejstret for franske kartofler

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Carina1977 skriver:

Heh jeg kan huske at jeg var vildt afhængig af saltlakrids...de der piratos  og så var jeg pludselig fantastisk begejstret for franske kartofler

man må da ellers ikke spise lakrids under en graviditet.....

men ja chips...

Anmeld

19. november 2010

Maja88

isabellamor skriver:

leverpostejsmadder med agurk....

og nu pikantostmadder med agurk...

det er da også det bedste- gravid eller ej.

sådan en gang leverpostej med agurk,,, mmmmmmmmm

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

Maja88 skriver:

man må da ellers ikke spise lakrids under en graviditet.....

men ja chips...

Nej pga. blodtrykket, ik? men jeg havde i forvejen et for lavt blodtryk. Jordemoderen sagde i hvert fald ok for det, så tror ikke jeg gjorde noget forkert. Nu var det heller ikke sådan at jeg åd en pose hver dag...sådan skal det ikke lyde

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Carina1977 skriver:

Nej pga. blodtrykket, ik? men jeg havde i forvejen et for lavt blodtryk. Jordemoderen sagde i hvert fald ok for det, så tror ikke jeg gjorde noget forkert. Nu var det heller ikke sådan at jeg åd en pose hver dag...sådan skal det ikke lyde

hehe ok for åbnede jeg først en pose piratos ville jeg æde det hele...

nej det er vist også et stof i som kan gå i babys hjerne mener jeg. men ligemeget nu din JM sagde god for det...

men tjek lige op på det måske.. for på mange lakridsposer står det VOKSEN LAKRIDS- IKKE BØRNELAKRIDS. altsåtænker bare hvis man får et lakridsglad barn

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

Maja88 skriver:

hehe ok for åbnede jeg først en pose piratos ville jeg æde det hele...

nej det er vist også et stof i som kan gå i babys hjerne mener jeg. men ligemeget nu din JM sagde god for det...

men tjek lige op på det måske.. for på mange lakridsposer står det VOKSEN LAKRIDS- IKKE BØRNELAKRIDS. altsåtænker bare hvis man får et lakridsglad barn

hehe nu er jeg heller ikke gravid....det er 10½-11 år siden  måske man er mere obs på det idag...

Min søn spiser også lakrids, men han er mere til sød lakrids

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Carina1977 skriver:

hehe nu er jeg heller ikke gravid....det er 10½-11 år siden  måske man er mere obs på det idag...

Min søn spiser også lakrids, men han er mere til sød lakrids

hehe det kan være man er det i dag.... (lige en amilie fra paradise kommentar: Årstiderne skifter jo)

jamen sød lakrids skulle der vist heller ikke være noget i vejen for...

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Nej du absolut ikke den eneste åhh hvad jeg ikke har haft lyst til, det har gået fra ris med tomatsovs til morgen mad, risengrød til frokost og aftensmad den med risengrøden hænger stadig ved. Tomater i lange baner, lige nu klementiner jeg kan spise 7 om dagen, kartoffelspegepølse chokolade, sodavand osv osv osv osv osv, det skifter hele tiden så det det ene den ene periode og det andet den anden periode. 

åhh ja og lyst brød ej ej ej jeg skal have 2 krydreboller hver morgen.

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Diana... skriver:

Nej du absolut ikke den eneste åhh hvad jeg ikke har haft lyst til, det har gået fra ris med tomatsovs til morgen mad, risengrød til frokost og aftensmad den med risengrøden hænger stadig ved. Tomater i lange baner, lige nu klementiner jeg kan spise 7 om dagen, kartoffelspegepølse chokolade, sodavand osv osv osv osv osv, det skifter hele tiden så det det ene den ene periode og det andet den anden periode. 

åhh ja og lyst brød ej ej ej jeg skal have 2 krydreboller hver morgen.

ja det er helt vildt som det skifter...

er for længst ovre min sauceperiode igen hehe.

men ja pommes de blir der.

men ja slik... chokolade- var jeg ellers ikke så meget til før graviditeten, men nu.

hehe og ja klementiner- hvis en gider skrælle dem for mig hehehehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.