hvor tit skifter jeres mænd og giver mad til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Brams

Flere gange om dagen  Vi hjælpes ad, både hvad angår mad, badning, bleskift, historielæsning osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Maise

merle2010 skriver:

ja bare et spørgsmål fordi min mand næsten aldrig gør det?? så ville bare høre om det generelt er sådan...

det 1 halve år var det emst mig der gjorde alt. jeg ville selv. Nu både skifter, tager hende i bad, lægger hende i seng lig så ofte som jeg. det er mest mig der giver mad da han arbejder, men i weekenderne og feriene forsøger vi at få far mere med på banen med at give mad og lære at lave den også. har passet hende et par gange nu også, så mor her har været ude med tøserne, men der har været sbært for mig. ville selv alt. 

Anmeld

31. oktober 2010

anna-jonas

Vi deles om pligterne i.f.t vores børn..................min mand tager rigtig meget af sig selv, og hver weekend står han op med de små, så jeg kan sove lidt længere.

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

Herhjemme skifter manden ligeså mange bleer og giver ligeså mange flasker som jeg gør. I dag tog han begge drenge med ud til bedstemor og bedstefar mens jeg fik sovet (jeg er snotforkølet). Han var væk i 7 timer og kom hjem med 2 glade drenge. Det er en selvfølge for ham at han gør de samme ting som mig, og han nyder at jeg "giver ham lov".

Anmeld

31. oktober 2010

Thalia

Herhjemme er vi lige meget med begge to, og sådan har det altid været.

I nogle perioder har manden trukket det største læs, og andre gange er det mig der får hverdagen til at hænge sammen, men generelt er der ingen forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.