hvor tit skifter jeres mænd og giver mad til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

NatasjaL

Lige så tit som mig når han er hjemme, han kan jo af gode grunde ikke gøre det når han ikke er hjemme :-) Sådan har det altid været. Det har aldrig været et problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Livas mor

Liva var flaskebarn lige fra hun var 10 år gammel, og fik mad 8 gange i døgnet.. Jeg tog meget natten, da jeg havde det bedst med det, men Zakarias gav tit Liva mad, i hvert fald 2-3 flasker dagligt.

Nu bliver hun 1år på torsdag og er ikke længere flakebarn, men så hygger han med hende mens jeg laver mad, bader hende, læser godnathistorie, børster tænder osv.

Jeg kræver vi er to om det, da vi har valgt at få hende sammen..

Anmeld

30. oktober 2010

Tdittmann

Livas mor skriver:

Liva var flaskebarn lige fra hun var 10 år gammel, og fik mad 8 gange i døgnet.. Jeg tog meget natten, da jeg havde det bedst med det, men Zakarias gav tit Liva mad, i hvert fald 2-3 flasker dagligt.

Nu bliver hun 1år på torsdag og er ikke længere flakebarn, men så hygger han med hende mens jeg laver mad, bader hende, læser godnathistorie, børster tænder osv.

Jeg kræver vi er to om det, da vi har valgt at få hende sammen..

Hahaha det var sørme længe

Anmeld

30. oktober 2010

Tdittmann

Minibix skriver:

Herhjemme tager vi begge del i alle opgaver omkring de små (vi har to piger på henholdsvis 7 mdr. og 2 år), når vi begge er hjemme, skiftes eller hjælpes vi ad til både putning, bleskift, mad osv.:-)

Mvh minibix

det er det samme her. Vi deles ligeligt om opgaverne ved vores børn som er 7 år, 5 år og 5 mdr.

Anmeld

30. oktober 2010

Hvem?

merle2010 skriver:

ja bare et spørgsmål fordi min mand næsten aldrig gør det?? så ville bare høre om det generelt er sådan...

Min dreng er 9 måneder og tror sådan ca. min mand har badet ham én gang og måske madet ham to gange, han gør det ALDRIG, han skiftede ham da han var helt helt ny, da han er født ved akut kejsersnit og jeg intet kunne, men har ikke rørt en ble siden..

Anmeld

30. oktober 2010

Malthes mor

Vi deles om begge børn (hhv.10 mdr og 4 år) Børnenes far var den første der skiftede deres første ble. Og vågner den lille om natten, for at få en flaske eller han mangler sin sut, så må jeg indrømme, at det er farmand der er hurtigst ude af fjernene. Men så er jeg tilgengæld den, der står op sammen med den lille. Han vågner ca. kl.06 - også i weekenden. For så kan farmand sove lidt længere. 

Anmeld

30. oktober 2010

K&S

Rosa skriver:

Dagligt - han glæder sig altid til han får fri så han kan hygge med den lille.

Anmeld

31. oktober 2010

Jibbe

Lars skifter ble mere end jeg gør når han er hjemme. Maden står jeg for da jeg fuldammer, men han ville såå gerne og glæder sig til han skal starte på mos. Når han er hjemme er det også ham der bader og skifter til nattøj osv før jeg overtager og putter ham med en godnattår.
Men han sejler også så halvdelen af året er jeg Palle alene i verden med Frej og ordner alt selv.

Anmeld

31. oktober 2010

mor til lille emma

Min mand gør det hvis jeg er heldig 1 gang om dagen... Jeg har ikke noget imod at gøre det, men siger jeg til ham om han lige gider gøre det, så er der heller ikke noget.. Men som hovedregel er det mig

Han støvsuger, så må det jo være mig der gør alt det andet ikk

Anmeld

31. oktober 2010

Vidunderligeunger

jamen f.eks hele dagen igår gav jeg hverken mad eller skiftede ble - det gjorde han... han er væk hele dagen i dag og måske i morgen, så der gør jeg det. Han tager rigtig meget over og det gjorde jeg meget klart inden PB at det skulle være 50/50 !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.