hvor tit skifter jeres mænd og giver mad til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Susanne79

Fra mandag til torsdag er det mest mig der skifter, da min kæreste ofte først er hjemme kl 17. Men når han så kommer hjem, hjælper han med at lege med hende mens jeg laver mad, giver hende mad og bader hende. 

I weekenden hjælper vi hinanden, så der skifter han lige så ofte som jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

mor til lille emma

et eller andet sted er det jo mest fair at man deles om ALLE tingene... Men her er manden uden job desværre og jeg på barsel Jeg elsker at lege med den lille, give man og ja også skifte ble... Han kan sagtens gøre det, og han elsker da også at lege med hende, men det nemmere når jeg er der siger han... Tror han er bange for, at han gør noget forkert

Vores pige er ved at blive rigtig moarsyg, så det bider ham selv i r.... Men mon ikke det er en periode?? hun kan skrige og skrige og vil ikke spise når moar ikke er hjemme, så snart jeg kommer spiser hun og holder op med at skrige...

Anmeld

31. oktober 2010

smvelf

Dagligt. Kim elsker det. Han har lige haft barsel, som desværre slutter i dag. Men der gik han alene hjemme med Sarah

Anmeld

31. oktober 2010

B&J

kl 5 ca om morgen får vores dreng mælk kæresten laver flasken og jeg giver.

inden han tager på arbejde har han skiftet ham.

og når han kommer hjem skiftes vi eller ja når lige han skal skiftes bad er også skiftes hvem der order det super dejligt

Anmeld

31. oktober 2010

mortilflere

Aldrig LOL LOL 

Han betaler den store 50 kr  pige for at tage en lorte ble hvis jeg ikke er hjemme LOL

Anmeld

31. oktober 2010

DLM

for det meste er det mig, men manden kan også sagtens

maden det er kun mig der kan det

Anmeld

31. oktober 2010

Corn

Ble skifter han sjældent på mindstemanden... og maden til bebs er jo i mine amme-kasser, så den står på mig, men...

Min mand laver maden, køber ind, hvilket jeg næsten aldrig gør...

Børste tænder og tørre numser på de store, putning af de store ol. er vi meget fælles om.

Badning af dem alle tre, er som regel mig.

Er du utilfreds, så sig det direkte til ham, uden mokken, for han vil sikkert gerne, men føler sig måske ikke velkommen i at deltage, fordi "du ved jo liiige hvordan man gør det nemmest/hurtigst/bedst/rigtigt"

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

Tulle Mus skriver:

Min kæreste er rigtig god til at hjælpe med vores pige...

Hvis hun vågner før han skal på arbejde, tager han hende op og hygger med hende, så når sulten bliver for stor eller han skal afsted, så kommer han og vækker mig..
Når han så kommer hjem halv fem, hygger han med hende imens jeg lige lave mad osv, bagefter fodre han vores dyr, og så kommer han ind og giver Matilde mos og evt bad, og nattøj på... Så får hun lidt bryst og kommer i seng... Så alt i alt er min kæreste rigtig god til at hjælpe til med Matilde, men er så knap så god til at hjælpe med og støvsuge og vasketøj med mindre jeg beder ham om det.. Men jeg skal vist ikke klage...

Matilde har fået verdens bedste far....

Undskyld, men det lyder helt forkert når du skriver at han 'hjælper dig' med jeres barn. Som om du har hovedansvaret for barnet.. I har jo lige meget ansvar, og det er jo ligeså meget ham der skal sørge for barnet, som du skal 50/50, intet mindre må være acceptabelt synes jeg:-)

Anmeld

31. oktober 2010

Mumto3

Jeg tror aldrig min mand har prøvet at lave grød! Aldrig, på trods af at vi har 3 børn.

Men han skifter ble, han tager dem om natten (også når jeg er på barsel og han skal på arbejde dagen efter!) hans holdning er at det er vigtigt at jeg får lidt søvn, for det er også hårdt arbejde at passe en lille

Så han tager rigtig meget fra, men ikke på grød! I det hele taget er han ikke god til det med 'baby-mad', men han vil gerne lave voksen mad.

Anmeld

31. oktober 2010

merle2010

hurra idag har han skiftet hende og givet hende en flaske... har osse snakket med ham om det... han føler at han ikke får lov.. så skal blive bedre til at lade ham gøre det.. tror jeg generelt vi kvinder skal blive bedre til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.