hvor tit skifter jeres mænd og giver mad til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

merle2010

ja bare et spørgsmål fordi min mand næsten aldrig gør det?? så ville bare høre om det generelt er sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Valle81

merle2010 skriver:

ja bare et spørgsmål fordi min mand næsten aldrig gør det?? så ville bare høre om det generelt er sådan...

Dagligt:0)

Anmeld

30. oktober 2010

Bom

merle2010 skriver:

Min kæreste er rigtig god til at hjælpe med vores pige...

Hvis hun vågner før han skal på arbejde, tager han hende op og hygger med hende, så når sulten bliver for stor eller han skal afsted, så kommer han og vækker mig..
Når han så kommer hjem halv fem, hygger han med hende imens jeg lige lave mad osv, bagefter fodre han vores dyr, og så kommer han ind og giver Matilde mos og evt bad, og nattøj på... Så får hun lidt bryst og kommer i seng... Så alt i alt er min kæreste rigtig god til at hjælpe til med Matilde, men er så knap så god til at hjælpe med og støvsuge og vasketøj med mindre jeg beder ham om det.. Men jeg skal vist ikke klage...

Matilde har fået verdens bedste far....

Anmeld

30. oktober 2010

Minibix

Herhjemme tager vi begge del i alle opgaver omkring de små (vi har to piger på henholdsvis 7 mdr. og 2 år), når vi begge er hjemme, skiftes eller hjælpes vi ad til både putning, bleskift, mad osv.:-)

Mvh minibix

Anmeld

30. oktober 2010

Lise

Hver dag. De er jo vores begges børn, så vi deles lige om opgaverne.

Anmeld

30. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Oftest er det mig der skifter ble herhjemme, og det har jeg det fint med

Anmeld

30. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dagligt - han glæder sig altid til han får fri så han kan hygge med den lille.

Anmeld

30. oktober 2010

Lady Marion <3

Dagligt ,, Han er den moderne mand , på ligefod med moderen

Anmeld

30. oktober 2010

CarinaSB

Her er manden lige så god til det som mig .. Nogle dage gør han det mere end mig .. så jeg kan ikk klage ...

Anmeld

30. oktober 2010

LISBETH:-)

Dagligt. Overvægten ligger nok på mig hvad angår vores mindste, men har deltager på lige fod med mig ved vores store pige på 3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.