Hvad skal i ha ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Sofia

DK skriver:

He he...Delons pizzaer er af en eller anden grund kun gode mellem kl. 2.30 og 6 fredag og lørdag nat!!

Øhh skatteret? Hvad er det nu det er??

Mikkel er i gang med en ledelsesuddannelse på 2 år som han får betalt af firmaet! Han startede i sommer og derfor lidt nervøs over den her første eksamen da det er en ny eksamensform for ham da det jo ikke er sådan "fakta" men mere at han skal skrive om hans personlige ledelsesstil contra ledelsesteorier osv. Det er svært at finde ud af hvad det er de vil have!

Det lyder spændende med Mikkels uddannelse, og sikke en kado fra arbejdspladsen, de må være glade for ham, når de tilbyder uddannelsen!!

Jeg er helt med på din skatterets-skepsis. Men var til gennemgang i tirsdags, og synes jeg fik noget ud af det selvom jeg ikke havde lavet afleveringen! - så det er den stil jeg kører, ala: læse opgave, møde op til gennemgang, følge med og tage noter - finito!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

*Sofie*

I stedet for at lave en ny tråd med samme emne, hiver jeg lige denne frem igen.
Min datter gider ikk spise aftensmad for tiden...og jeg er  ret idéforladt efterhånden.

Såå...hvad skal I ha til aftensmad?

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

*Sofie* skriver:

I stedet for at lave en ny tråd med samme emne, hiver jeg lige denne frem igen.
Min datter gider ikk spise aftensmad for tiden...og jeg er  ret idéforladt efterhånden.

Såå...hvad skal I ha til aftensmad?

God idé! 

Jeg er helt blank for idéer til hvad vi skal have idag... Tænker det bliver noget let, som er lige til at smide i ovnen! Da vi skal på handle tur idag! 

Anmeld

11. november 2010

<3

Svinekød i tomatsovs med linser og løg, pasta og dampede ærter til MUMS!

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

Selvom tråden er gammel tilllader jeg mig lige at svare. Vi skal have oksekød i fad, som er super nemt og hurtigt at lave...

http://arla.dk/opskrifter/Oksekod-i-fad/

Anmeld

11. november 2010

*Sofie*

Baagøe skriver:

Selvom tråden er gammel tilllader jeg mig lige at svare. Vi skal have oksekød i fad, som er super nemt og hurtigt at lave...

http://arla.dk/opskrifter/Oksekod-i-fad/

Det er mig der har taget den op igen...istedet for at lave en ny tråd om det samme

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

*Sofie* skriver:

Det er mig der har taget den op igen...istedet for at lave en ny tråd om det samme

Fornuftigt

Anmeld

11. november 2010

eirene

Vi skal have krydret mørbrad.

http://arla.dk/opskrifter/Krydret-morbrad/

Synes det ser så lækkert ud og så er det sundt.

Anmeld

11. november 2010

grinbidderen

Vi skal have kylling filet på grillen og både kartofler og gullerødder med olie og ketchup og kryderier osse på grillen 1 time ca.. Super lækkert og nemt..

Anmeld

11. november 2010

Mille83

Trine89 skriver:

Her hjemme skal vi have Kylling med basilikumcrem og hjemme lavet pommes frites uhmm det er guf.

kylling med basilikumcreme, kan man få en opskrift på det? - Det lyder spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.