Hvad skal i ha ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

henh01

flæskesteg med hele svineriet Min datter har foreslået at vi skal holde halloween fest, så vi har pyntet op med edderkopper og det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

BabyStella!

morethanperfect skriver:

.... Til aftensmad i dag ?? 

Er heeelt tom for idéer .. Hmm ... 

Risengrød 

Anmeld

30. oktober 2010

Maja_4000

Spaghetti carbonara

Anmeld

30. oktober 2010

Thereseh

Små hjemmelavede pizzaer med fyld. Fyldet er fx. skinke, tomat og basilikum, kartofler og rosmarin, gedeost, chorizo og hvad der ellers er i køleskabet. 

Anmeld

30. oktober 2010

Maise

marineret svinemørbrad med små kartofler i ovn m. rosmarin og salt, flute og salt til. og bedst af alt. vi er hos claras farmor, det er hende der laver det og så selvfølgelig RØDVIN -hurraaaaaaaaaaa.

Anmeld

3. november 2010

Vi skal ha noget med kylling og peanut/kokus sovs- på panden, og så masser af grønt!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Uhh min kæreste er igang med at lave en lækker carbonara med kylling og bacon og masser af parmasan og persille, glææææder mig! At han så lige nu står og drikker en rigtig god flaske rødvin, hmm ja, det er jeg da en smule træt af jeg ikke kan deltage i

Anmeld

3. november 2010

ChatH

morethanperfect skriver:

.... Til aftensmad i dag ?? 

Er heeelt tom for idéer .. Hmm ... 

Vi skal have cafe sandwich med kylling, bacon, karrydressing salat og ananas MUMS glæder mig! har lige lavet karrydressing..

og dertil grovfritter

og i aften skal vi have en æbleskive, det var den slanke dag

Anmeld

3. november 2010

DK

Sofia skriver:

Uhh min kæreste er igang med at lave en lækker carbonara med kylling og bacon og masser af parmasan og persille, glææææder mig! At han så lige nu står og drikker en rigtig god flaske rødvin, hmm ja, det er jeg da en smule træt af jeg ikke kan deltage i

Ihh det lyder lækkert!!

Jeg er STADIG igang med den dumme opgave, og Mikkel skal aflevere hans første eksamensopgave i morgen, så derfor er energiniveauet herhjemme lige i en lille low.

I går fik vi hakkebøffer med det hele, så i dag skal det være nemt. Kirstine har bestemt og vi skal have pizza. Og nej. Jeg gider ikke engang bage den selv (med rul ud færdig-dej) vi kører direkte ind og køber den på et pizzaria! Ja vi gør!

Knus Ditte, der kun skammer sig lidt, men faktisk glæder sig helt vildt meget til pizza, he he!! Ihh det er længe siden!!

Anmeld

3. november 2010

Trine89

Her hjemme skal vi have Kylling med basilikumcrem og hjemme lavet pommes frites uhmm det er guf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.