Hvad skal i ha ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

eliasogmor

morethanperfect skriver:

.... Til aftensmad i dag ?? 

Er heeelt tom for idéer .. Hmm ... 

vi skal have deller med gulerødder, valnødder og kartofler, og grøntsager,med sovs til.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ihh det lyder lækkert!!

Jeg er STADIG igang med den dumme opgave, og Mikkel skal aflevere hans første eksamensopgave i morgen, så derfor er energiniveauet herhjemme lige i en lille low.

I går fik vi hakkebøffer med det hele, så i dag skal det være nemt. Kirstine har bestemt og vi skal have pizza. Og nej. Jeg gider ikke engang bage den selv (med rul ud færdig-dej) vi kører direkte ind og køber den på et pizzaria! Ja vi gør!

Knus Ditte, der kun skammer sig lidt, men faktisk glæder sig helt vildt meget til pizza, he he!! Ihh det er længe siden!!

Jeg var slet ikke klar over at Mikkel var under uddannelse? Uhhh, hvis I henter pizzaer på Vanezia bliver jeg MEGET misundelig, derimod er jeg ikke så vil med de pizzaer Ronni langer over disken på Delons Uhh alt for mange Ronni-slices er blevet spist efter Daisy-byture...!

Jeg sender dig masser af positiv energi til opgaven - og går ud fra du taler om jurisprudence, for hvis det er skatteretten til denne uge bliver jeg flov, fordi jeg stadig ikke har lavet den, og heller ikke på nogen måde tror jeg får den lavet!!

Rigtig god pizza-hygge-aften til jer

Anmeld

3. november 2010

Isabella_mor

jeg aner det virkelig ikke.. jeg tror jeg får kæresten til at opfinde dagens menu.. 

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Herhjemme står den på fyldte peberfrugter

Anmeld

3. november 2010

DK

Sofia skriver:

Jeg var slet ikke klar over at Mikkel var under uddannelse? Uhhh, hvis I henter pizzaer på Vanezia bliver jeg MEGET misundelig, derimod er jeg ikke så vil med de pizzaer Ronni langer over disken på Delons Uhh alt for mange Ronni-slices er blevet spist efter Daisy-byture...!

Jeg sender dig masser af positiv energi til opgaven - og går ud fra du taler om jurisprudence, for hvis det er skatteretten til denne uge bliver jeg flov, fordi jeg stadig ikke har lavet den, og heller ikke på nogen måde tror jeg får den lavet!!

Rigtig god pizza-hygge-aften til jer

He he...Delons pizzaer er af en eller anden grund kun gode mellem kl. 2.30 og 6 fredag og lørdag nat!!

Øhh skatteret? Hvad er det nu det er??

Mikkel er i gang med en ledelsesuddannelse på 2 år som han får betalt af firmaet! Han startede i sommer og derfor lidt nervøs over den her første eksamen da det er en ny eksamensform for ham da det jo ikke er sådan "fakta" men mere at han skal skrive om hans personlige ledelsesstil contra ledelsesteorier osv. Det er svært at finde ud af hvad det er de vil have!

Anmeld

3. november 2010

A.

eliasogmor skriver:

vi skal have deller med gulerødder, valnødder og kartofler, og grøntsager,med sovs til.....

mums lyder godt snyd

Anmeld

3. november 2010

Happiness

Vi skal have risengrød Det er jo maaaange måneder siden vi sidst fik det NAM NAM!

Anmeld

3. november 2010

Maja88

brændende kærlighed... MUMS

Anmeld

3. november 2010

CamillaValby

Rester fra i går. Lavede butter chicken MUMS.

Hmm også overvejer jeg at lave risengrød senere, også så der evt. kan være til klatkager i morgen

Anmeld

3. november 2010

Dinna88

morethanperfect skriver:

.... Til aftensmad i dag ?? 

Er heeelt tom for idéer .. Hmm ... 

Jeg skal have rødbedefrikadeller, hasselbagte kartofler og en god sauce! Mh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.